جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/27 00:13
سریال ستایش | بازیگر سریال ستایش | فصل حجدید ستایش
کد خبر: 23217

رونمایی بازیگر جذاب سریال ستایش از پدرش | راز های پنهان سریال ستایش

سریال ستایش یکی از معروف ترین سریال های صدا وسیما بود که الان به راز های نهفته در آن پی می بریم

سریال ستایش یکی از مطرح ترین سریال های صدا وسیما ایران است که در سه فصل و طی مدت چندین سال پخش شده است. سریال ستایش محوریتی خانوادگی و درام داشت که بازیگران زیادی در آن ایفای نقش کردند. سریال ستایش داستان زندگی دختری به نام ستایش را روایت می کرد که سختی های زیادی در زندگی به او فشار می آوردند. 

بازیگر نقش مهدی مظفری سریال ستایش تصویر پدرش را منتشر کرد

شهرام پوراسد که با حضور در سریال ستایش 3 در نقش مهدی مظفری خواستگار ستایش به شدت مشهور شد، یکی از هنرمندانیست که علاوه بر بازیگری در عرصه های هنری دیگری چون عکاسی، موسیقی و... فعالیت دارد.

این بازیگر گزیده کار از طریق پدرش به عکاسی علاقمند شد و با راهنمایی پدر دوره های حرفه ای عکاسی را ابتدا در ایران و مدتی در آلمان فرا گرفت و چندین نمایشگاه عکس برگزار کرد.

سریال ستایش

اگر سری به اینستاگرام بازیگر سریال ستایش بزنید، عکس پدر شهرام پور اسد را مشاهده می کنید.

بازیگر نقش مهدی در ستایش در یکی از پست های اینستاگرامی خود عکسی از پدر جذابش منتشر نمود و نوشت:

پدرم، من با تو دنیایم را ساخته ام

سریال ستایش

شهرام پوراسد که در آستانه سن 51 سالگی قرار دارد، ظاهر و استایل خوبی داشته، چهره آقای بازیگر به خصوص موهای پر و جذابش بی شباهت به چهره پدر نیست.

مادر مریم خدارحمی ایفاگر نقش آهو در سریال ستایش، بازیگر است

سریال ستایش که این روزها از شبکه آی فیلم بازپخش می شود، بار دیگر در لیست پربیننده ترین سریال های تلویزیون قرار گرفته است. این سریال داستان زندگی زنی به نام ستایش را به تصویر می کشد که پس از فوت همسرش مشکلات فراوانی را تحمل می کند.

در این شب ها داستان ستایش به خواستگاری مهدی مظفری با بازی شهرام پور اسد به او رسیده است اما مادر مهدی مخالف ازدواج او با ستایش بوده و می خواهد دختر برادرش آهو را برای او خواستگاری نماید. در این بخش از نمناک مختصری درباره زندگی خصوصی مریم خدارحمی بازیگر نقش آهو در ستایش توضیح خواهیم داد و شما را با مادر بازیگرش آشنا خواهیم کرد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qarwp