پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/23 02:04
مهران غفوریان | همسر مهران غفوریان | خاطره مهران غفوریان
کد خبر: 31037

مهران غفوریان از نخستین سفر خارجیش گفت | استخر رفتن مهران غفوریان حاشیه ساز شد

خاطره ای جالب از مهران غفوریان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت

مهران غفوریان بازیگر مطرح و خوشنام کشورمان است که در تاریخ 3 شهریور 1353 در تهران متولد شده. مهران غفوریان ازدواج کرده است و یک فرزند دختر به نام هانا حاصل ازدواج ایشان با خانوم آرزو غفوریان می باشد. همسر مهران غفوریان آرزو نیز طراح مد و لباس است و او را در کارهای هنری کمک می کند. فیلمی قدیمی از آقای مهران غفوریان در برنامه شام ایرانی در فضای مجازی باز نشر شده است که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

بیوگرافی کامل مهران غفوریان

نام اصلی : مهران غفوریان

متولد : 3 شهریور 1353 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : لیسانس نقاشی

سالهای فعالیت :

والدین : خسرو غفوریان

برادر : مهدی غفوریان

قد : 1.71 متر

همسر : آرزو غفوریان

فرزندان : هانا غفوریان

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران هنرپیشه ، کارگردان فیلم ، کمدین و فیلم نامه نویس اهل ایران است.

زندگی شخصی و کاری مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر ، کارگردان ، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

خانواده

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد است ، پدرش ناخدای نیروی دریایی تهرانی تبار و مادرش معلم اهل تبریز بود تنها یک برادر موزیسین بزرگتر از خود بنام مهدی دارد.

مهران غفوریان

بیوگرافی برادرش مهدی غفوریان

برادرم مهدی نیز که 5 سال از من بزرگ تر است ، تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته موسیقی انجام داده در کل اهالی خانه ما به جز مادرم هنری هستند.

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

آغاز بازیگری مهران غفوریان

در سال چهارم هنرستان بودم که تست بازیگری را برای برنامه آیتمی 39 به پیشنهاد دوستم دادم ، تست اولم با بیژن بنفشه خواه بود ، ازکارهای آقای داریوش کاردان بود حسین رفیعی ، کیهان ملکی ، علی سلیمانی و من از همان جا کارمان را شروع کردیم.

مهران غفوریان

کارگردانی و بازیگری های چشم گیر مهران غفوریان

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف ، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد ، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم ، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

شروع بازیگری مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع ، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار ، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

برنامه های نوروز 75 و گلهای 76 در شناخته شدن وی در آن سال ها نقش بسزایی داشت ، اما حضورش در سریال زیر آسمان شهر در سال 1380 بعنوان کارگردانی و بازیگر موجب شهرتش شد.

مهران غفوریان

ورزش کار بودن مهران غفوریان

وقتی صحبت از هیکل مهران غفوریان به میان می آید طبیعی است که ذهن مردم معطوف موارد خاصی شود و برایشان عجیب باشد که چطوری مهران غفوریان با این وزن در کاراته و رشته های رزمی فعالیت می کند اما واقعا این طور می باشد مهران غفوریان در رشته های رزمی با برادرش فعال بوده است.

فوت پدربزرگوار مهران غفوریان

پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.

ازدواج و همسر مهران غفوریان

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 با دختری به نام آرزو ازدواج کرد ، حاصل این ازدواج یک دختر به نام هانا متولد بهمن 1397 است.

مهران غفوریان

نحوه آشنایی

در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و جالب این که خودش اصلا مرا نشناخت و بعدا بود که فهمید مهران غفوریانم!

همسرش آرزو نیز طراح مد و لباس است و او را در کارهای هنری کمک می کند.

سیگاریم

خیلی وقته تصمیم گرفتم ترک کنم اما هنوز کامل ترک نکردم ولی سیگار کشیدن را خیلی کم کردم. هرچند که فکر میکنم کسی نمیدانست که سیگار میکشم و الان همه فهمیدند.

خنداننده برتر شبکه نسیم

رامبد جوان بین کمدین های خندوانه مسابقات استندآپ کمدی اجرا نمود که در مرحله نهایی مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله توانستند به صورت مشترک به رتبه اول دست پیدا کنند.

مهران غفوریان

دوستان صمیمی

در انتخاب دوستانم خیلی تحقیق می کنم ، سعی می کنم افرادی را به عنوان دوست انتخاب کنم که از طرفشان لطمه نخورم و روند زندگی ام را مختل نکنند .

سعید آقاخانی ، محمدرضا گلزار ، یوسف تیموری ، امین حیایی ، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی من هستند.

سخت گیر در انتخاب غذا

مهران غفوریان با توجه به اینکه به هیکل او می خورد که به هیچ غذایی دست رد نمی زد اما با حضور در برنامه شام ایرانی این را ثابت نمود که بسیار سخت گیر در انتخاب غذا می باشد و برایش ریزه کاری های بسیاری مهم می باشد.

53 کیلو کاهش وزن!

من 53 کیلو لاغر کردم ولی خیلی ها از من میپرسن که چکار کردید، معدتونو کوچیک کردید؟ رودتونو درآوردید؟ دهنتونو بستید؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mq5w5