سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 07:14
بازیکن سرشناس
کد خبر: 31277

دزد به خانه بازیکن سرشناس زد

منزل مدافع ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس برای دومین بار طی یک ماه اخیر مورد سرقت واقع شد.

میشلا پرشیکو همسر دانیله روگانی مدافع تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد؛ خانه‌ای که او و مدافع ایتالیایی در آن زندگی می‌کنند طی یک ماه گذشته دو بار مورد سرقت واقع شده است.

از مدت‌ها پیش منازل بازیکنان سرشناس فوتبال اروپا مورد هجوم سارقان واقع شده که بازیکنان بزرگ شاغل در ایتالیا هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. اخیراً تئو هرناندس مدافع میلان و پس از او منزل آنخل دی‌ماریا هافبک یوونتوس هدف سارقان واقع شده بود که البته تلاش آنها نافرجام ماند و اکنون منزل دانیله روگانی مدافع 28 ساله بانوی پیر به چنین سرنوشتی دچار شده است که البته بار اولش هم نیست.

منزل روگانی سه هفته قبل بعد از یکی از بازی‌های یوونتوس مورد دستبرد واقع شد آن هم در حالی که پرشیکو و فرزند 2 ساله‌اش در آنجا بودند و بازیکن 28 ساله بیانکونری در مرکز تمرینی تیم حضور داشتند. با دلیل خالی نبودن خانه، سارقان موفق به بردن چیزی نشدند اما آنها دست بردار نبودند و برای دومین بار طی یک ماه اخیر همزمان با بازی یووه برابر هلاس برای ورود به منزل بازیکن ایتالیایی اقدام کردند که این بار ظاهراً موفق به باز کردن قفل‌ها نشدند. این اتفاق سبب شده است که روگانی به دنبال اسکان خانواده‌اش در خانه‌ای جدید باشد.

منبع : تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axawv