سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/18 03:41
احسان علیخانی | رقص احسان علیخانی | همسر احسان علیخانی
کد خبر: 22552

رقص لو رفته از احسان علیخانی در عروسیش | اولین رقص احسان علیخانی

احسان علیخانی بازیگر و مجری معروف ایرانی که برنامه سازی های زیادی هم در کارنامه خود دارد برای بار اول می رقصد

احسان علیخانی بازیگر و برنامه ساز مطرح ایران است. احسان علیخانی در اکثر برنامه هایی که خودش ساخته است به عنوان مجری حظور داشته است. این هنرمند با استعداد که به تازگی از برنامه جدیدش رو نمایی کرده است با موفقیتی چضم گیر که حتی خودش هم باورش نمی شد رو به رو شد. احسان علیخانی با ساخت سریال جوکر بیشتر رکورد های شبکه های نمایش خانگی را جا به جا کرد. احسان علیخانی درویژه برنامه عصر جدید برای سال نو به همراه سیروس میمنت مهمان برنامه شروع بع رقصیدن می کند که مخاطبان را شوکه می کند.

بیوگرافی کامل احسان علیخانی، مجری معروف

نام :احسان

نام خانوادگی :علیخانی

تاریخ تولد :1361/8/15

محل تولد :تهران

محل سکونت :تهران

تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران

وضعیت تاهل :مجرد

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران است. 

مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی می باشد که از یکدیگر جدا شده اند. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود می باشد که همگی ازدواج کرده اند.

علیخانی در برنامه ای از ماه عسل در مقابل اصرار مهمان خود که پدر و مادرش در سیزده سالگی جدا شده بودند در مورد اینکه وی را درک نمی کند گفت :

خیلی دوست ندارم در مورد زندگی شخصی خودم صحبت کنم اما من خیلی شبیه تو بودم، تو آن سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سال را هم ندیدم.

احسان علیخانی

تحصیلات احسان علیخانی

احسان علیخانی سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. او از همان مقطع پیش دانشگاهی علاقمند به بازیگری و کارگردانی بوده اما با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کند.

احسان علیخانی زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت مردد بود اما در همان زمان با رفتن به دادگاه و قدم زدن در راهروهای آن به این نتیجه رسید که رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب نماید.

ازدواج احسان علیخانی

شایعات زیادی در مورد همسر احسان علیخانی در فضای مجازی به گوش می رسد اما او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد.

ناگفته هایی از زندگی احسان علیخانی

احسان علیخانی از دوستان نزدیک مرحوم پاشایی (خواننده) بود و اولین نفری بود که بعد از فوت مرتضی پاشایی به‌صورت تلفنی روی خط برنامه گلخانه آمد و این خبر را اعلام کرد. او در میان هنرمندان به بازیگری رضا کیانیان و پرویز پرستویی علاقمند است.

احسان علیخانی یکی از طرفداران دو آتیشه تیم پرسپولیس است، او در دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود. سپس سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

به گفته ی خودش، احسان در تقلب رساندن به همکلاسی هایش حرفه ای بوده و به عنوان یکی از دانش آموزان فعال در برگزاری جشن ها و مراسم مدرسه فعالیت میکرد. او در دوران مدرسه دانش آموزی درسخوان اما شیطون بود به همین دلیل مدیر مدرسه برای مهار شیطنت او را مبصر کلاس می کرد.

ورود احسان علیخانی به عرصه هنر

احسان علیخانی دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهرورزان جوان طی کرد و سپس به عنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شد.

احسان علیخانی

تجربه بازیگری احسان علیخانی

احسان علیخانی در سال 1380 به عنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول به کارگردانی جمال شورجه بازی کرد. او در این سریال دستیار کارگردان نیز بوده و بازی در آن اولین و آخرین تجربه بازیگری احسان علیخانی بوده است.

درخشش احسان علیخانی در اجرا

احسان علیخانی با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده و بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان با اجرای برنامه پسرای ایرونی در تلویزیون کارش را آغاز نمود. سال 1383 اجرای برنامه صبح آمد را برعهده داشت و با دستیابی به شهرت از سال 1384 اجرای برنامه جزر و مد و بعد از آن برنامه ماه عسل را برعهده گرفت.

جالب است بدانید در سال 87 بخاطر مشکلات سلیقه ای اجرای برنامه ماه عسل به محسن افشانی سپرده شد اما افشانی در همان هفته اول نشان داد توانایی اداره برنامه را ندارد به همین دلیل علیخانی دوباره بعنوان تهیه کننده و مجری به این برنامه بازگشت.

سال 89 نیز دوباره بخاطر مشکل علیخانی با مدیران شبکه اجرای ماه عسل به مرحوم حسن جوهرچی سپرده شد اما دوباره سال 90 علیخانی به برنامه بازگشت. در سال 91 هم علی ضیا مجری برنامه ماه عسل بود که به علت عدم توفیق او دوباره ماه عسل به علیخانی بازگردانده شده و دیگر او تا پایان این برنامه در سال 96 احسان علیخانی اجرای این برنامه را بر عهده داشت.

کارگردانی احسان علیخانی

احسان علیخانی سال ها به عنوان دستیار کارگردانی کار کرده و سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد. او کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان، کارگردانی 2 دورهٔ جشن سالگرد شبکه سه و جشن قهرمان قهرمانان، کارگردانی برنامه عصر جدید و جوکر و... را بر عهده داشته است.

علیخانی به جز تهیه کنندگی برنامه هایی مانند عصر جدید، ماه عسل، ویژه برنامه های سال نو، جوکر و... تجربه سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی در فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء و برف آخر را در کارنامه دارد.

احسان علیخانی

مروری بر برنامه های احسان علیخانی

احسان علیخانی در ماه عسل

ماه عسل برنامهٔ زندهٔ تلویزیونی به کارگردانی و تهیه کنندگی احسان علیخانی بود که از سال 1386 تا 1397 هر سال ماه رمضان حوالی ساعت 19 و پیش از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شد.

اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر عهده داشت، او در برنامه مناسبتی ماه عسل مهمان هایی را دعوت می کرد که در زندگی خود با حادثه ای روبرو شده یا توانسته بودند کار مهمی انجام داده و بر زندگی افراد دیگر تأثیر گذارند.

این برنامه از سال 1386 پخش شد، و پس از پخش دوازده فصل در ماه‌های رمضان، سرانجام بر اساس گفته خود آقای مجری به دلیل ناراحتی او از تصویرسازی عجیب و غیرواقعی و توقع غیرمنطقی برخی افراد در سال 1397 به پایان رسید.

احسان علیخانی در عصر جدید

عصر جدید اولین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است.

این مسابقه استعدادیابی فرصتی برای شرکت کنندگان در رشته های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی فراهم کرده است تا به مراحل بالاتری در حرفه خود راه یابند.

داوران فصل قبل عصر جدید رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی بودند اما در فصل سوم این برنامه به جز امین حیایی داوران دیگر تغییر کرده و مجید حسینی، کارن همایونفر و ژاله صامتی داوری را بر عهده دارند.

احسان علیخانی

احسان علیخانی در جوکر

جوکر یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد که از 6 آذر 1400 در پلتفرم فیلیمو به نمایش درآمد.

در این برنامه پرطرفدار که با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده تعدادی از چهره‌ های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یکدیگر رقابت می‌ کنند، اما چالش اصلی این‌ جاست که خودشان نباید بخندند، شرکت کنندگان به مدت 6 ساعت تلاش می کنند تا علاوه بر خنداندن همگروهی های خود نخندند.

احسان علیخانی در سه ستاره

سه ستاره از پربیننده‌ترین برنامه‌های تحویل سال صدا و سیما بود که با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی در سال‌های 1393، 1395 و 1396 از شبکه سوم سیما پخش شد. این برنامه به انتخاب بهترین‌های سال تلویزیون با آرای مردمی می‌پرداخت و ده‌ها چهره مطرح از حوزهٔ سینما، تلویزیون، ورزش، موسیقی و همچنین نخبگان جوان کشور، مهمان ویژهٔ آن بودند.

احسان علیخانی در پسرای ایرونی

برنامه پسرای ایرونی، برنامه ای با اجرا جواد مولانیا و تهیه کنندگی امیرحسین خرمشاهی بود که در سال 1384 روی آنتن تلویزیون رفت. احسان علیخانی اولین بار به عنوان گزارشگر در برنامه پسرای ایرونی نقش آفرینی کرد و با حضور در این برنامه به شهرتی نسبی دست یافت که با نظرات مثبت زیادی روبرو شده و این مقدمه ای برای انجام فعالیت های بیشتر او در تلویزیون شد.

احسان علیخانی

فرزند طلاقم

علیخانی سال 96 در مقابل اصرار مهمانش در مورد اینکه وی را درک نمی کند اعلام کرد که علارغم اینکه دوست ندارد از زندگی شخصی اش بگوید اما بچه طلاق است

او سپس در جواب سوال مهمان برنامه که پرسید چرا پدر و مادرت از هم جدا شدند ؟ گفت: تفاهم نداشتند

جنجال الهام عرب

یکی از جنجالی ترین مهمان های ماه عسل سال 94 الهام عرب بود ، او بعنوان مدل لباس عروس به برنامه رفت اما ساعاتی بعد انتشار عکس های بی حجاب او  این برنامه را به حاشیه برد و علیخانی اخطار کتبی و سفت و سختی از تلویزیون گرفت

الهام عرب به شدت مشهور شد که بعدها به دستگیری او نیز منجر شد و در نهایت در سال 96 برای ادامه کار مدلینگ به دبی مهاجرت کرد

جنجال با احمدی نژاد

علیخانی در یکی از برنامه ها در جواب محمود احمدی نژاد که گفته بود وسایل عید در سر کوچه ما گران نیست، مردم  بیایند و از محله ما خرید عید را انجام دهند گفت:

گرانی هست ، مردم هم می بینند و نمی توانند از سر کوچه شما خرید کنند ، همین گفته موجب توبیخ و دلخوری از احسان علیخانی شد

احسان علیخانی

دستمزد 45 میلیونی

در سال های آخر برنامه ماه عسل شایعه ای دریافت حقوق 45 میلیونی او برای هر ماه تکذیب شد و گفت این حقوقی برای یک سال وی می باشد !

آقای مجری یک شرکت حرفه ای ساخت تیزر بازرگانی برای تلویزیون دارد

استعفای برادرش از استقلال

در سال 95 رضا حسنی خو حراست سابق وزارت ورزش بعنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد، اما انتشار خبر اینکه وی برادر احسان علیخانی است تا حدی جنجالی گشت که مجبور به استعفا شد

هنوز هم مشخص نشد علت اینکه نام خانوادگی هر دو برادر چرا فرق می کند که بنظر می رسد او برادر ناتنی احسان می باشد

 

استاد تقلبم

به جرات می‌ توانم بگویم که زمان تحصیل استاد تقلب رساندن بودم، یعنی شیوه‌ هایی برای رساندن تقلب بلدم که فقط شگرد خودم است و هیچکس نمی‌ تواند مچم را بگیرد

احسان علیخانی

جملات مورد علاقم

دو جمله از ویکتور هوگو هست که خیلی دوستشان دارم:

● هنر گوش دادن را فرا بگیرید تا فرصت‌ ها به آهستگی در گذرد

● همان قدر که بال برای پرنده لازم است، امید برای انسان

اجرا و برنامه‌سازی احسان علیخانی

جوکر :کارگردان، 1400

فیلم برف آخر :تهیه کننده، 1399

عصر جدید :مجری و تهیه کننده، 1397 تا 1401

بهار نارنج ویژه برنامه سال :مجری و تهیه کننده، 1397، 1394

فیلم سینمایی بدون تاریخ، بدون امضاء :تهیه کننده، 1395

برنامه ماه عسل :مجری؛ سالهای 1386٬1387٬1388٬1390٬1392٬1393٬1394٬1395٬1396٬1397

برنامه ماه عسل:طراح، تهیه کننده و مجری؛ سال های 1392٬1393٬1394٬1395٬1396٬1397

برنامه سه ستاره :مجری و تهیه کننده؛ 1395، 1394،1392

ویژه برنامه تحویل سال :تهیه کننده و مجری شبکه سه، از سال 1387 تا 1398

پشت صحنه :1392، 1391

دو نیمه سیب :1392، 1391، 1390

جزر و مد :1385، 1384

صبح آمد :1383

صبح بخیر ایران

پسرای ایرونی :تابستان 1383

قله های افتخار

باشگاه مهرورزان

برنامه های محرمانه، عطر بارون، مثل هیچ کس، نور بالا، لطفاً ملاحظه شود :تهیه کننده

مستندهای شیخ بهایی، المپیاد فیزیک اصفهان :کارگردان

کارگردانی 2 دوره جشن سالگرد شبکه سه

کارگردانی 2 دوره جشن قهرمان قهرمانان

جوایز و افتخارات احسان علیخانی

برنده بهترین چهره برنامه‌های تلویزیونی1399 در فناوری و تلویزیون دیجیتال برای برنامه عصر جدید در سال1399

برنده بهترین چهره تلویزیونی سال در فیلم نیوز و سینما دیلی برای برنامه عصر جدید در سال1399

برنده بهترین چهره مرد دهه 90 در فناوری و تلویزیون دیجیتال برای برنامه عصر جدید و ماه عسل در سال1399

برنده تندیس بهترین چهره تلویزیونی در بیستمین جشن حافظ برای برنامه عصر جدید در سال1399

برنده چهره سال 98 تلویزیون ایران از نگاه مخاطبان عصر جدید در همشهری جوان برای برنامه عصر جدید در سال1398

برنده تندیس محبوب‌ترین مجری تلویزیونی صدا و سیما برای برنامه عصر جدید در سال1398

برنده تندیس بهترین مجری تلویزیونی در پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم برای برنامه های ماه عسل، عصر جدید در سال 1397

برنده تندیس بهترین مجری برنامه‌های تحویل سال صدا و سیما برای برنامه بهار نارنج در سال 1397

برنده تندیس بهترین چهره تلویزیونی در هفدهمین جشن حافظ برای برنامه ماه عسل در سال 1396

برنده تندیس بهترین مجری برنامه‌های گفتگومحوردر سومین جشنواره تلویزیونی جام جم برای برنامه ماه عسل در سال 1392

همسر احسان علیخانی کیست؟

این روزها سینمای ایران پر از حاشیه و اخبار مختلف درباره ازدواج چهره هایی است که معروف و محبوب مردمند. در این بین زندگی خصوصی احسان علیخانی مجری مسلط و توانمند تلویزیون زیر ذره بین و در مرکز توجه مخاطبانش قرار گرفته و در فضای مجازی سخنان و تصاویر فراوانی از ازدواج و همسر این مجری جوان، مطرح و منتشر شده است.

در این بخش از چهره ها در نمناک به این موضوع و خانم هایی که به عنوان همسر یا نامزد احسان علیخانی معرفی شدند، خواهیم پرداخت.

شایعه سازی به دلیل شهرت احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری توانمند و شناخته شده تلویزیون است که نه تنها با اجرای برنامه ماه عسل در رمضان های گذشته مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون کشاند بلکه برخلاف انتقاد بسیاری از منتقدان، تنها در درآوردن اشک مردم استاد نبوده و با اجراهای به یادماندنی خود در چند سال اخیر توانسته تبحر خویش را به رخ بینندگان بکشد و تجربه‌ای متفاوت برای آنان رقم بزند.

به تازگی زندگی خصوصی آقای مجری که برنامه تحویل سال و عصر جدید را اجرا و در چندین برنامه و پروژه سینمایی به عنوان تهیه کننده و کارگردان فعالیت داشته است، مورد توجه برخی افراد قرار گرفته و برخی از کاربران در فضای مجازی از ازدواج احسان علیخانی خبر داده و از جانب خود کاندیداهایی را نیز معرفی کرده اند. به بهانه پخش برنامه عصر جدید و جوکر فرصت را غنیمت شمرده و به این شفاف سازی درمورد ازدواج احسان علیخانی پرداختیم.

خانم هایی که به عنوان همسر احسان علیخانی معرفی شدند

به عنوان یک انسان به این مسئله توجه داشته باشید که هر شایعه ای در مورد یک فرد چه مشهور و چه عادی، آرامش زندگی او را بهم زده و موجب ناراحتی اش میشود پس روا نیست وارد این موج شده و به آن دامن بزنیم.

از قرار معلوم برخی سودجویان و نیازمندان بازدید و کلیک، هر تصویری از احسان علیخانی را که او را در کنار خانمی نشان میدهد، با تیتر همسر احسان علیخانی منتشر کرده و به این شایعات بی اساس دامن میزنند. شایعاتی که تعدادشان کم نیست و ما به مهم ترین آنها اشاره میکنیم.

احسان علیخانی

شایعه ازدواج احسان علیخانی و مرحومه آزاده نامداری

چند عکس مشترک نقطه آغاز این شایعات بود. سالها پیش تصویری از احسان علیخانی و آزاده نامداری با تیتر "ازدواج احسان علیخانی و آزاده نامداری" در فضای مجازی منتشر شد، عکسهایی آتلیه ای که در واقع مربوط به برنامه سال تحویل بود.

 مرحومه آزاده نامداری برای شفاف سازی این توضیحات را در اینستاگرامش منتشر کرده بود:

نمیدونم چه اتفاقی افتاده که سه روز مونده به سال تحویل و همینطور پخش مستند من این همه حاشیه رخ میده…امروز آقای علیخانی چون صفحه ای در اینستاگرام ندارن از من خواستن توضیحی به هوادارانشون و دوستای خوب خودم بدم.

امروز شش تا عکس مربوط به سه سال پیش به ناگهان منتشر شد، نه میدونیم کی و نه میدونیم چرا، فقط باید بگم این عکسها در آتلیه ی آقای بابک مانی برای مجله ای گرفته شد در سال نود و یک که ما به اتفاق سال تحویل اجرا کردیم، فقط همین، آنقدر عادی،،، خلاصه هدف از انتشارش این روزا چی بوده نمیدونم،…ایشالا امسال شبکه سه بهترین خواهد بود مطمئنم… و این حاشیه ها کاری از پیش نمیبره…یاحق

شایعه ازدواج احسان علیخانی و لیلا اوتادی

چهره مشهور دیگری که درگیر شایعات ازدواج با احسان علیخانی مجری مشهور تلویزیون شد، لیلا اوتادی بازیگر بود که با پاسخی جالب به تمامی این اخبار ساختگی پایان داد.

بازیگر سریال گاندو در پاسخ به شایعه ازدواج خود با احسان علیخانی گفت که ایشان را از نزدیک هم ندیده است و از مخاطبانش خواست تا هر شایعه ای را باور نکنند.

احسان علیخانی

شایعه ازدواج احسان علیخانی و شرکت کننده عصر جدید

عکس سلفی که یکی از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید علیخانی با او منتشر کرده بود هم یکی دیگر از سوژه های شایعه پردازان بود. این خانم شیوا رضوی، یکی از شرکت کنندگان در رشته دوبله بود و هیچ ارتباط دیگری با مجری محبوب ماه عسل نداشت.

دلیل سکوت احسان علیخانی در برابر شایعات ازدواجش

مجری عصر جدید مجرد بوده و تا کنون خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است و تصاویری که از او منتشر می شود، مربوط به طرفدارانش است.

او در سال های گذشته به طرفدارانش توصیه کرد گول شایعات مجازی را نخورند و خبرهای صحیح و واقعی مربوط به او را از طریق پیج شخصی و یا رسانه های معتبر دنبال کنند.

کارگردان رئالیتی شو جوکر که با ساخت این برنامه به جبران اشک های ماه عسل پرداخته و خنده را بر لب بسیاری از بینندگان این برنامه آورده است، اقدام و واکنشی بر علیه این شایعات منتشر نکرده و گویا معتقد است توضیح دادن نشانه ضعف می باشد و روزی قضاوت کنندگان متوجه قضاوت های ناعادلانه خود خواهند شد.

احسان علیخانی در پستی موقت به پخش شایعه ازدواجش واکنش نشان داد و نوشت:

"سلام رفقای عزیز، میخندم فقط میخندم به تمام این شایعات، توهم ها، دروغهای مزخرف، سالهاست عادت کردم که قبل و بعد هر کاری که میسازم عده ای بیمار و بی وجدان، دروغهای رنگی و طراحی شده بسازند و بتازند به من و اندک آبرویی که نزد شما دارم، میخندم که بفهمند زندگی انقدرها جدی نیست میخندم که بفهمند اگر آنها با این دروغها، آرزوی رفتن آرامش از زندگی من را دارند من با لبخند برایشان آرزوی آرامش میکنم و حیف از این همه خلاقیت و پشتکار که صرف خلق دروغهای رنگی و شایعات پرطرفدار میکنند.

کاش قلبهایشان قرار بگیرد و کمی به خودشان برسند، همه این دروغها و شایعات برای یکی مثل من طبیعی است اما قسمت تعجب برانگیز، توجه و باور کردن عده ای از شما دوستان عزیز است رفقا این چرندیات ارزش فکر کردن هم ندارد چه برسد به باور کردن،،، خدایا زور ما به تعدادی از عزیزان دروغ پرداز و شایعه ساز در فضای مجازی نمیرسد تو برایشان خدایی کن و بیدارشان کن که فضای مجازی هم خدایی دارد...

نکته با رفقا:خبرهای صحیح و واقعی مربوط به من یا از طریق خودم و پیج شخصی بنده منتشر میشود و یا رسانه های معتبر...بعضی دوستان در کامتنها با هم دعوا میکنند و توهین...

رفقا کسی که انسان است خانواده میفهمد شرف دارد و نجابت و حتی اندکی تربیت، فحش نمیدهد گفتگو میکند فحش نوشتن کار ساده ایست و نشانه شأن خانوادگی ماست تو آرام باش شعر بنویس و جملات خوب، کسی که فحش میدهد عصبانی است تو بزرگ باش بهش آرامش هدیه بده و جملات خوب، حتما روزی پشیمان میشود و به تو سلام میکند...

مخلص همه، حتی شما دوستان شایعه ساز و دروغ پرداز...".

احسان علیخانی

ناراحتی احسان علیخانی از شایعه سازان

استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی علاوه بر مزایایی که به همراه داشته است مشکلاتی را نیز برای کاربران این شبکه ها به وجود آورده است، با توجه به امکان انتشار سریع پیام ها، عکس ها و اطلاعات، شبکه های اجتماعی به بستر مناسب و بدون نظارتی برای شایعه سازی در جامعه تبدیل شده اند. اطلاع رسانی غلط در مورد مسائل خصوصی و شخصی افراد بالاخص چهره های شناخته شده و مشاهیر، دست مایه کردن عواطف انسانی اتفاقاتی است که هر روز در دنیای مجازی اطراف ما رخ میدهد .

رفتار عده ای از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد؛ او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت:هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگر را طلاق میدم!

علیخانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید، از دوستان عزیز و محترم خودم عذر خواهی میکنم که مجبورم این نکات توضیح بدم اما ذکر این نکات برای تعدادی واجبه... بعضی از دوستان را در پیج خودم نمیفهمم، حرف زدنشون با هم، چَت کردنشون در کامنتهای پیج بنده، بهم توهین کردن، بی ادبی کردن، شایعه درست کردن، حرفهای مسخره و واهی زدن!!؟؟؟ یعنی چی؟! خیلی خجالت آوره واقعا

اینجا فقط یک پیجه که قرار من، دوستان و رفقای خودم رو از فعالیت و برنامه هام مطلع کنم.. هر پستی که میزارم یه عده تفسیر میکنن؟! تحلیل میکنن؟! قصه میسازند از زندگی خصوصی من!!! هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم!!!؟؟ بعضیها نمیدونم چقدر بیکارن که کاری جز حرف مفت زدن و دروغ ساختن ندارن..

هم به خاطر خودم و هم مهمتر به خاطر دوستان عزیزم که دارن همین پیج رو دنبال میکنن و خیلی از این فضا ناراضی هستند، إعلام میکنم بنده احتیاجی به اصطلاحا:طرفدار یا دوست مریض و بی أدب ندارم، احتیاجی به کسایی که جز زدن حرف مفت و بی ربط کاری بلد نیستن، ندارم...

احسان علیخانی

تذکر جدی احسان علیخانی در اینستاگرام

دلیل اصلی این تذکر جدی بنده، اعتراض عده زیادی از دوستان در همین پیجه که از این فضا کاملا خسته و ناراحتند، کاملا مثل خودم... خواستم خواهش کنم و اعلام کنم که از این به بعد:١- لطفا در کامنتهای پیج بنده با هم چَت نکنید (کامنتها رو قراره من بخونم و نظرات دوستانمو بدونم اما نمیتونم چون عده ای در حال بحث و چَت کردن در مورد زیر بغل مار هستند) ٢-هر کسی توهین به هر کسی دیگری بکنه بلاک خواهد شد ٣-شایعه، نظر دادن در مورد زندگی شخصی بنده یا هر شخص دیگری، ممنوع، لطفا ممنوع ٤-این فضا برای کمک به من و همکاران من هست که بتونیم نظرات شما رو ببینیم و استفاده کنیم، نه اینکه با هم سبزی پاک کنیم و غیبت مردم رو بکنیم...

بازم از دوستان فهیم و عزیز خودم که این پیج رو دنبال میکنن و این فضا ناراحتشون کرده عذر خواهی میکنم... کاشکی من هم مثل بعضیها یا فرهنگم بره بالا، برای استفاده از هر ابزاری... یا کاشکی مثل بعضیها بی تفاوت بشم به هر آنچه در پیرامونم میگذره که البته دومی کار من نیست..

احسان علیخانی

دلیل استعفای احسان علیخانی از ماه عسل مشخص شد

احسان علیخانی مجری توانمند و شناخته شده تلویزیون که با اجرای برنامه ماه عسل لحظات قبل از افطار مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون می کشاند، چند سالی است که دیگر ماه عسل را نمی سازد و مشغول ساخت مسابقه هیجان انگیز عصر جدید و رئالیتی شو خنده دار جوکر می باشد تا لبخندی به لب مردم بنشاند.

این مجری مسلط و کار بلد تلویزیون در پست جدید اینستاگرامی خود در مورد استعفا از ماه عسل توضیحاتی را برای مخاطبان این برنامه نوشته است که در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر در نمناک خواهید خواند.

خداحافظی احسان علیخانی از ماه عسل

احسان علیخانی در جدیدترین پستی که این روزها در صفحه مجازی خود منتشر نموده است، پاسخ مخاطبان گله مند از ساخته نشدن ماه عسل را داد و دلایلی را برای خداحافظی و استعفا از این برنامه عنوان کرد و نوشت:

سلام رفقا

این روزها با دوستانم براتون عصر جدید میسازم و جوکر.

خوشحالم که این روزها با جوکر میتونم گاهی بخندونمتون و با عصر جدید، گاهی، هیجان زدتون کنم.

سالها ماه رمضان، ماه عسل ساختم ولی ٥ سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم، دلایل حرفه ایش زیاده که طرحش بماند برای روزگاری ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیر واقعی که تعدادی در ذهنشون از من ساخته بودن و توقع غیر منطقی که از من داشتند که خیلی برام آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوونه بازی هامو انتخاب کنم یا ادامه ماه عسل، و چون دیدم قراره یک بار عمر کنم دیوانه بازی هامو انتخاب کردم، من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه، غلط، تناقض و مسائل جدی حل نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم؛ اما تعدادی شدیدا اصرار دارن که تو رو در زندگی شخصیت، دقیق شبیه تم و جنس کاری که میسازی ارزیابی کنن و با همون متر همیشه تو رو اندازه بگیرن، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی تو، یعنی گذشتت، دردهات، رنج هات، آرزوهات، اختلال ها، مرض هایی که داری، حسرت هایی که میخوری و تمام آزمون و خطاهات و…

سن که میره بالا، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط، ولی ماه عسل دانشگاه عجیبی بود برام که منو از یه پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی، که در این دانشگاه هم تجدید شدم هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر، فارغ‌التحصیل.

ماه رمضان مبارک

حال خوب داشتین منم دعا کنین لطف 

 

ماجرای احسان علیخانی و پریناز ایزدیار و عصر جدید چیست

اردیبهشت ماه امسال بود که پریناز ایزدیار با انتشار پستی لب به انتقاد از برنامه عصر جدید و نحوه انتخاب استعدادها در این برنامه گشود و با حالتی نقدگونه نحوه انتخاب افراد مستعد این برنامه را زیر سوال برد.

احسان علیخانی روز گذشته در نشستی که با حضور داورهای این برنامه برگزار شد به صحبت های خانم بازیگر واکنش نشان داد.

انتقاد جنجالی پریناز ایزدیار از عصر جدید و پاسخ احسان علیخانی

پریناز ایزدیار چند ماه پیش با انتشار یک استوری در اینستاگرامش به نحوه انتخاب استعدادها در عصر جدید انتقاد کرد .

 

انتقاد پریناز ایزدیار به عصر جدید

این انتقاد پریناز ایزدیار با واکنش احسان علیخانی که روز گذشته به همراه عوامل عصر جدید برای گفتگو با مردم در واحد صداو سیما حاضر بودند روبرو شد و آقای برنامه ساز پاسخ تندی به خانم بازیگر داد.

 

پاسخ احسان علیخانی به پریناز ایزدیار

احسان علیخانی در این نشست درباره انتقاد پریناز ایزدیار گفت: بازیگری که نمیخوام اسمشو رو بیارم وسط برنامه عصر جدید یک استوری گذاشت و گفت که این برنامه استعدادیابی عصر جدید چیه ، برنامه استعدادیابی که خانم ها نرقصن و نخونن که استعدادیابی نیست ، من یک لحظه احساس کردم که ایشون از دانمارک با ما صحبت میکنه و خیلی جلوی خودم رو گرفتم که زنگی نزنم و کاری نکنم که بگم بازیگر محترم تلویزیون که چند سالی هم هست که در سینما فعالیت میکنید شما در کجای سینما ، تلویزیون و تئاتر رقصیدی و خوندی که ما ندیدیم، چرا یهو ریست میکنید؟ همه ما یک ملاحظات قانونی ، فرهنگی و عرفی داریم و قبول دارم که در یک سری از حوزه ها محدودیت داریم اما خانم ها در خیلی از حوزه های برنامه ما بودند و اونایی رو هم که نبودند دلیلش را خود شما بهتر از ما میدونید.

احسان علیخانی

شایعه ازدواج احسان علیخانی و مرحومه آزاده نامداری

چند عکس مشترک نقطه آغاز این شایعات بود. سالها پیش تصویری از احسان علیخانی و آزاده نامداری با تیتر "ازدواج احسان علیخانی و آزاده نامداری" در فضای مجازی منتشر شد، عکسهایی آتلیه ای که در واقع مربوط به برنامه سال تحویل بود.

 مرحومه آزاده نامداری برای شفاف سازی این توضیحات را در اینستاگرامش منتشر کرده بود:

نمیدونم چه اتفاقی افتاده که سه روز مونده به سال تحویل و همینطور پخش مستند من این همه حاشیه رخ میده…امروز آقای علیخانی چون صفحه ای در اینستاگرام ندارن از من خواستن توضیحی به هوادارانشون و دوستای خوب خودم بدم.

امروز شش تا عکس مربوط به سه سال پیش به ناگهان منتشر شد، نه میدونیم کی و نه میدونیم چرا، فقط باید بگم این عکسها در آتلیه ی آقای بابک مانی برای مجله ای گرفته شد در سال نود و یک که ما به اتفاق سال تحویل اجرا کردیم، فقط همین، آنقدر عادی،،، خلاصه هدف از انتشارش این روزا چی بوده نمیدونم،…ایشالا امسال شبکه سه بهترین خواهد بود مطمئنم… و این حاشیه ها کاری از پیش نمیبره…یاحق

ماجرای رضا جاودانی و احسان علیخانی در شبکه 3

در حالی که برنامه عصر روز گذشته ماه عسل با دعوت از یک زندانی محکوم به اعدام که با شرایطی غیر قابل باور و معجزه اسا با حفظ قران کریم و در لحظه اخر از اعدام نجات پیدا کرده بود به در خواست علیخانی با کمی وقت بیشتر به پایان رسید .

مجری برنامه گزارش فوتبال جام ملتهای اروپا که بلافاصله پس از برنامه ماه عسل روی انتن رفت با انتقاد از او بر روی انتن زنده خواست که به حق دیگران احترام بگذارد و برنامه اش را سر وقت به پایان ببرد.

واکنش احسان علیخانی

احسان علیخانی در پایان برنامه امروز ماه عسل نسبت به گلایه رضا جاودانی از وی عذرخواهی کرد و از وی خواست به جای اعلام این موضوع روی آنتن زنده تلفنی به وی اطلاع میداد.

واکنش رضا جاودانی

رضا جاودانی نیز پس از اتمام برنامه ماه عسل با برنامه مسابقات یورو 2016 روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و از اینکه امروز احسان علیخانی برنامه را به موقع به اتمام رسانده تشکر کرد و گفت که تلفنی از وی نداشته که تماس بگیرد ولی حتما با وی تماس خواهد گرفت

مروری بر کارنامه احسان علیخانی در تلویزیون

احسان علیخانی را میتوان نمونه یکی از چهره های موفق تلویزیون دانست چراکه در طول سالهای فعالیت در رسانه ملی همواره طرفداران زیادی داشته و دارد و برنامه هایش همواره جزو پربیننده های تلویزیون بوده است.

اگرچه پسر جوان دنیای اجرا و برنامه سازی در تلویزیون با ساخت برنامه ماه عسل بیشتر به شهرت و محبوبیت رسید اما پیش از ساخت برنامه ماه عسل هم احسان علیخانی فعالیت های متنوعی را در تلویزیون تجربه کرد.

این روزها که جای خالی برنامه ماه عسل با مسابقه استعدادیابی عصر جدید پر شده است و به یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیون تبدیل شده است شاید بهانه خوبی باشد تا عملکرد احسان علیخانی در تلویزیون از اولین روزهای ورودش تا به امروز را مورد بررسی قرار دهیم.

مروری بر عملکرد احسان علیخانی در تلویزیون

احسان علیخانی مدرک تحصیلی اش را در حوزه مدیریت بازرگانی گرفت و به دنبال علاقه اش به سمت دنیای هنر راهی شد. با شرکت در دوره های آموزشی باشگاه مهرورزان جوان تلویزیون را به صورت جدی هدف گرفت و خیلی زود توانست به عنوان دستیار کارگردان وارد این حرفه شود.

احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری و برنامه ساز تلویزیون

این جوان جویای نام در تجربه ای متفاوت به سراغ بازیگری رفت و برای اولین و آخرین بار در فیلم پرونده های مجهول جمال شورجه علاوه بر دستیاری کارگردان جلوی دوربین رفت اما گویا علاقه ای به این حوزه از دنیای هنر نداشت و این تجربه دیگر در کارنامه هنری احسان علیخانی تکرار نشد.

سال 83 اما نقطه عطفی متفاوت در دنیای احسان علیخانی و علاقه اش به تلویزیون بود چرا که با ساخت برنامه پسرای ایرونی و گزارشگری در این برنامه به شهرتی نسبی دست یافت و این مقدمه ای برای انجام فعالیت های بیشتر او در تلویزیون شد.

احسان علیخانی جوانی که حالا تجربه اجرای برنامه ای زنده در کنار اقبال واحدی را داشت و با حضور در برنامه پسرای ایرونی با نظرات مثبت زیادی روبرو شده بود با پیشنهادهای بهتری مواجه شد و به شبکه سه سیما رفت.

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل

بعد از کسب تجربه ای موفق در برنامه پسرای ایرونی ، برنامه صبح آمد و بعد از آن جزر و مد را در شبکه سه سیما اجرا کرد و سال 86 اولین بار با اجرای برنامه ماه عسل مهمان ماه رمضانی خانه های مردم شد.

ساخت برنامه ماه عسل با ایده ای از احسان علیخانی بعد از دو سال اجرای برنامه جزر و مد تحولی عظیم در دنیای برنامه سازی و اجرای این جوان جویای نام ایجاد کرد و در واقع برنامه ای متولد شد که با نام احسان علیخانی و ماه رمضان عجین گردید.

ساعت های نزدیک به افطار با چهره احسان علیخانی ، اجرای مسلطش ، مهمانانی که روایتگر داستان های قهرمانانه زندگی شان بودند پای ثابت تلویزیون شد و توانست 10 سال به عنوان برنامه ای ثابت در ماه رمضان شبکه سه سیما به پخشش ادامه دهد.

احسان علیخانی مجری برنامه های شب عید در شبکه سه

یکی دیگر از برنامه هایی که احسان علیخانی اجرای آن را برعهده داشت برنامه های مخصوص شب عید نوروز بود که با حضور مهمانانی گسترده از دنیای هنر و ورزش روی آنتن میرفت.

احسان علیخانی حالا با تجربه زیادی که در برنامه سازی پیدا کرده بود و به عنوان چهره ای مسلط در زمینه اجرا شناخته میشد بعد از گذشت چیزی بیش از 10 سال تغییر رویه داد و برنامه ماه عسل را نساخت اما با برنامه ای متفاوت باز هم با شبکه سه سیما همکاری کرد.

احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید

مسابقه عصر جدید برنامه استعدادیابی است که تیم احسان علیخانی با رویکردی متفاوت از برنامه ماه عسل آن را روی آنتن برد و به کشف استعدادهای نهان از نقاط مختلف ایران پرداخت. احسان علیخانی در این برنامه به عنوان سازنده و مجری حضور دارد و در هر قسمت نظارتگر اجراهایی شگرف از سوی شرکت کننده های مسابقه عصر جدید است تا با رای نهایی داوران و مردم استعدادهای ویژه در زمینه های مختلف شناسایی شود. 

احسان علیخانی

ماشین احسان علیخانی

احسان علیخانی 37 ساله با برنامه ماه عسل محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرد و همه او را با عنوان مجری ماه عسل میشناسند. در ادامه عکسی از احسان علیخانی سوار بر ماشین لندکروزش را مشاهده میکنید.

جوکر احسان علیخانی پربیننده ترین رئالیتی شو، شد

جوکر جدیدترین رئالیتی شو در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی و تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری است که پخش فصل اول آن از 6 آذرماه سال جاری آغاز شد.

احسان علیخانی که تجربه ساخت و اجرای برنامه‌‎های موفقی همچون «ماه عسل»، «عصر جدید» و ویژه برنامه‌های تحویل سال در تلویزیون را دارد برای اولین بار جوکر را با فضایی متفاوت در نمایش خانگی همراهی می کند.

این برنامه در هر دو قسمت خود توانست رکورد تماشای مخاطبان در ئلتفرم فیلمیو را از آن خود کند. 

 

ماجرای احسان علیخانی و پریناز ایزدیار و عصر جدید چیست

اردیبهشت ماه امسال بود که پریناز ایزدیار با انتشار پستی لب به انتقاد از برنامه عصر جدید و نحوه انتخاب استعدادها در این برنامه گشود و با حالتی نقدگونه نحوه انتخاب افراد مستعد این برنامه را زیر سوال برد.

احسان علیخانی روز گذشته در نشستی که با حضور داورهای این برنامه برگزار شد به صحبت های خانم بازیگر واکنش نشان داد.

 

انتقاد جنجالی پریناز ایزدیار از عصر جدید و پاسخ احسان علیخانی

پریناز ایزدیار چند ماه پیش با انتشار یک استوری در اینستاگرامش به نحوه انتخاب استعدادها در عصر جدید انتقاد کرد .

 

انتقاد پریناز ایزدیار به عصر جدید

این انتقاد پریناز ایزدیار با واکنش احسان علیخانی که روز گذشته به همراه عوامل عصر جدید برای گفتگو با مردم در واحد صداو سیما حاضر بودند روبرو شد و آقای برنامه ساز پاسخ تندی به خانم بازیگر داد.

 

پاسخ احسان علیخانی به پریناز ایزدیار

احسان علیخانی در این نشست درباره انتقاد پریناز ایزدیار گفت: بازیگری که نمیخوام اسمشو رو بیارم وسط برنامه عصر جدید یک استوری گذاشت و گفت که این برنامه استعدادیابی عصر جدید چیه ، برنامه استعدادیابی که خانم ها نرقصن و نخونن که استعدادیابی نیست ، من یک لحظه احساس کردم که ایشون از دانمارک با ما صحبت میکنه و خیلی جلوی خودم رو گرفتم که زنگی نزنم و کاری نکنم که بگم بازیگر محترم تلویزیون که چند سالی هم هست که در سینما فعالیت میکنید شما در کجای سینما ، تلویزیون و تئاتر رقصیدی و خوندی که ما ندیدیم، چرا یهو ریست میکنید؟ همه ما یک ملاحظات قانونی ، فرهنگی و عرفی داریم و قبول دارم که در یک سری از حوزه ها محدودیت داریم اما خانم ها در خیلی از حوزه های برنامه ما بودند و اونایی رو هم که نبودند دلیلش را خود شما بهتر از ما میدونید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3995ge