پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/04 03:27
وام ۲ میلیارد تومانی
کد خبر: 23890

وام ۲ میلیارد تومانی بگیرید | برای اطلاع از شرایط وام کلیک کنید

بانک آینده به منظور حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی و همچنین برای خدمت رسانی ارزش آفرین به مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال زایی سازمان بهزیستی تمامی مناطق، وام قرض الحسنه اعطا می‌کند.

بانک آینده به منظور حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی و همچنین برای خدمت رسانی ارزش آفرین به مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال زایی سازمان بهزیستی تمامی مناطق،  وام ۲ میلیارد تومانی تحت شرایطی به کارفرمایان اعطا می‌کند. این وام ۲ میلیارد تومانی تحت شرایطی به کارفرمایان پرداخت می‌شود. کارفرمایان واجد شرایط در صورتی  وام 2 میلیارد تومانی را دریافت خواهند کرد که به ازای طرح‌های اشتغال زایی مناسب ایشان، ۲۰ نفر مشغول کار شده باشند.  وام ۲ میلیارد تومانی تحت شرایطی به کارفرمایان پرداخت می‌شود.  برای مددجویان معرفی شده و واجد شرایط حداکثر ۱ میلیارد تومان خواهد بود. مدت زمان بازپرداخت این وام ۷ ساله و کارمزد آن ۴ درصد است.

وام کسب و کارها

با توجه به مبلغ وام، مدت بازپرداخت و کارمزد، مبلغ هر قسط ۲۵ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۲۶ تومان است. جمع کل اقساط به ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان می‌رسد. کل سود وام نیز ۳۲۰ میلیون تومان اعلام شده است.

 

فعالیت‌ها و افتخارات بانک آینده

بانک آینده از سال ۱۳۹۱ رسما به جامعه بانکی پیوست و فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک علاوه بر اعطای تسهیلات و خدمات بانکی، در طرح‌ها و پروژه‌ها بزرگی مثل ایران مال مشارکت داشته است. بانک آینده همواره تلاش کرده به صورت یک بانک تجاری پایبند به اصول و اخلاق حرفه‌ای و تخصصی بانکداری، در سطح جهان و داخل کشور باشد. البته برای این مهم نیز همواره در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا عمل کرده و براساس یک دوره برنامه ریزی دقیق فعالیت دارد.

وام 100 میلیونی

این بانک تاکنون جوایز زیادی به دست آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به تندیس ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، سرآمدی سومین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران و … اشاره کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rakjw