دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/14 23:48
فریبا نادری
کد خبر: 24559

فریبا نادری پولدار ولی بدتیپ | میز لاکچری که شوهر فریبا نادری تدارک دید

فریبا نادری از بازیگرای محبوب و مشهوری هستش که خیلی آروم و بی سر و صدا بود تا اینکه در سریال ستایش نقش خراب کننده زندگی حشمت فردوس را ایفا کرد.

فریبا نادری اوایل ستایش حسابی مورد خشم مخاطب قرار گرفت که البته این خوبی بازیگر را میرسونه که انقدر قوی بازی کرده و تونسته به ذهن بیننده نفوذ کنه. فریبا نادری اما حالا دوست داشتنیه و کاری به کار کسی نداره و خودش را هم قاطیه حواشی نمی کند! فریبا نادری از فعالین اینستاگرام و خیییلی هم تو این فضا رفت و آمد داره اما چون بازیگرا اکثرا از خونه زندگیشون و خانوادشون نمیتونن چندان محتوایی منتشر کنند، تنها به انتشار تصاویر خود اکتفا دارند و فریبا خانوم نادری هم که دست به سلفیش عاالیه اما نکتش اینه که دست به ژستش صفره و همیشه عکساش یک شکله!

در ادامه استوری جدید فریبا نادری رو مشاهده می کنید که طبق معمول شلخته طور هم تیپ زدند.

Untitled

فریبا نادری یه مایه دار بی شیله پیله یا پز عالی جیب خالی؟!

فریبا نادری در کنار حرفه بازیگری درآمد خود رو از جاهای دیگه مثل مدل شدن برای تبلیغ برندهای آرایشی یا  میکاپ آرتیست های مختلف در فضای مجازی به دست می آورد و حتی گفته شده که همراه با همسرش رستوران هم دارند.

ولی این خانوم بازیگر طوری لباس میپوشه و پست از خودش میذاره که انگار نه انگار اینقدر مایه داره و بعضی اوقات هم بدون کوچکترین میکاپی و با یه شال تکراری دیده می شود.

Untitled

ناگفته هایی از زبون همسر فریبا خانوم نادری

مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری از فعالان حیطه لبنیات است.

طباطبایی به تازگی در گفتگویی مدعی شده است که تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از آثارش را ندیده بود؛ درست شبیه همان ادعایی که تارا کریمی همسر دوم رضا رویگری درباره وی مطرح کرده بود.

مهرداد طباطبایی گفته است: واقعیت این است تا زمانی که ایشان را دیدم و حتی مدتی بعد از آشنایی هم فیلمهایشان را ندیده بودم و بعدا کارهایشان را پیگیری کردم و برایم جذاب آمد. البته خیلی اهل فیلم دیدن هستم اما چون بیشتر فیلمهای خارجی می بینم با ایشان آشنایی نداشتم.

khkh

Untitled

خصوصیات اخلاقی جالب فریبا نادری

فریبا نادری به گفته خودش انسانی زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برایش اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است. 

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

در ادامه یه عکس جالب هم از قبل و بعد عمل بینی و کارهای زیبایی فریبا نادری مشاهده م کنید و تغییر را احساس کنید!

rgvs

 
 
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kelvx