چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/16 00:50
مهدی قائدی | همسر مهدی قائدی | ازدواج مهدی قائدی
کد خبر: 24651

عکس لو رفته از مهدی قائدی و همسرش در باشگاه | ورزش کردن مهدی قائدی و همسرش غوغا کرد

مهدی قائدی عکسی از خودش در کنار همسرش در باشگاه ورزشی منتشر کرده است که بسیار دیدنی است

مهدی قائدی بازیکن جنجالی تیم ملی فوتبال ایران و یکی از بازیکنان جوان باشگاه استقلال بود که توانست در سن خیلی کم به افتخارات زیادی دست پیدا کند. مهدی قائدی بعد از شهرت خود به کشور دبی مهاجرت کرد و در لیگ امارات مشغول به ادامه بازی فوتبالش است. مهدی قائدی در اوج شهرت ازدواج کرد و با همسر خود در دبی زندگی میکند. همسر آقای فوتبالیست یکی از فعالان فضای مجازی است. به تازگی عکسی از مهدی قائدی در کنار همسرش در فضای مجازی منتشر شده که با هم می بینیم.

مهدی قائدی

بیوگرافی کامل مهدی قائدی

نام اصلی : مهدی قائدی

متولد : 14 اذر 1377 بوشهر

زمینه فعالیت : فوتبال

پیشه : بازیکن فوتبال

مدرک تحصیلی : ابتدایی

سالهای فعالیت : 1386 تاکنون

قد : 166 سانتیمتر

همسر : ستاره معصومی

 

مهدی قائدی متولد 14 اذر 1377 در بوشهر ، بازیکن فوتبال اهل ایران است.بیوگرافی مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی

دانش آموز بوده که ترک تحصیل کرده است ، او در بین هوادارانش به باشو شهرت دارد و از او بعنوان نیمار ایرانی نیز یاد می شود ، این پسر جوان عضو تیم بزرگسالان تیم استقلال تهران می باشد. او یک برادر و یک خواهر دارد.

باشوی کوچک

مهدی قائدی بازیکنی که با جثه ریز و نحیف خود اما با تکنیک ناب با سن کم در ترکیب ایرانجوان سال 87 در لیگ دسته اول همه نگاه ها را به خود معطوف کرد و لقب باشوی کوچک را به خود اختصاص داد.

مهدی قائدی

ماجرای لقب باشو

چهره جذاب این بازیکن یاد آور شخصیت باشو در فیلم “باشو ، غریبه ای کوچک” اثر بهرام بیضایی است که در سال 1364 به روی پرده سینماها رفت و قصه پسرکی را بازگو می کرد که از جنوب کشور به شمال مهاجرت می کند و زندگی جدیدی را پیش روی خود می بیند.

از ایران جوان تا استقلال

قائدی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر از 10 سالگی آغاز کرد و توانست در فصل 96 - 1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند.

وی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

مهدی قائدی

قرارداد با استقلال

پس از درخشش وی در لیگ یک ، استقلال و پرسپولیس برای جذب وی دست به کار شدند و او در نهایت با قراردادی 5 ساله در 17 تیر 1396 به استقلال پیوست.

از کودکی استقلالی بودم

از کودکی استقلالی بودم و دوست داشتم در این تیم بازی کنم. خدا را شکر شرایطی پیش آمد که با حضور یکی از مدیران باشگاه استقلال و صحبت های علیرضا منصوریان به این تیم ملحق شدم.

اولین بازی برای استقلال

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در 13 مرداد 1396 در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران 97-1396 مقابل استقلال خوزستان انجام داد.

وی در این بازی در دقیقه 64 به جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود ، نمایش درخشانی از خود نشان داد.

مهدی قائدی

بی احترامی به مربی

وی حواشی زیادی برای تیم استقلال بوجود آمده که از جمله یکبار اخراج در مهرماه 1396 به دلیل آنچه که بی احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر مربی تیم استقلال بوده و بار دیگر به علت حضور نداشتن در تمرینات تیم در فروردین ماه 98 از این تیم اخراج شد.

او هنگامی که با دمپایی در تمرین استقلال حاضر شده بود از تمرین منع شد و بعد از تبعید به تیم امید پس از چند هفته دوباره به تیم بزرگسالان پیوست.

وضعیت ازدواج و همسر مهدی قائدی

در تیر ماه سال 98 عکسی با حلقه در دست چپ او منتشر شد که نشان از ازدواجش داد.

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با انتشار عکس های عروسی اش رسما ازدواج خود را رسانه ای کرد.

نام همسر مهدی قائدی ستاره معصومی است.

ستاره معصومی متولد 10 بهمن است.گفته می شود همسر مهدی قائدی 7 سال از او بزرگتر و متولد 1370 است.

مهدی قائدی

الگو

الگوی فوتبالی من نیمار برزیلی است. بازیکنی که همیشه از شیوه فوتبالی او الهام گرفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد.

هک اینستاگرام

هک اینستاگرام مهدی قائدی و انتشار عکس و چت های خصوصی اش او را مدتی وارد حاشیه کرد ، انتشار روابط غیر عرف و چت هایی که کرده بود تا جایی پیش رفت که پیش بینی می شد از استقلال اخراج شود.

تصادف شدید و مرگ یک فوتبالیست

مهدی قایدی در روز نهم بهمن ماه سال 96 در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی بوشهر واژگون می شود و منجر به جراحت شدید سرنشینان شامل سه پسر و یک دختر شد که در نهایت یک فوتبالیست نیز در این سانحه کشته شد.

فوت احمد شاکری حواشی زیادی برای مهدی بوجود می آورد و خانواده فوتبالیست فوت شده از قائدی شکایت می کنند.

مطابق گزارش ها قایدی که فاقد گواهینامه رانندگی بود پشت فرمان یک دستگاه پرادو بوده و علت سانحه نیز کورس گذاشتن با خودرویی دیگر اعلام شد. در نهایت مهدی قایدی در دادگاه بدوی مقصر شناخته شد و به یک سال حبس تعزیری و پرداخت سیصد و شصت میلیون تومان دیه محکوم شد.

مهدی قائدی

مصاحبه با مهدی قائدی

*از اینکه در این تیم پرستاره فرصت کمی برای درخشش داشته باشی، نگران نیستی؟

مهدی قائدی :نگران؟ نه اتفاقاً افتخار می کنم که جزو یکی از بهترین و پرستاره ترین تیم های تاریخ باشگاه استقلال هستم و این هم لطف خداوند است که در این برهه زمینه ورود من به این تیم بزرگ را فراهم کرد. من در این تیم خودم را برای هر اتفاق و تجربه ای آماده کردم و تنها به این موضوع اشاره می کنم که اگر لازم باشد برای استقلال درون دروازه هم می ایستم (باخنده).

*یعنی مهدی رحمتی را نیمکت نشین می کنی؟

نه اما اگر لازم شد دروازه بان شوم از خود آقامهدی رخصت می گیرم و با اجازه او بازی می کنم (باخنده).

مهدی قائدی

*ماجرای تیم امید برای شما دردسرساز شد چون هنوز بازی ها شروع نشده محروم شدید؟

مهدی قائدی :حکم عجیبی بود تا جایی که وقتی شنیدم تا صبح خوابم نبرد. در این ماجرا ما بازیکنان کمترین تقصیر را داشتیم چون مطمئن باشید اگر اجازه داشتیم بدون هیچ شکی برای پوشیدن پیراهن مقدس ایران تلاش مان را انجام می دادیم اما… بگذریم. تنها حرف من این است که دود ماجراهای تیم امید نباید به چشم بازیکنان برود آن هم جوانانی که برای درخشش در لیگ کوه انگیزه هستند.

*ماجرای کوچ خانواده تو به تهران هم خیلی سر و صدا به پا کرد و خبر رسید باید در هتل زندگی کنی؟

من همین الان هم در هتل زندگی می کنم اما سخت دنبال یک واحد مسکونی بر حسب توان مالی هستم تا خانواده ام را به تهران بیاورم و شک نکنید تا چند روز دیگر به این هدف می رسم چون نمی توانم دور از پدر و مادرم باشم. به خصوص مادرم که خبر دارم چمدان هایش را از هفته ها قبل برای سفر به تهران و حضور در کنار من بسته است. متأسفم که برخی ندانسته و بدون اطلاع این گونه اخبار را رواج می دهند.

پرسپولیسی شدن مهدی قائدی

این بازیکن به دلیل همشهری بودن با حسین ماهینی و مهدی طارمی بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس نظر ها را به این سمت برده بود که او نیز پرسپولیسی خواهد شد و در کنار خریدهای جدید پرسپولیس ( گادوین منشا - شجاع خلیل زاده - سیامک نعمتی - بشار رسن - ) قرار بگیرید.

مهدی قائدی

اولین بازی قائدی در لیگ برتر

قائدی که جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر استقلال است برخلاف تصور بدون استرس کارش را در ورزشگاه آزادی دنبال کرد و طوری در زمین حاضر شد که کسی به این فکر نکرد او فقط 18 سال سن دارد؛ باشوی استقلال با حرکتی که در دقیقه 71 از میانه زمین آغاز شد، فاصله چند متری در کورس با میثم دورقی، کاپیتان استقلال خوزستان به وجود آورد و بعد نفوذ از بین دو مدافع حریف، همه را به یاد حرکات ویران کننده نیماری که به تازگی راهی پاری سن ژرمن شده انداخت.

اما علاوه بر حرکات تکنیکی، سانتر کوتاه قائدی در دقیقه 72 که بعد از مدافعان استقلال خوزستان و در موقعیتی عالی مقابل تیرک دوم مقابل پای جابر انصاری فرود آمد و البته توسط این بازیکن به اوت زده شد، نشان داد با چشمانی باز فوتبال بازی می کند و می تواند پاس های طلایی منجر به گل هم بدهد.

افتخارات مهدی قائدی

پدیده لیگ آزادگان 96–1395

جام حذفی 96 با استقلال تهران

قائدی پیامک زده که “ماشین بیمه دارد دیه اش را می دهد” و با این حرف مرا آتش می زند!

فاطمه باقری گفت:

قائدی خیلی راحت به دخترم پیامک داده و می گوید ماشین بیمه دارد، دیه احمدرضا را می دهم. جان پسر من به دیه بستگی دارد؟ مبلغ دیه را به مهدی می دهم اما احمدرضای مرا به من بازگرداند. دخترم مهدی قائدی را قسم داده بود که راست بگوید اما او گفت لزومی ندارد من دروغ بگویم. ماشین بیمه است و دیه را می دهم. ضمن اینکه امین حسن پور پشت فرمان بوده است. این حرف مرا آتش می زند. قائدی تصور می کند ما نگران دیه هستیم. از حق بچه ام در هیچ شرایطی نمی گذرم و با پیگیری های فراوان دنبال این هستم که کسی قسر در نرود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488okl