شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/22 07:19
پدرام کریمی
کد خبر: 22883

ماجرای عجیب ازدواج پدرام کریمی | همسرش کیست؟

پدرام کریمی متولد 29 تیر 1355 در تهران است.

پدرام کریمی متولد 29 تیر 1355 در تهران است . پدرام کریمی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد می باشد. پدرام کریمی  مجری که از رادیو به تلویزیون قدم نهاد و با اجراهای متفاوت مخاطبان زیادی را دارد.

چکیده ای از بیوگرافی پدرام کریمی

نام : پدرام کریمی

تولد : 29 تیر 1355 تهران 

تحصیلات : کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی 

حرفه : مجری رادیو و تلویزیون

سالهای فعالیت : سال 88 تاکنون

قد : بالای ۱۹۰  

پدرام کریمی

پدرام کریمی متولد 29 تیر 1355 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد می باشد و مجری که از رادیو به تلویزیون قدم نهاد و با اجراهای متفاوت مخاطبان زیادی را دارد. سال ۸۸ توسط برنامه صبح عالی بخیر بعد از تست دادن به عنوان مجری کارشناس درشبکه یک به تلویزیون آمد.

پدرام کریمی مجری جوان تلویزیون تا الان برنامه های مختلفی را در شبکه های یک، چهار، جام جم و … اجرا کرده است  که  شامل برنامه های صبح بخیر ایران ، روز ششم ، کتاب چهار ، مسابقه 4 از 7 ،  شب های روشن ، آفتاب مهربانی ،  ایرانی سلام ،  امروز هنوز تموم نشده و … می باشد .قد پدرام کریمی بالای ۱۹۰ سانتی متر است .

پدرام کریمی

 

آغاز فعالیت هنری پدرام کریمی 

به گفته ی پدرام کریمی سال ۷۶ با برادر خود وارد رادیو شد و آن زمان رادیو جوان تازه تاسیس شده بود. به عنوان نویسنده وارد این کار شد و خیلی از دوستانی که الان در زمینه اجرا حضور دارند از هم دوره های وی در سال ۷۶ بودند کم کم شرایطی پیش آمد که قطعات نمایشی را بازی هم می کرد و علاقمنداش به این کار بیشتر شد این روند در رادیو ایران ، رادیو تهران و …هم ادامه داشت.

پدرام کریمی

 

آشنایی پدرام کریمی با همسرش و ازدواج 

پدرام کریمی با یاسمن شاه حسینی که شغل آن طراح گریم می باشد ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است. 

به گفته همسر پدرام کریمی ، یاسمن شاه حسینی : من با هماهنگی سید جواد هاشمی برای دیدن دوستم شهرزاد کمال زاده به پشت صحنه دارا و ندار رفتم و در آنجا پدرام را دیدم که داشت برای یک پلان که قرار بود بازی کند گریم می شد ، او را در آینه گریم دیدم آن تصویر تا دو سال و نیم در ذهنم ماند تا موقع فیلمبرداری خنده بازار که خودم مجری گریم آن بودم، در آنجا پدرام را دوباره دیدم و حسی من را مدام مجبور به کنجکاوی درباره او می کرد ، از یکی از دوستانم پرسیدم ایشان بازیگر هستند؟ او گفت نه او از نویسندگان است که قرار است خودش یک پلان بازی داشته باشد تا متوجه شدم یکی از نویسندگان کار هستند دل را به دریا زدم و رفتم به او آشناییت قبلی دادم که شما را در پروژه دارا و ندار دیده ام ،این گونه بود که آشنا شدیم و در نهایت ازدواج کردیم.

 

پدرام کریمی

همسر پدرام کریمی ، بعد از ازدواج به خواست پدرام کریمی از کار کردن انصراف داد چون که پدرام کریمی اعتقاد به این دارد که خانم ها با کار کردن در بیرون از خانه فرسوده می شوند.

پدرام کریمی

مصاحبه ای با پدرام کریمی

آدم تنوع طلبی هستم ، من روحیه ای دارم که زود خسته می شوم ، زود حوصله ام سر می رود آدم تنوع طلبی هستم بعید نیست 10 سال دیگر بازی کنم و دیگر مجری نباشم . او در این مصاحبه گفت : من تا راهنمایی شاگرد تنبل بودم اما دبیرستان که رفتم سال اول درسم خوب بود بعد که هدفم مشخص شد که می خواهم هنر بخونم ، آن موقع دیگر درس می خواندم یک سال زودتر دانشگاه قبول شدم و مرخصی گرفتم و وقتی دبیرستان را تمام کردم دانشگاه ثبت نام کردم .

در ادامه مصاحبه گفت : من از این شاخه به اون شاخه زیاد پریدم نمایشگاه کاریکاتور هم داشتم همچنین من تصویرگری کتاب کودک هم انجام دادم و کاریکاتور و نقاشی را بیشتر برای خودم انجام می دهم اما طراحی روی جلد بعضی نشریات را انجام داد و این کارها بیشتر دلی است برای پول انجامشان نمی دهم.

مهران مدیری از پدرام کریمی پرسید سه چیز مهم در زندگی ات چیست؟ پدرام کریمی گفت نویسندگی و کتاب هایش و همسرش . 

 همچنین پدرام کریمی در این مصاحبه جواب این سوال که چرا با کار کردن همسرش مخالف بود را توضیح داد :

کار کردن زن ها به جهت کسب درآمد ، غلط است هنوز هم پای این حرف می‌ایستم ، اما کار کردن با فعالیت اجتماعی فرق می‌کند. زن باید فعالیت اجتماعی داشته باشد اما دغدغه کسب درآمد نباید داشته باشد. خیلی‌ها اعتقاد به کار کردن بانوان ندارند من هم خیلی اعتقاد ندارم.

عبارت "اعتقاد ندارم" با باید و نباید بسیار متفاوت است. خانم‌هایی که هشت ساعت بیرون کار می‌کنند‌ ، هشت ساعت هم داخل خانه‌ کار می‌کنند ، ۱۶ ساعت مشغول کار کردن هستند حتی مرد هم در چنین موقعیتی باشد شکسته می‌شود، این توان را یک مرد هم ندارد که اینقدر کار کند.

 

مهریه پر حاشیه ی همسر پدرام کریمی

 در بخشی از برنامه مهران مدیری درباره میزان مهریه همسر پدرام کریمی سوال کرد و او پاسخ داد : مهریه همسرم یک سکه است ، البته ما اصرار کردیم چهارده سکه باشد که قبول نکردند و ما هم سفر حج را اضافه کردیم . بعد از این حرف پدرام کریمی خیلی ها تعجب کردند.

این معیار بستگی به هر فردی دارد و یک دختری ممکن است پسری را انتخاب کند که در ظاهر خوب باشد ولی بعدها تغییر کند و یا معایب اخلاقی و رفتاری اش معلوم شود ، آن موقع است که همه زندگی این دختر نابود می شود. پس مهریه کمکی است به دختر که اگر خدایی نکرده در شرایطی قرار گرفت که مجبور شد جدا شود پشتوانه ای داشته باشد. 

قرار نیست با مهریه دختر را بفروشند بلکه قرار است او یک زندگی خوب دیگر را شروع کند.

من یک سکه گذاشتم به نیت یگانگی خدا و گفتم دیگر هیچ چیز نمی خواهم و حتی هنگام عقد گفتم همین را هم نمی خواهم و می بخشم که خانواده همسرم لطف کردند و سفر حج و یک گلدان یاسمن را اضافه کردند. من هم ظاهر برایم مهم بود ولی اخلاق پدرام خیلی بیشتر برایم جذابیت داشت. او مهربان و از نظر رفتاری سنگین بود و خیلی از رفتارهای جوانان امروز را نداشت و مستقل بود و احترام به خانواده هم برایش خیلی مهم بود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kev98