سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 13:20
تروریست
کد خبر: 31021

فیلم انفجار تروریست انتحاری در ترکیه

رسانه‌های ترکیه از وقوع عملیات انتحاری در شهر استانبول این کشور خبر دادند که بر اثر انفجار در منطقه تقسیم در مرکز شهر استانبول ترکیه، دستکم ۱۱ نفر زخمی شدند.

 بعدازظهر امروز _یکشنبه بیست‌ودوم آبان ماه برابر با سیزدهم نوامبر ۲۰۲۲_ انفجاری منطقه تقسیم واقع در مرکز شهر استانبول ترکیه را لرزاند که به کشته و زخمی شدن شماری منجر شد؛ کانال تلویزیونی «ان تی وی» صدای انفجار حدود ساعت ۴ بعد از ظهر شنیده شده است

علی یرلی‌کایا، استاندار استانبول در توییتی نوشت: این انفجار ۴ کشته و ۳۸ زخمی برجای گذاشته است.

دقایقی پس از استاندار استانبول، رجب طیب اردوغان این انفجار را «حمله‌ای شرورانه» خواند و آن را محکوم کرد. وی شمار کشته شدگان را دست کم ۶ نفر و شمار زخمی‌ها را ۵۳ نفر اعلام کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین تصریح کرد که شواهد نشان می‌دهد که این انفجار تروریستی بوده و یک زن در آن نقش داشته است.

رسانه‌های ترکیه گزارش دادند که دادستان عمومی استانبول تحقیقاتی را در مورد انفجار در منطقه تقسیم آغاز کرده و به احتمال زیاد این حادثه یک عملیات تروریستی بوده است.

مقام‌های ترکیه پخش رسانه‌ای از صحنه انفجار در استانبول را موقتاً ممنوع اعلام کرده‌اند.

انفجار در خیابان استقلال که مشرف به میدان تقسیم است، رخ داد. نیروهای امنیتی این منطقه را محاصره کرده‌اند و در حال انجام بررسی‌ها هستند.

خیابان استقلال و محله نقسیم (تکسیم) که یکی از مقصدهای محبوب گردشگران در استانبول است، در هنگام انفجار بسیار شلوغ بود.

انفجار در خیابان استقلال که مشرف به میدان تقسیم است، رخ داد. نیروهای امنیتی این منطقه را محاصره کرده‌اند و در حال انجام بررسی‌ها هستند.

خیابان استقلال و محله نقسیم (تکسیم) که یکی از مقصدهای محبوب گردشگران در استانبول است، در هنگام انفجار بسیار شلوغ بود.شانفجار در مسیر اصلی پیاده‌رو رخ داد و گفته می‌شود در بین قربانیان این انفجار تعدادی توریست از کشورهای مختلف دیده می‌شود.

در ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی ستونی از شعله ناشی از انفجار و جمعیت زیادی که وحشت زده‌اند، دیده می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xol5b