جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/01 03:31
مهدی قایدی
کد خبر: 23549

فخر فروشی مادر زن مهدی قائدی | جنجال های خانواده قائدی تمامی ندارد

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی از بازیکنان فوتبال است. همسر مهدی قایدی یکی از پرحاشیه ترین افراد اینستاگرام است.

 ستاره معصومی همسر مهدی قایدی از بازیکنان فوتبال است. همسر مهدی قایدییکی از پرحاشیه ترین افراد اینستاگرام است. مادر زن مهدی قایدی در این روزها به دبی سفر کرده است و جدیدا عکسی هم منتشر کرده است. مادر زن مهدی قایدی هم مانند ستاره معصومی در فضای مجازی حواشی زیادی به دنبال دارد. زن مهدی قایدی یک سالن زیبایی در شمال تهران را مدیریت می کند و پیش از این کار مدلینک انجام می داده است.

ستاره معصومی، همسر مهدی قایدی است که عکس مادرش را در فضای مجازی منتشر کرد.

 

مهدی قایدی

فخرفروشی های زن مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و چهره پر حاشیه این روزهای اینستاگرام است که معروفیتش کمتر از مهدی قائدی نیست شاید برای خیلی ها سوال باشه که چرا ستاره معصومی انقدر معروف شده؟ ستاره معصومی بعد از ازدواج با مهدی قائدی به واسطه انتشار عکس و ویدئوهایی از زندگی روزمرشان در اینستاگرام خیلی زود معروف شد. البته ستاره معصومی به واسطه فخر فروشی هایش فقط معروف است و چندان محبوب نیست ستاره معصومی همسر مهدی قائدی برعکس اسمش اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک است.

زن مهدی قائدی در برج لاکچری دبی

مهدی قایدی

خیلی از طرفداران استقلال معتقدند که ستاره با برنامه ریزی مهدی قایدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزو های خودش برسد دقیقا به همین خاطر ستاره بین طرفداران مهدی هم چندان محبوب نیست و استقلالی ها به خاطر جدایی مهدی از استقلال دل خوشی از او ندارند. از این ها که بگذریم ستاره خانم این روزها حسابی معروف شده و مدام استوری های تبلیغی در صفحه اش منتشر می کند و پول خوبی هم از این راه به جیب می زند

زن مهدی قایدی بلاگر است؟

انگار درآمد زیاد و زندگی عالی ای که مهدی برایش فراهم کرده ستاره خانم را قانع نکرده چرا که خانم بلاگر که به لطف حاشیه هایی که داشته حالا فالوورهای زیادی را در صفحه اینستاگرامش جمع کرده پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است و در کمال تعجب از هیچ تبلیغی هم دریغ نمی کند! ستاره در جدیدترین استوری که منتشر کرده تبلیغ یک دندان پزشکی را می کند.

در چند وقت اخیر صحبت هایی در خصوص آینده مهدی قایدی به گوش می‌رسید. مهدی قایدی در ابتدای فصل با قراردادی 5 ساله راهی امارات شده بود. مهدی قایدی در امارات همراه همسر خود زندگی لاکچری دارند و همواره در تفریح هستند. گفته می‌شد به دلیل عدم رضایت سران باشگاه مهدی قایدی به درهای خروج نزدیک است همین طور پیشنهاد سلتیک اسکاتلند هم روی میز مهدی قایدی بود.

 

شنیده ها حاکی از این بود که همسر مهدی قایدی مخالف سرسخت حضور این ستاره در اسکاتلند است و می‌خواهد همچنان در امارات بماند.

مهدی قایدی بازیکن معروف ایرانی است که به واسطه همسرش در فضای مجازی بسیار پرحاشیه شده است. مهمترین حاشیه مهدی قایدی مربوط به تصادف شدیدش بود که منجر به کشته شدن یکی از دوستانش شد. مهدی قائدی اخیرا تولدش بوده است که تولد های لاکچری که میگیرد در فضای مجازی بسیار سرو صدا کرده است.مهدی قایدی مهاجم سابق استقلال با تصمیم باشگاه شباب الاهلی در این تیم ماندنی شد. در ادامه جزییات ماندن مهدی قائدی در این تیم را می خوانیم.

دو بازیکن ملی پوش ایرانی شباب الاهلی در زمستان از این تیم جدا نمی شوند.

باشگاه شباب الاهلی دبی در نقل و انتقالات زمستانی در لیست لژیونرها تغییراتی را داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت مهدی قائدی و احمد نوراللهی هر دو بازیکن ملی پوش ایرانی خود را نگه دارد.

اولین اقدام شباب الاهلی خط زدن ادواردو برزیلی از لیست تیم بود. این باشگاه شهر دبی توماس آقای گل لیگ برتر نروژ را به جای این بازیکن برزیلی به خدمت گرفت.

مهدی قایدی

همچنین با توجه به اینکه شباب الاهلی 3 لژیونر خارجی داشت کارتابیا هافبک آرژانتینی را نیز به خدمت گرفت تا لیست لژیونرهایش کامل شود.

باشگاه شباب الاهلی دبی در نقل و انتقالات زمستانی در لیست لژیونر‌ها تغییراتی را داشت، ولی در نهایت تصمیم گرفت مهدی قایدی و احمد نوراللهی هر دو بازیکن ملی پوش ایرانی خود را نگه دارد.

بدین ترتیب با اعلام سایت «اسپورت» امارات در ادامه فصل مهدی قایدی و احمد نوراللهی در ترکیب شباب الاهلی ماندنی شدند. قایدی با قراردادی 5 ساله به این تیم اماراتی ملحق شده بود و نوراللهی تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد.

شرایط نامطلوب مهدی قایدی در چند ماه پیش

مهدی قایدی در تیم الشباب امارات وضعیت مطلوبی ندارد و حتی به گفته برخی رسانه‌های عربی این بازیکن به احتمال زیاد بعد از پایان فصل از لیگ امارات جدا خواهد شد. درهمین راستا به احتمال جذب ماشاریپف از سوی سران باشگاه اماراتی نیز اشاره شده است. مدیر برنامه ماشاریپوف نیز تایید کرده موکلش از لیگ برتر امارات و شباب الاهلی پیشنهاد رسمی دارد. اگر ماشاریپف به الشباب منتقل شود، مهدی قایدی که هفته‌های متمادی است عملکرد مطلوبی در ترکیب تیمش نداشته، به سمت در‌های خروجی این باشگاه سوق داده خواهد شد.

 

حتی صحبت از انتقال قرضی این بازیکن به دیگر باشگاه‌ها نیز مطرح شده است. قایدی در شرایطی به الشباب امارات منتقل شد که فصل قبل در ترکیب استقلال نمایش قابل توجهی داشت که همین سبب شد باشگاه اماراتی او را به خدمت بگیرد.

به نظر می‌رسد انتقال این بازیکن به الشباب امارات موفقیت آمیز نبوده، اما این بدان معنا نیست که قایدی به استقلال بازگردد. قایدی در صحبت‌هایی که با نزدیکانش داشته تاکید کرده که اگر از الشباب جدا شود به دیگر لیگ‌های خارجی می‌رود تا همچنان در زمره لژیونر‌های فوتبال ایران باشد. البته حضور قایدی در فوتبال اروپا به دلیل جثه نامناسبش محتمل نیست، اما به نظر می‌رسد قایدی همچنان از تیم‌های حاشیه خلیج فارس پیشنهاد داشته باشد.

زندگینامه مهدی قایدی

مهدی قائدی (زاده 14 آذر 1377 - بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران با شماره 25 در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

وی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96–1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

تصادف شدید مهدی قایدی

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال 96 در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود.

*از اینکه در این تیم پرستاره فرصت کمی برای درخشش داشته باشی، نگران نیستی؟

مهدی قائدی :نگران؟ نه اتفاقاً افتخار می کنم که جزو یکی از بهترین و پرستاره ترین تیم های تاریخ باشگاه استقلال هستم و این هم لطف خداوند است که در این برهه زمینه ورود من به این تیم بزرگ را فراهم کرد. من در این تیم خودم را برای هر اتفاق و تجربه ای آماده کردم و تنها به این موضوع اشاره می کنم که اگر لازم باشد برای استقلال درون دروازه هم می ایستم.

*یعنی مهدی رحمتی را نیمکت نشین می کنی؟

نه اما اگر لازم شد دروازه بان شوم از خود آقامهدی رخصت می گیرم و با اجازه او بازی می کنم (باخنده).

*ماجرای تیم امید برای شما دردسرساز شد چون هنوز بازی ها شروع نشده محروم شدید؟

مهدی قائدی :حکم عجیبی بود تا جایی که وقتی شنیدم تا صبح خوابم نبرد. در این ماجرا ما بازیکنان کمترین تقصیر را داشتیم چون مطمئن باشید اگر اجازه داشتیم بدون هیچ شکی برای پوشیدن پیراهن مقدس ایران تلاش مان را انجام می دادیم اما… بگذریم. تنها حرف من این است که دود ماجراهای تیم امید نباید به چشم بازیکنان برود آن هم جوانانی که برای درخشش در لیگ کوه انگیزه هستند.

*ماجرای کوچ خانواده تو به تهران هم خیلی سر و صدا به پا کرد و خبر رسید باید در هتل زندگی کنی؟

من همین الان هم در هتل زندگی می کنم اما سخت دنبال یک واحد مسکونی بر حسب توان مالی هستم تا خانواده ام را به تهران بیاورم و شک نکنید تا چند روز دیگر به این هدف می رسم چون نمی توانم دور از پدر و مادرم باشم. به خصوص مادرم که خبر دارم چمدان هایش را از هفته ها قبل برای سفر به تهران و حضور در کنار من بسته است. متأسفم که برخی ندانسته و بدون اطلاع این گونه اخبار را رواج می دهند.

رفع سریع زردی دندان در خانه با این روش گیاهی+مشاوره رایگان

رفع سریع زردی دندان در خانه با این روش گیاهی+مشاوره رایگان

مهدی قایدی

پرسپولیسی شدن مهدی قایدی

این بازیکن به دلیل همشهری بودن با حسین ماهینی و مهدی طارمی بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس نظر ها را به این سمت برده بود که او نیز پرسپولیسی خواهد شد و در کنار خریدهای جدید پرسپولیس ( گادوین منشا - شجاع خلیل زاده - سیامک نعمتی - بشار رسن - ) قرار بگیرید.

قائدی که جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر استقلال است برخلاف تصور بدون استرس کارش را در ورزشگاه آزادی دنبال کرد و طوری در زمین حاضر شد که کسی به این فکر نکرد او فقط 18 سال سن دارد؛ باشوی استقلال با حرکتی که در دقیقه 71 از میانه زمین آغاز شد، فاصله چند متری در کورس با میثم دورقی، کاپیتان استقلال خوزستان به وجود آورد و بعد نفوذ از بین دو مدافع حریف، همه را به یاد حرکات ویران کننده نیماری که به تازگی راهی پاری سن ژرمن شده انداخت.

اما علاوه بر حرکات تکنیکی، سانتر کوتاه قائدی در دقیقه 72 که بعد از مدافعان استقلال خوزستان و در موقعیتی عالی مقابل تیرک دوم مقابل پای جابر انصاری فرود آمد و البته توسط این بازیکن به اوت زده شد، نشان داد با چشمانی باز فوتبال بازی می کند و می تواند پاس های طلایی منجر به گل هم بدهد.

امیر عابدزاده که برای ششمین بار در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفت، موفق به ثبت پنجمین کلین شیت خود شد.

مادر زن جنجالی مهدی قائدی | مادر زن مهدی قائدی حاشیه ساز شد4

مهدی قایدی یکی از شوخی خورترین بازیکنان اردوی تیم ملی است. در دیدار ایران برابر سوریه، یکی از بازیکنان درون زمین از انگیزه های متفاوت تری نسبت به سایرین برخوردار بود. امیر عابدزاده که توانسته بود یک بار دیگر شانس حضور در درون قفس توری تیم ملی را تجربه کند، تمام توان و تلاشش را به کار گرفت تا سربلند از زمین بیرون آمده و دروازه اش را بسته نگه دارد. اتفاقی که در نهایت موفق به انجام آن شد.

پسر احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال ایران، نخستین بار و پیش از آغاز رقابت های جام جهانی 2018، در دیدار برابر ازبکستان 45 دقیقه درون دروازه قرار گرفت و گلی را دریافت نکرد. او پس از آن، باز هم مقابل ازبکستان و در ادامه برابر ونزوئلا، بوسنی، کامبوج و بالاخره سوریه شانس حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورد که به غیر از دیدار برابر ونزوئلا، در سایر دیدارها موفق به کلین شیت شد.

عابدزاده که روزهای خوبی را در پونفرادینا و در لالیگای 2 تجربه می کند، برابر سوریه دروازه اش را بسته نگه داشت و به جدی ترین رقیبش یعنی علیرضا بیرانوند ثابت کرد که حالا دروازه تیم ملی دو رقیب جدی دارد که در کنار رفاقت و دوستی، برای حضور در ترکیب تیم ملی باید با هم رقابت کنند.

مهدی قایدی نیز برابر سوریه زمان زیادی را برای بازی و درخشش به دست نیاورد. باشوی کوچک در وقت های پایانی وارد زمین شد ولی به نظر می رسد پس از صعود رسمی تیم ملی به جام جهانی، او و سایر بازیکنانی که کمتر در ترکیب تیم ملی حضور داشته اند، شانس راه یافتن به ترکیب اصلی را پیدا کنند.

در پایان بازی ایران و سوریه، عابدزاده و قایدی به همراه سایر ملی پوشان جشن پیروزی را بر پا کردند که در بخشی از این تمرین، سنگربان تیم ملی به حالت شوخی و فان قصد کتک زدن باشوی کوچک را داشت که این مسئله از چشم عکاسان حاضر در صحنه دور نماند.

امیر که این روزها یادآور سالها درخشش پدرش در دروازه تیم ملی شده، در حالی جشن پیروزی بر سوریه را اینگونه با قایدی برگزار کرد که ذهن علاقه مندان به فوتبال نیز به چندین سال پیش و دوران حضور احمدرضا عابدزاده در تیم راه آهن رفت که او در مراسم پیش از بازی با استقلال، به سبک خودش با آرش برهانی احوالپرسی کرد. سبکی که همانگونه در تصاویر مشخص است، باعث فریاد برهانی شده است.

فنونی که عابدزاده پدر حتی روی بزرگان فوتبال ایران نظیر علی کریمی و علی دایی اجرا کرده و حالا امیر نیز در این زمینه، پا جای پدر گذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36eayj