جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/26 08:08
سریال ستایش | بازیگر سریال ستایش | ازدواج بازیگر ستایش
کد خبر: 23188

ازدواج جنجالی داریوش ارجمند در سریال ستایش | داریوش ارجمند عاشق زن میلیاردر شمالی شد

ازدواج جنجالی داریوش ارجمند با اکرم محمدی در سریال ستایش حاشیه ساخت.

سریال ستایش یکی از پرطرفدار ترین سریال های صدا وسیمای ایران بود. سریال ستایش در سه فصل متوالی ساخته شد و موفقیت های پشم گیری را رقم زد. تولید سریال ستایش از سال 1388 شروع شد و در سال 1390 پایان یافت و از اون سال تا 1399 این فیلم پخش شد و از آن زمان تا الان بازیگران این سریال تفاوت های چشم گیری را تجربه کردن. در میان بازیگران این سریال داریوش ارجمند یکی از بازیگرانی بوده است به خوبی توانست نقش خود را در این سریال ایفا کند.

ازدواج جنجالی داریوش ارجمند با اکرم محمدی در سریال ستایش حاشیه ساخت.

سریال ستایش

داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون متولد 5 مرداد 1323 در مشهد است. وی از شاگردان دکتر علی شریعتی بوده و فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه فردوسی و فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه سوربن فرانسه می باشد.

سریال ستایش

خانواده داریوش ارجمند

داریوش ارجمند، بازیگر سریال ستایش متولد مشهد است اما به گفته خودش اصالتش به شهر بیرجند در خراسان جنوبی باز می گردد. پدر او، تیمسار و رئیس بیمارستان رضاشاه در مشهد و مرکز مامایی در بیرجند بود.

بازیگر نقش حشمت فردوس دارای سه برادر و دو خواهر بوده و فرزند دوم خانواده می باشد.

برادر داریوش ارجمند، مرحوم انوشیروان ارجمند از بازیگران توانمند بود که در سال 1393 درگذشت. داریوش ارجمند عموی بهار و برزو ارجمند (فرزندان مرحوم انوشیروان ارجمند) از بازیگران کشورمان می باشد.

سریال ستایش

ازدواج و نحوه آشنایی داریوش ارجمند و همسرش

داریوش ارجمند در سال 1352 با هم دانشگاهی خود فرشته یغمایی ازدواج کرد. او از همان سال اول دانشگاه دلباخته فرشته یغمایی شد اما تا سال چهارم چیزی به او نگفت و خواستگاری نکرد، سال چهارم پس از اتمام امتحانات به او گفت که می خواهم شما را به منزل برسانم و در برابر تعجب و مخالفت خانم یغمایی از ایشان خواستگاری کرد و چند شب پس از این کار به طور رسمی به خواستگاری رفت و خیلی ساده مراسم ازدواجشان را برگزار نمودند.

فرشته یغمایی لیسانس تاریخ و فوق لیسانس جامعه شناسی دارد و دبیر آموزش و پرورش بوده است.

فرزندان داریوش ارجمند

داریوش ارجمند و همسرش فرشته یغمایی دارای سه فرزند هستند. در سال 1353 اولین فرزندشان امیریل به دنیا آمد، امیرسام فرزند دوم خانواده ارجمند سال 54 متولد شد و یلدا سومین فرزند داریوش ارجمند سال 62 به دنیا آمد.

امیرسام سالهاست در انگلیس حضور دارد و یلدا نیز ساکن کشور مالزی می باشد.

امیریل ارجمند در عرصه بازیگری حضور دارد و با یاسمینا باهر یکی از بازیگران کشورمان ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام یل سام هستند. یاسمینا باهر همسر امیر یل ارجمند متولد 16 اسفندماه سال 68 است.

سریال ستایش

ورود داریوش ارجمند به عرصه هنر

داریوش ارجمند بازیگری را از سال 1349 از تئاتر شروع کرد. بر اساس صحبت های این هنرمند، ابتدا مشوق او در این کار مادرش بود که خود یک نوازنده حیرت انگیز تار بود و تا آخرین روزی که کار تئاتر می کرد، برایش هر شب یک جایزه می گرفت.

آقای اقبال معلم دبیرستان و دکتر علی شریعتی استاد دانشگاه نیز از مشوقین دیگر او در راه هنر بودند.

داریوش ارجمند از تاسیس سینما آزاد مشهد تا کارگردانی

داریوش ارجمند سینمای آزاد مشهد را با همراهی علاقمندان این رشته تاسیس کرد و به استخدام وزارت فرهنگ و هنر درآمد و به جز بازی و کارگردانی تئاتر، شروع به ساخت فیلم های کوتاه نمود.او در سال 1362 وقتی 39 ساله بود فیلم 90 دقیقه ای ساخت که نویسندگی آن نیز برعهده خودش بود.

درخشش داریوش ارجمند در سینما

داریوش ارجمند با بازی در فیلم ناخدا خورشید در سال 1365 وارد عرصه سینما شد و برای اولین بار در مقابل دوربین رفت. او در این فیلم بسیار درخشید و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول فجر را از آن خود کرد.

سریال ستایش

کشتی آنجلیکا، پرده آخر و جستجوگر از دیگر کارهای داریوش ارجمند در دهه 60 وفیلم آدم برفی، اعتراض و سگ کشی و... از دیگر کارهای داریوش ارجمند در دهه 70 بودند.

شهرت داریوش ارجمند در تلویزیون

داریوش ارجمند با بازی در سریال امام علی در سال 1370 با نقش مالک اشتر به شدت محبوب و مشهور شد. او در سال 1388 با بازی در سریال ستایش در نقش حشمت فردوس بار دیگر محبوبیت و شهرت فراوانی کسب کرد.

داریوش ارجمند سخن گوی فدراسیون پهلوانی

داریوش ارجمند از سوی محمدرضا طالقانی در سال 1391 سخن گوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای شد و نشان درجه یک فرهنگ و هنر را در تیر ماه 1392 دریافت کرد.

مجری گری داریوش ارجمند

داریوش ارجمند به جز بازیگری و کارگردانی، اجرا نیز بر عهده داشته و از سال 1382 تا سال 1389 مجری طلوع ماه به تهیه کنندگی رضا خوشدل راد بوده است.

ستایش سریالی به کارگردانی سعید سلطانی و به نویسندگی سعید مطلبی است که در سه فصل از شبکه سوم سیما پخش شده است.

سریال ستایش

نرگس محمدی در نقش ستایش و داریوش ارجمند در نقش حشمت فردوس پدر شوهر ستایش از اصلی ترین بازیگران این سریال بودند.

سریال ستایش

در این سریال داریوش ارجمند نقش پدر خانواده را بازی می کند که با ازدواج فرزندش طاهر مخالف است، رفتارهای مستبدانه و مردسالارانه او سبب می شود که همسر پسر دیگرش انیس(سیما تیرانداز) توطئه های برای او بچیند و در آخر طاهر(مهدی پاکدل) کشته شود و....

 

بازگشت موفق شهرام پوراسد به تلویزیون با سریال ستایش

اگر از مخاطبان سریال های تلویزیون باشید حتما سریال ستایش 3 که این شبها در شبکه سه در حال پخش است را دیده اید. فصل سوم سریال ستایش با تغییرات زیادی در ترکیب بازیگران روی آنتن رفت و شهرام پوراسد یکی از بازیگرانی است که به فصل سوم این سریال اضافه شد.

شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال ستایش 3 است که از آخرین تجربه بازیگری اش در تلویزیون یعنی سریال شب هزار و یکم چیزی حدود 10 سال میگذرد.

شهرام پوراسد بازیگر گزیده کار سینما و تلویزیون

سومین فصل سریال ستایش از 22 شهریورماه روی آنتن رفت و با وجود ایراداتی که به این فصل سریال وارد شد باز هم مخاطبان زیادی را پای تلویزیون میخکوب کرد. 

 

ضبط ادامه قسمتهای سریال یاور متوقف شد

سریال یاور به کارگردانی مشترک آقایان سعید سلطانی و اصغر نعیمی به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب، یکی از سریال های ماه رمضان در سال 1400 است که از شب گذشته به روی آنتن شبکه سوم رفت.

این سریال که در شرایط شیوع کرونا فیلمبرداری شده است ضبط قسمت های باقیمانده آن به دلیل ابتلای یکی از بازیگران به کرونا متوقف شد.

ابتلا به کرونای ارسلان قاسمی دلیل توقف فیلمبرداری

ارسلان قاسمی بازیگر سریال یاور که به کرونا مبتلا شده است تا اتمام دوران قرنطینه استراحت کرده و از فضای فیلمبرداری دور خواهد ماند. به همین دلیل ضبظ قسمت های باقیمانده سریال یاور تا بهبود حال ارسلان قاسمی متوقف می شود.

 این بازیگر در سریال نقش نوه داریوش ارجمند را بر عهده دارد.

ارسلان قاسمی با انتشار عکسی از پشت صحنه سریال یاور در اینستاگرام خود نوشت:

نوه و پدر بزرگ ...

داریوش خان به معنای واقعی انسان و بزرگوارید. چه لذت بخش بود کنار شما کار کردن و یاد گرفتن، سرتون سلامت

مهران مدیری:

در ستایش یک چیز عجیبی وجود داشت، شما سنتون رفت بالا اما چیزی فرق نکرد خیلی، شما نخواستید که پیر بشین؟ گریمورتون نخواست؟ کارگردان اینطوری دوست داشت؟

نرگس محمدی:

نه، نهایت سعیشون رو کردند که پیر کنن ولی نمیشه واقعا، اگه کار سینمایی باشه سی دقیقه چهل دقیقه شاید بتونن با لاتکس و این چیزا پیر کنن ولی تو سریالی که سی یا چهل قسمته و هشت یا نه ماه کاره فکر می کنم یه ذره سخت میشه، من هیچ اعتراضی نداشتم، خودشون هم بیشتر روی سایه کاری، کار کردند و ترجیح دادند سایه کاری بشه چون گفتند با لاتکس و... نمیشه چون زمان فیلم برداری زیاده، به خاطر همین نشد، واقعیت اینه که نمیشه خیلی تو کار خدا دست برد و همون طور که یه آدم 50 ساله رو نمیشه بیست ساله کرد، من اون موقع بیست و هشت سالم بود و نمیشه واقعا یه زن 50 ساله در آورد.

آیا فصل چهارم سریال ستایش ساخته میشود

سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب اولین بار پاییز 89 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و استقبال مخاطبان باعث ساخت دو فصل بعدی این سریال شد.

شبکه سه سیما این روزها در حال پخش فصل سوم این سریال است و شهرام پوراسد بازیگری که در فصل سه به جمع بازیگران این سریال پیوسته است در یک گفتگو خبر از ساخت فصل چهارم سریال ستایش داد.

شهرام پوراسد بازیگر نقش همسر ستایش در سریال ستایش است که امروز مهمان برنامه سلام صبح بخیر در شبکه سه سیما شد و به گفتگو با حسین کلهر مجری این برنامه پرداخت. 

 

حواشی پنجمین روز جشنواره فجر

پنجمین روز جشنواره فجر 38 روز گذشته شانزدهم بهمن ماه با نمایش سه فیلم مغز استخوان، روز بلوا و خوب بد جلف 2 و حضور بازیگران و عوامل این فیلم ها همراه بود.

نشست خبری فیلم مغز استخوان با حضور حمیدرضا قربانی کارگردان، حسین پور محمدی تهیه کننده، علی زرنگار نویسنده، پریناز ایزدیار، بهروز شعیبی، نوید پورفرج، احمد ساعتچیان بازیگران فیلم، مرتضی قیدی مدیر فیلمبرداری، بابک میرزاخانی آهنگساز، امیرحسین قدسی طراح صحنه و محمود دهقانی طراح چهره پرداز این فیلم برگزار شد.

پریناز ایزدیار 

نشست خبری فیلم مغز استخوان با صحبت درباره داستان فیلم و نحوه انتخاب بازیگران همراه بود و پریناز ایزدیار ، نوید پورفرج و دیگر بازیگران فیلم درباره نقش هایشان صحبت کردند و پریناز ایزدیار درباره نقشش در این فیلم گفت:من اگر جای بهار بودم حتما همین کار را انجام می دادم و به او به عنوان یک مادر کاملا حق می دهم و با وجود اینکه مادر نیستم از نظر من هیچ عشقی بالاتر از عشق مادر به فرزند وجود ندارد.

نشست خبری فیلم روز بلوا با حضور بهروز شعیبی کارگردان، مهران کاشانی نویسنده، لیلازارع، داریوش ارجمند، محمد علیمحمدی بازیگران فیلم، امین جعفریمدیرفیلمبرداری،کارن همایونفر موسیقی،سیدعلیرضاعلویان صداگذار،سارا سمیعی طراح لباس و کامیاب عشایری طراح صحنه برگزار شد.

نشست خبری فیلم روز بلوا به دلیل محتوای ویژه اش با تفاوت های بیشتری همراه بود و جسارت بهروز شعیبی کارگردان فیلم را به نمایش گذاشت. داریوش ارجمند یکی از هنرمندان حاضر در نشست خبری این فیلم بود که در این نشست خبری گفت:از معدود دفعاتی است که در یک نشست فیلم می آیم. اول می خواهم شهادت سردار سلیمانی را یک بار دیگر تسلیت و تبریک بگویم و همینطور تسلیت بگویم برای حادثه هواپیما. یک مرگ بر آمریکا هم می گویم به خاطر دستوری که یک رییس جمهور حمال برای قتل بزرگ مردی چون سردار سلیمانی داد و در ادامه درباره داستان فیلم گفت:معتقدم علت ساخت این فیلم به اندازه کافی گویا است و هرکس در این چندسال در ایران زندگی کرده باشد، با این داستان درگیر شده است.

 

داریوش ارجمند و لیلا زارع

نشست خبری فیلم خوب بد جلف 2 با حضور پیمان قاسم خانی کارگردان، محسن چگینی تهیه کننده، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا بازیگران فیلم، آیدین ظریف طراح صحنه، عباس عباسی طراح چهره پردازی، حسین ابوالصدق صداگذار، میثم مولایی تدوینگر و حسین جلیلی مدیر فیلمبرداری برگزار شد.

سریال ستایش

حدیث میر امینی فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود هم دارد. رنگ قرمز رنگ مورد علاقه ی حدیث میر امینی است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد.

حدیث میر امینی متولد 1367 در تهران و فارغ التحصیل رشته ی نمایش می باشد و اکنون نیز در همین رشته به فعالیت های تلویزیونی و هنری می پردازد.

بازیگر مورد علاقه ی خارجی او رابرت دنیرو است. تفریح مورد علاقه ی حدیث میر امینی فیلم دیدن و ورزش کردن است. و این بازیگر شنا را بیشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد او عاشق سینما است و دوست دارد در این عرصه بسیار موفق تر از تلویزیون باشد.

 

شهاب عسگری دوبلور پیشکسوت و بازیگر سینما که برای مداوای بیماری اش به آلمان رفته و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود به علت اشتباهات پزشکی دستهایش فلج شد.  

شهاب عسکری گفت:متاسفانه به دلیل اشتباه پزشکان آلمانی مدت ها فلج شدم و در حال حاضر خانه نشین هستم.

 

این بازیگر و دوبلور پیشکسوت با اشاره به وضعیت جسمانی خود گفت:چند سال پیش صدایی در سرم من را به شدت اذیت می کرد که پزشکان برای رسیدن به دلیل آن آزمایش و عکس هایی را نوشتند. بعد از بررسی های بسیار متوجه گرفتگی های رگ در قسمت چپ و راست سر من شدند و در نهایت بایستی تحت عمل جراحی قرار می گرفتم. 

 

آیا فصل چهارم سریال ستایش ساخته میشود

سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب اولین بار پاییز 89 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و استقبال مخاطبان باعث ساخت دو فصل بعدی این سریال شد.

شبکه سه سیما این روزها در حال پخش فصل سوم این سریال است و شهرام پوراسد بازیگری که در فصل سه به جمع بازیگران این سریال پیوسته است در یک گفتگو خبر از ساخت فصل چهارم سریال ستایش داد.

شهرام پوراسد بازیگر نقش همسر ستایش در سریال ستایش است که امروز مهمان برنامه سلام صبح بخیر در شبکه سه سیما شد و به گفتگو با حسین کلهر مجری این برنامه پرداخت.

 

از زندگی شخصی تا بازی شهرام پوراسد در سریال ستایش

شهرام پوراسد بازیگر نقش همسر ستایش در سریال ستایش است که امروز مهمان برنامه سلام صبح بخیر در شبکه سه سیما شد و به گفتگو با حسین کلهر مجری این برنامه پرداخت.

عکس دیده نشده داریوش ارجمند

امیریل ارجمند پسر داریوش ارجمند با انتشار عکسی قدیمی در اینستاگرامش نوشت:

عکسی خاطره انگیز با پدرم..هرگز جایی منتشر نشده...چه زود بزرگ شدیم.

اولین بار انوش مرا به سینما برد

وی درباره خاطرات کودکی با برادرش اظهار کرد:اولین کسی که مرا سینما برد انوش بود. البته با پدرم هم رفته بود اما شرایط متفاوت بود. یک فیلم ایتالیایی شمشیر بازی با هم دیدم و همیشه با هم سینما می رفتیم. او عکس های آرتیستیک را برای خودش جمع می کرد. پدر ما هم نظامی بود و ما همه تیراندازی کار می کردیم، عکس های خفنی از انوش در حال تیراندازی داشتیم که امیدوارم برزو آنها را نگه داشته باشد. از همان زمان آمدن به سمت هنرپیشگی در وجود انوش بود.

ارجمند در ادامه شعری را که برای برادرش سروده بود، خواند و در ادامه خطاب به برادرش گفت:گر در یمنی چو با منی پیش منی، گر پیش منی چو بی منی در یمنی. 

 

 انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون  پدر برزو ارجمند  در روز یکشنبه23 آذر پس از تحمل بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی درگذشت. 

داریوش ارجمند بازیگر نقش هایی همچون مالک اشتر و حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) عکسی قدیمی و دیده نشده در سال 1350 از خودش و علی شریعتی منتشر کرد .

حدیث میرامینی با انتشار این عکس نوشت: سلام دوستان با پخشِ فصلِ سومِ سریالِ ستایش راجع به عدم حضورِ من خیلی سوال پرسیده شده، خودم رو موظف دونستم توضیح بدم که ؛علتِ نپذیرفتنِ همکاریِ مجدد و نبودِ من کنارِ دوستان فقط و فقط به انتخابِ شخصیِ بنده راجع به نقش و نداشتنِ زمانِ مناسب برای همکاری مربوط میشود و مبنی بر هیچ گونه مشکلی با کارگردانِ عزیز و محترم ِ این مجموعه نبوده ( لازم به ذکر است که من تجربه ی بازی در سریالِ موفقِ (در جستجویِ آرامش ) رو اخیراً با جنابِ سلطانی داشتم )

ممنونم از لطفی که همگی نسبت بهم دارید و عذر خواهی از دوستانی که ابرازِ ناراحتی کردن نسبت به این ماجرا و نبودِ من آرزوی موفقیت برای این تیم و بازیگر جدیدِنقشِ نازگل به امیدِ اتفاقاتِ خوب

سریال ستایش

داریوش ارجمند در سال 1350

داریوش ارجمند متولد 1323 بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و برادر کوچک تر انوشیروان ارجمند است. این بازیگر تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تصویری قدیمی از خودش و دکتر علی شریعتی اختصاص داده است.

داریوش ارجمند در سال 1352 با خانم فرشته یغمایی که هم کلاسی اش بود در دانشگاه فردوسی ( و دارای مدرک لیسانس تاریخ و فوق لیسانس جامعه از دانشگاه فرانسه است ) که دختر دایی اش هم هست ازدواج کرد و حاصل این ازدواج 2 پسر به نام های امیریل و امیرسام و 1 دختر به نام یلدا بود. در ادامه عکس داریوش ارجمند را در دوران جوانی مشاهدی میکنید.

امیریل در خانواده ای هنری متولد شد و داریوش ارجمند چهره شناخته دنیای هنر پدر او و انوشیروان ارجمند هنرمند فقید کشورمان عموی او است. بهار و برزو ارجمند دو بازیگر کشورمان هم دخترعمو و پسرعموی امیریل ارجمند هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5oy6