جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/22 07:01
اشعار
کد خبر: 22881

شاعری که کار دو زن را به خودکشی کشاند | آثار شاعر به حراج گذاشته شد

مجموعه‌ای از اشعار منتشر نشده و خصوصی تد هیوز سالها پس از مرگ این شاعر انگلیسی کشف شده و هفته آینده در حراجی ساتبیز به مزایده گذاشته خواهد شد.

دفترچه اشعار چاپ نشده از شاعر جنجال ساز انگلیسی که دو شریک زندگیش دست به خودکشی زدند، به زودی در حراجی ساتبیز به فروش گذاشته خواهد شد. این اشعار دیده نشده ۶ سال پس از خودکشی سیلویا پلات، همسر اول هیوز، و مدت کوتاهی پس از آن این اشعار نوشته شدند که آسیا وویل، معشوقه این شاعر، خودش و دخترشان شورا را کشت. 

 مجموعه‌ای از اشعار منتشر نشده و خصوصی تد هیوز سالها پس از مرگ این شاعر انگلیسی کشف شده و هفته آینده در حراجی ساتبیز به مزایده گذاشته خواهد شد.

این اشعار دیده نشده ۶ سال پس از خودکشی سیلویا پلات، همسر اول هیوز، و مدت کوتاهی پس از آن نوشته شدند که آسیا وویل، معشوقه این شاعر، خودش و دخترشان شورا را کشت.

در انتهای این مجموعه شعر که به خط خود هیوز نوشته‌ شده‌ است، چهار شعر کامل وجود دارد که به گفته گابریل هیتون، کارشناس بخش کتاب ساتبیز، تشریحی صریح از وضع احساسی این شاعر انگلیسی هستند. این چهار شعر به وضوح سوگ هیوز برای وویل و شورا را نشان می دهند؛ در یکی از این اشعار هیوز دختر ۴ ساله‌اش را خطاب قرار داده و در دیگری شریک زندگیش که به خاطر او همسر اولش را رها کرده بود.

 

هیتون می‌گوید: با توجه به این که این اشعار به تازگی کشف شده‌اند احتمالا خود تد هیوز آنها را به خاطر مضامین شخصیشان، پنهان کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdv5z