یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/23 08:03
امیر مقاره | بیوگرافی امیر مقاره | اخبار امیر مقاره | حواشی امیر مقاره
کد خبر: 20860

ببینید | استوری معنا داره امیر مقاره | امیر مقاره سوژه جدید خبرنگاران

امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند انتشار این اتسوری فضای مجازی خبر ساز شد

امیر مقاره خواننده ایرانی و آغاز کننده گروه ماکان بند است. امیر مقاره جزو خواننده های پر کار و دوس داشتنی ایران است که طرفداران زیادی در سرتاسر ایران دارد و هر منطقه کنسرت میزارند طزفداران خودشان را میبینند. امیر مقاره متولد 3 دی ماه 1374 در تهران است. امیر مقاره تا به حال ازدواج نکرده است و در طی مصاحبه ای گفته است که من فقط دنبال یک دختر هستم و آن هم دختر خودم است.

امیر مقاره

بیوگرافی و عکسهای امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند

گروه ماکان بند یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است. این گروه متشکل از دو خواننده به نام های امیر مقاره و رهام هادیان است. مدیر گروه یاشار خسروی و تنظیم کننده گروه نیز امیر میلاد نیکزاد است. این گروه در بعضی شهر های ایران کنسرت گذاشته اند وبه شهرت فراوانی دست یافته و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره متولد 3 دی ماه 1374 در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال 1393 به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز 3 شده است.

آغاز فعالیت از رادیو جوان

امیر مقاره کارهایش برای اولین بار از سایت های ممنوع الکار شروع شد مثل رادیو جوان و سبب ممنوع الکاری وی نشد. امیر علاوه به خوانندگی در حوزه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

امیر مقاره

ازدواج و همسر امیر مقاره!

امیر تاکنون ازدواج نکرده و میگوید من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم آن هم دخترم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دخترم میباشد و حتی امیر از الان برای دخترش هم اسم انتخاب کرده و میگوید در آینده اسم دخترم را عسل می گذارم

همسر امیر مقاره فعلا هیچ دختری نیست و او می گوید تا زمانی که نتوانم گروه را به موقعیت مالی عالی برسانم قصد ازدواج کردن ندارم. لازم به ذکر است که درآمد فعلی وی بسیار زیاد است ولی هنوز قصد زن گرفتن ندارد. او قصد دارد وقتی که زن گرفت و دخترش به دنیا آمد نام دخترش عسل بگذارد. امیر علاوه به خوانندگی در حوضه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

شهرت امیر مقاره ماکان بند

امیر مقاره از دوران نوجوانی به سرودن شعر علاقه زیادی داشته است و تاکنون اشعار بسیار زیبای را سروده است. همچنین از سال 93 به طور رسمی کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و در کنار بهترین دوست و همکارش رهام هادیان توانست به اوج شهرت برسد.

امیر مقاره

امیر مقاره مدلینگ

خواننده پاپ علاوه بر موزیسین و خوانندگی مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با برندهای معروف که با بیشتر سلبریتی ها همکاری دارند وی نیز در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت می کند.

امیر مقاره خواننده ماکان بند در دورهمی

گروه موسیقی ماکان بند در اولین حضور خود در تلویزیون، پنج شنبه 26 بهمن مهمان برنامه دورهمی بودند.

قد امیر مقاره چند است

امیر مقاره قدی حدود 182 سانتی متر دارد. این خواننده جوان و خوش سیمای موسیقی پاپ کشورمان به دلیل داشتن قد و اندام مناسب در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و برای تبلیغات با برندهای مختلف همکاری می کند.

همسر امیر مقاره

امیره مقاره ، در حال حاضر، مجرد است و همسری ندارد، به گفت امیر مقاره، تا زمانی که گروه ماکان را به موقعیت عالی و بالایی نرساند، قصد ازدواج ندارد.

امیر مقاره

بیوگرافی خانواده امیر مقاره

امیره مقاره، در یک خانواده 4 نفره زندگی می کند و تنها یک برادر به نام علی دارد. امیر، خواهری ندارد و مادر امیر، ملیحه قاضی و پدر نیز فرهاد مقاره است که تراشکار می باشند.

شروع فعالیت هنری

امیر مقاره فعالیت هنری خود را از سن 14 سالگی شروع کرده است، او از همان نوجوانی شعر می نوشت و بعد کار خود را با آموزش و نواختن گیتار ادامه داد و در کلاس های خوانندگی حضور پیدا کرد.

گفتگو با امیر مقاره

امیر مقاره در مصاحبه  ای درباره گروه ماکان بند عنوان می کند که در ابتدا خودش به تنهایی با سبک موسیقی خودش فعالیت داشته اما در ادامه با موسسه آوازی نو آشنا شد و بعد از انجام تست و تایید صدای او و هم گروهی اش یعنی رهام با حمایت این موسسه گروه ماکان بند راه اندازی شد.

امیر مقاره درباره علت نامگذاری گروه ماکان بند می گوید که بعضی اسامی انتخابی برای گروه موسیقی، مجوز دریافت می کنند .اسم ماکان به دلیل داشتن معنای زیبایش که به معنای شجاعت است می توانست مجوز لازم برای انتخاب نام گروه را کسب کند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که اسم گروه این باشد.

بیماری امیر مقاره چیست

در اینترنت اخباری مبنی بر بیماری قلبی امیر مقاره منتشر شده که البته خواننده جوان کشورمان خبر را تکذیب و اعلام کرد من هیچ مشکلی ندارم و هر خبر منتشر شده در مورد بیماری من صحت ندارد و شایعه است.

امیر مقاره

آهنگ های امیر مقاره

اسامی آهنگ هایی که امیر مقاره در گروه ماکان بند اجرا کرده است در ادامه ارائه شده است:

من دلم تنگته

من دلم تنگه برای خودم

نوشتم رو برگای خیس آبی

گردنم بنداز

خواب بودم

واقعی

دشمن

بیا

هربار این درو

دوره گرد

با تو آرومم

نرو

پنجره

بازیچه

دیونه بازی

ای داد

این خیابونا

مثل کوتاه

بارون

معرفت

ناخدا

کی بودی تو

رفت

بچه که نیستم

برو دارمت

فیلم ها  امیر مقاره

امیر مقاره در سریالی به نام "جزیره" به کارگردانی سیروس مقدم که بصورت نمایش خانگی منتشر شده است نقش آفرینی کرده است. سریال جزیره روایت زندگی عاشقانه یک جوان پولدار و یک دختر خبرنگار است که چالش هایی آنان را برای ازدواج و مواجهه با برخی اختلافات طبقاتی، خانوادگی و فرهنگی به تصویر می کشد. بازیگران این سریال هنگامه قاضیانی - محمدرضا فروتن - حسام منظور - میترا حجار - غزل شاکری - امیر مقاره هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l56or