پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/02 10:19
فروش فوق العاده ایران خودرو |‌ فروش فوری ایران خودرو | لیست برندگان ایران خودرو
کد خبر: 23728

لیست برندگان ایران خودرو مشخص شد |‌ این افراد در فروش فوق العاده ایران خودرو برنده شدند

​قرعه‌کشی دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکت‌های خودروساز در گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.

 

لیست برندگان ایران خودرو تا این لحظه هنوز اعلام نشده است . لیست برندگان ایران خودرو قرار است تا ساعاتی دیگر منتشر شود . ایران خودرو در آخرین مرحله فروش فوق العاده خود هفته گذشته دوطرح را باز کرد . در ادامه جزییاتی از لیست برندگان ایران خودرو را می خوانید . 

 مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم فروش فوق العاده، پیش فروش، مشارکت در تولید عادی و ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یک‌پارچه خودرو با حضور نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکت‌های خودروساز به میزبانی ایران خودرو برگزار شد.

در این مرحله از طرح فروش یکپارچه، 27محصول خودروسازان کشور شامل ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، آرین پارس موتور، فردا موتور و خودروسازی ایلیا در قالب فروش‌های عادی، فوق العاده، پیش فروش، مشارکت در تولید و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شد.

فروش فوق العاده ایران خودرو

اسامی برندگان دومین قرعه کشی سامانه یکپارچه، از ساعت 17 امروز (یکشنبه، دوم مردادماه) از طریق سایت sale.iranecar.com اعلام خواهد شد.

برندگان نهایی از صبح دوشنبه (سوم مرداد) تا پایان پنجشنبه (ششم مردادماه) مهلت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی خودروسازان مطابق با بخش نامه‌های فروش، نسبت به واریز وجه اقدام کنند و در صورت عدم پرداخت، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

پیشتر سخنگوی وزارت صمت اعلام‌کرد:با بررسی ثبت نام شدگان در مرحله دوم تخصیص یکپارچه مشخص شده گروه خودروسازی سایپا به‌جز ساینا s و کوئیک s، بقیه محصولاتش از قرعه کشی خارج شده است.

امید قالیباف، کل عرضه خودرو در مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه را 104 هزار دستگاه ذکر کرد و افزود:به همه ثبت نام‌کنندگان کوئیک و کوئیک R، بدون قرعه کشی خودرو داده خواهد شد.

در این دوره در مجموع 6 میلیون و 57 هزار و 555 نفر در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان ثبت‌نام کردند.

مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز

بنابر تصمیم هایی که برای عرضه خودرو در کشور صورت گرفت، شرکت ایران خودرو برای کنترل قیمت ها برای پیش فروش و فروش فوق العاده در طول سال برنامه هایی را تدوین و اجرایی می کند و تعدادی خودرو را برای قرعه کشی اطلاع رسانی می کند. با این وجود در هر سری از قرعه کشی های ایران خودرو، خودروهای متفاوتی برای قرعه کشی انتخاب می شوند و شما می توانید خیلی ساده و آسان شرکت کنید. از این رو طبیعتا برای شرکت در این قرعه کشی، باید از قبل اقدام به پیش ثبت نام ایران خودرو نمائید.

اما معمولا از زمان شروع تا پایان ثبت نام 3 روز وقت دارید تا در قرعه کشی ایران خودرو شرکت کنید و کد پیگیری خود را دریافت کنید. سپس در یک یا دو روز بعد از اتمام زمان قرعه کشی، قرعه کشی صورت می گیرد و نتایج بصورت یک فایل pdf در وب سایت های معتبر و حتی در پنل کاربری شما در سایت ایران خودرو ثبت می شود که می توانید یکی از این دو روش را انتخاب کنید و از نتایج قرعه کشی مطلع شوید. با این وجود لازم به ذکر است که متداول ترین شیوه ممکن برای مشاهده نتایج ایران خودرو، استفاده از پنل کاربری شما است که در ادامه این گزارش از نمناک می توانید بصورت قدم به قدم آشنا شوید. همراه ما باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399a7e