جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/22 02:25
شاهین بنان
کد خبر: 22866

زندگینامه شاهین بنان خواننده پاپ | سبک و صدای جدید به همراه شهرت زیاد

از ازدواج شاهین بنان هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

شاهین بنان خواننده جوان پاپ متولد ایران است که چند سالی است در زمینه موسیقی و آواز فعالیت دارد و دارای ساز تخصصی گیتار می باشد. سبک خواندن و صدای دلنشین و گیرای شاهین بنان توانست خیلی زود به دل موسیقی دوستان و شنوندگان آثارش بنشیند و نامش شاهین بنان در میان خوانندگان مطرح جای گرفت.

آغاز فعالیت رسمی شاهین بنان از شهریور ماه سال 1398 بوده که نخستین آهنگ آن با تنظیم مسعود جهانی به نام عاشق نشدی منتشر شد. شاهین بنان به آهنگسازی علاقه خیلی زیادی دارد و موزیک هایش را خودش آهنگسازی می‌ کند.

شاهین بنان در تاریخ 8 اسفند 1398 به برنامه دورهمی در شبکه نسیم دعوت شد و همین مسئله توانست معروفیت این خواننده دهه هفتادی را بالا ببرد. ساز تخصصی شاهین بنان گیتار است و سبک خوانندگی و صدای او به همراه ساز گیتار به جذابیت های او اضافه کرده است.

شاهین بنان

 

ازدواج شاهین بنان 

از ازدواج شاهین بنان هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

همکاری شاهین بنان با مسعود جهانی

یکی از علل موفقیت او، انتخاب تنظیم کننده حرفه ای مسعود جهانی است. مسعود جهانی یکی از موفق ترین تنظیم کنندگان و آهنگساران کشور است که می توان گفت با هر خواننده ای که همکاری می کند، سبب موفقیت وی می شود. مسعود جهانی با خوانندگان مطرح و خوش صدایی مانند میثم ابراهیمی، رضا بهرام، آرش و مسیح و … همکاری داشته است و همه کارهای او خیلی محبوب شده است. شاهین بنان نیز تجربه همکاری با این آهنگساز و تنظیم کننده معروف را دارد.

شاهین بنان

تعدادی از آهنگ های شاهین بنان 

- عسل عسل

- چال رو گونه ات

-  تو گلی

- عمرا

- کی عاشقه

- آفتاب

- اقیانوس

- یکی نیست

-  دلتنگی

-عاشق نشدی

- صداش کنی

- دلی

- دیشب

- محاله

- صدایی کن گاهی

- چه سخت است تنهایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ravry