یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/03 01:20
حمید هیراد
کد خبر: 23760

عشق حمید هیراد فوت شد | ابتلا به سرطان مانع کارم نشد

بیوگرافی حمید هیراد خواننده با عکس و ماجرای عشق فوت شده تا بیماری سرطان خون و کرونا و خبر ازدواج و همسرش را می خوانید.

حمید هیراد متولد 1 بهمن 1370 در چابکسر گیلان ، خواننده و ترانه سرا است. حمید هیراد فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تاسیسات صنعتی می باشد که فعالیت خود را با شعر و ترانه سرایی شروع کرد و حالا حمید هیراد خواننده است .

 

عکس و بیوگرافی حمید هیراد (Hamid Hiraad) خواننده کیست

 

بچه روستا و نام اصلی

در روستای مُلک میان از توابع بخش چابکسر شهرستان رودسر گیلان به دنیا آمد و نام اصلی اش حمید حسین زاده بود که با نام هنری حمید هیراد شناخته می شود.

 

شروع با شاعری

در سال 1376 وقتی تنها 6 ساله بود به موسیقی و شعر علاقمند شد اما بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1385 وقتی 15 ساله بود با سرودن شعر شروع کرد و خیلی زود این علاقه سمت ترانه سرایی و علاقه به خوانندگی رفت.

 

 

بیوگرافی حمید هیراد Hamid Hiraad خواننده با عکس و ماجرای بیماری اش

 

کلاس آواز

 

بعد از ترانه سرایی در اولین گام برای پرورش صدا به کلاس های موسیقی سنتی رفت و با چند کار نیمه حرفه ای استعداد خوب را محک زد اما شنیده نشد

 

ورود به شرکت آوازی نو

 

بعد از چند وقت از آغاز فعالیت، از طریق آشنایی یکی از آهنگ هایش را به حسن اردستانی مدیر شرکت «آوازی نو» ارسال کرد که نظر آنها را برای همکاری متقاعد کرد

به این ترتیب او سال 1394 وقتی 24 ساله بود وارد این شرکت شد و تا یکسال روی نام هنری ، استایل و نوع سبک کاری جدیدش کار شد.

 

 

اولین آهنگ تا شهرت

 

اولین تجربه اش در 15 اسفند همکاری 1395 با گروه پازل بند که آنها نیز جزو هنرمندان شرکت آوازی نو بودند با استقبال خوب مردم مواجه شد

اما بصورت جدی اولین آهنگ مستقل وی بنام «مستم کن» در اردیبهشت سال 96 وارد بازار شد و دو ماه بعد با آهنگ دلارام در همکاری دوباره با پازل بند به شهرت رسید.

هیراد بعد از انتشار چندین قطعه تک آهنگ حسابی مشهور شد تا اینکه 1 اردیبهشت 1397 اولین کنسرت خود را در سالن برج میلاد برگزار کرد

 

 

سبک موسیقی

 

مهم‌ترین خصوصیت آهنگ‌ های وی را می‌ توان اشعار آن دانست، شعرهای مورد انتخاب او اکثرا دارای فضای تغزلی هستند که در سبک تلفیقی بسیار گوش نواز است

 

ساز تخصصی

 

هیراد در کنار خوانندگی دستی بر نوازندگی سازهای سنتی نیز دارد ، ساز تخصصی او دف و تنبک می باشد و در نواختن سه تار هم توانایی دارد

 

عکس های حمید هیراد بعد از ابتلا به سرطان خون

 

اتهام سرقت ادبی

 

یکی از روزهای سخت این خواننده اتهام سرقت ادبی بود، در 8 فروردین 1397 چهل نفر از شاعران و ترانه سرایان بیانیه ای علیه سرقت های ادبی متعدد او انتشار دادند.

چند ماه بعد در مرداد 1397 انتشار ویدیوی از کنسرت ایشان نشان داد آقای خواننده پلی بک کرده و زنده نمی خواند که همین اتفاقات خیلی زود حضورش در صحنه را کمرنگ تر کرد

عشقی که فوت کرد

 

حمید هیراد در سال 1391 وقتی 21 ساله بود عاشق شد اما کسی که دوستش داشت در حادثه ای فوت کرد و این عشق به فرجام نرسید.

 

تصاویر حمید هیراد Hamid Hiraad با داستان زندگینامه شخصی

 

اولین صدای مورد علاقم

اولین بار در 9 سالگی و در ماه مبارک تلویزیون یک آوازی را از استاد شجریان پخش می کرد که آواز افشاری بود ، آن زمان شیفته آن صدا شدم و فهمیدم چقدر به موسیقی علاقه دارم.

 

 

ابتلا به سرطان

 

شهریور 1396 حمید هیراد 26 ساله با ضایعات لنفاوی در گلویش مواجه شد که در نهایت با مراجعه به پزشک و تست های مختلف، متوجه شد به سرطان خون مبتلاست.

با مراجعه به پزشک در نهایت به وی اعلام شد نهایتا 1 ماه بیشتر زنده نیست اما او مایوس نشد و کنار شیمی درمانی آهنگ «شوخی مگه» را ساخت.

بعدا مشخص شد پلی بک او در یکی از قطعات کنسرت شیراز هم بخاطر تذکر پزشکان درباره خطر سکته مغزی هنگام خواندن صدای اوج بوده است.

 

عکس حمید هیراد و ماجریا ابتلا به سرطان خون و کرونا

 

علاقه به شجریان و لطفی

 

بسیار خوشحال در دوره ای زیست می کنم که صدای استاد شجریان و صدای تار استاد محمدرضا لطفی را شنیده ام ، این بسیار برای من با ارزش است

 

داستان زندگی حمید هیراد و سرطان

 

این خواننده جوان، در زمینه ترانه نیز با هادی زینتی، امید صباغ‌ نو و عبدالجبار کاکائی همکاری نموده است.

حمید هیراد در صفحات اجتماعی خود بر جمله «و خدایی که به شدت کافیست» تاکید داشته و محتوای بسیاری از آثار خود را بر اساس معنویت و کمال انسانی ارائه نموده است.

حمید هیراد (Hamid Hiraad) خواننده و ماجرای بیماری سرطان خون

 

در افطاری رئیسی

 
این خواننده فروردین 1401 در مراسم افطاری ابراهیم رئیسی که برای دست اندرکاران هنر تدارک دیده شده بود از جمله افراد دعوت شده بود که در مراسم حاضر بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5az7