یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/22 01:08
قرعه کشی خودرو | قرعه کشی مرحله سوم خرید خودرو | زمان قرعه کشی خودرو
کد خبر: 27182

بالاخره نتایج قرعه کشی خودرو منتشر شد | برندگان مرحله سوم قرعه کشی خودرو مشخص شدند

به تازگی مرحله سوم قرعه کشی خودرو به پازان رسیده است و متقاضیان محترم منتظر اعلام نتیجه از سامانه یکپارچه خودرو هستن

قرعه کشی خودرو در مرحله سوم هم به پایان رسید و متقاضیان خودرو ثبت نام های خود را انجام داده اند و اکنون منتظر اعلام نتایج قرعه کشی خودرو در مرحله سوم می باشند. سامانه یکپارچه خودرو با اعلام تمدید زمان ثبت نام خودرو اعلام نتایج را به تعویق انداخت و به تازگی اعلام کرده است که قرعه کشی خودرو امروز دوشنبه ساعت 14 انجام می شود و در مورخ 22 شهریور ماه اعلام می شود.

قرعه کشی خودرو

قرعه‌کشی این طرح فروش فوق‌العاده هم امروز ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۴ انجام شد. حالا متقاضیان باید منتظر اعلام نتیجه این قرعه‌کشی باشند.

هنوز زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو اعلام نشده است. اما پیش از این نتایج یک الی دو روز پس از قرعه‌کشی اعلام می‌شد و برندگان ۷۲ ساعت فرصت داشتند که وجه خودرو را پرداخت کنند. متقاضیان برای مشاهده نتایج قرعه‌کشی باید به سامانه sale.iranecar.com مراجعه کنند.

بر این اساس، احتمالا نتیجه قرعه‌کشی سامانه خودرو ۲۲ یا ۲۳ شهریور ماه اعلام می‌شود و برندگان دو روز فرصت دارند که وجه واریزی را به حساب ایران خودرو واریز کنند.

نکته قابل توجه درباره این مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه این بود که حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در این قرعه‌کشی شرکت کردند.

قرعه کشی خودرو

نکته دیگر، تقاضا برای خرید محصولات ایران خودرو بود. ۹۷ درصد متقاضیان خرید خودرو، خواستار محصولات ایران خودرو بودند و تنها ۱.۲ درصد از افراد، متقاضی خودروهای سایپا بودند.

تاخیر اعلام نتایج دوباره تکرار می‌شود؟

ماه گذشته هم قرار بود نتایج قرعه‌کشی خودرو، ۲۴ ساعت بعد روی سایت قرار بگیرد که چنین نشد و نتایج با تاخیر دو روزه اعلام شد.

در صفحه ورودی سامانه sale.iranecar.com  اعلام شده بود که «به دلیل بروز مشکل فنی اعلام» نتایج به ساعاتی دیگر موکول شده است.

حالا برخی از متقاضیان خرید خودرو این دغدغه را مطرح می‌کنند که آیا سامانه اعلام نتایج این بار هم قرار است دچار مشکل فنی شود یا اینکه زیرساخت فراهم شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5axz