پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/16 04:03
لیلی رشیدی
کد خبر: 22488

لیلی رشیدی مجری شد | در انتظار نمایش «روی موج یکشنبه‌ها»

نمایش «روی موج یکشنبه‌ها» به کارگردانی مازیار سیدی از یکشنبه ۱۹ تیر اجرای خود را در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز می‌کند.

لیلی رشیدی متولد 31 تیر 1352 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. لیلی رشیدی فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان فرانسه می باشد که از 18 سالگی با فیلم علی حاتمی جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال زی زی گولو مشهور شد. لیلی رشیدی حامی موسیقی رپ بوده و در مستند از زیرزمین تا بام طهران نیز حضور داشت.

 نمایش «روی موج یکشنبه‌ها؛ یا این‌بار آلن بنت روی بوم آندرا کوچ» تجربه جدید مازیار سیدی در مقام طراح و کارگردان است که براساس مجموعه( Talking Heads  شامل سیزده مونولوگ) اثر آلن بنت بازنویسی شده و قرار است از ۱۹ تیر در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه برود. در آستانه اجرای این اثر نمایشی تیزر آن نیز منتشر شده است.

لیلی رشیدی

بازیگران این نمایش (به‌ترتیب حروف الفبا) مژده ‌دایی، نغمه ‌فاطمی، نغمه ‌قوانلو، عارفه ‌معماریان با صدای محمدحسن ‌معجونی (صدای کشیش)، لیلی ‌رشیدی (مجری رادیو) هستند.

در این نمایش کارگردان رویکرد اجرایی خود را با الهام از آثار آندرا کوچ، نقاش سمبلیست آمریکایی بنا گذاشته و تلاش دارد بین نقاشی‌های هنرمند جوان و متن بازنویسی شده به قلم محمد زارعی گفتگو برقرار کند؛ از دل همین گفت‌وگو است که اجرای «روی موج یکشنبه‌ها» شکل گرفته است.

در خلاصه داستان «روی موج یکشنبه ها» آمده است: «این‌جا صدای لندن است! از درختان سیبِ ما گیلاس‌های خوش‌طعم روییده؛ هوا بسیار دلپذیر است و کلاغ‌های خوش‌صدا آواز سرمی‌دهند. چهار زن داستان زندگی رویایی! خود را روایت می‌کنند.»

«روی موج یکشنبه‌ها» از ۱۹ تیر تا ۱۴ مرداد هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه میزبان تماشاگران است. پیش فروش بلیت سه روز دوم اجرای نمایش نیز به تازگی آغاز شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5v5r