پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 02:59
نیمار | ثروت نیمار | ویلای نیمار | همسر نیمار
کد خبر: 31229

عشق و علاقه یک بازیکن به نیمار خبرساز شد

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل از عشق و علاقه زیاد خود به نیمار سخن به میان آورد و او را الگوی بزرگ خود دانست.

نیمار بازیکن مطرح برزیلی است که در حال حاظر در باشگاه پاری سن ژرمن بازی می کند. نیمار یکی از ستاره های نوظهور چند وقت اخیر فوتبال است که توانست در دنیای فوتبال شهرت خوبی را به دست آورد. نیمار نام خود را از پدرش (نیمار داسیلوا سنیور) به ارث برده که پدرش نیز فوتبالیست بوده و به عنوان مشاور به پسرش کمک می کند. نیمار متاهل است و دارای یک فرزند پسر به نام داوی لوکا می باشد.

نیمار

به گزارش رصدورزشی: به نقل از یورو اسپورت، ریچارلیسون یکی از بازیکنانی است که در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال برزیل برای جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت. ریچارلیسون که در تاتنهام بازی می‌کند از عشق و علاقه زیاد خود به نیمار سخن به میان آورد و او را الگوی بزرگ خود دانست.

او گفت: نیمار بازیکنی است که من او را بسیار دوست دارم. من به شدت به نیمار علاقمند هستم و او را الگوی بزرگ خود می‌دانم. بازی کردن در کنار نیمار بسیار لذت بخش است چرا حرکات او باعث می شود تا ما همواره جلوی دروازه حریف باشیم.

او ادامه داد: من کاری به این ندارم که چه کسانی با نیمار موافق و چه کسانی مخالف هستند. تنها این را می‌توانم بگویم که علاقه زیادی به نیمار دارم و او بازیکن بسیار خوبی است. نیمار بازیکنی کلیدی در تیم ملی فوتبال برزیل است و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا او در ترکیب احساس راحتی کند. او تمرکز بالایی در دیدارهای بزرگ دارد و قطعا حضورش کمک زیادی به ما در جام‌جهانی خواهد کرد.

ریچارلیسون ادامه داد: نیمار علاقه زیادی به استراحت دارد با این حال عاشق چالش در زمین هم هست. سعی می‌کنیم که محیط تمرینی را لذت بحش و پرنشاط کنیم تا زمان به خوبی بگذرد. ما با هم رابطه خوبی داریم.

تیم ملی فوتبال برزیل یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ است. برزیل در گروه هفتم با تیم های سوئیس، صربستان و کامرون همگروه است.

منبع : ایسنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axavv