جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/14 04:21
اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث مهم | حوادث سلبریتی
کد خبر: 20267

حوادث افراد مشهور | فوت وحشتناک همسر و فرزند مجری تلوزیون

مجری معروف و جوان کشورمون در پی یک حادثه رانندگی همسر و فرزند خود را از دست داد

به گزارش رصد ورزشی: در پی حوادث چند روز گذشته در حادثه ای در شهرستان خور و بیابانک بر اثر واژگونی یک دستگاه ام وی ام همسر و فرزند مجری معروف تلوزیون حامد سلطانی که در برنامه اعجوبه ها فعالیت داشت در گذشتند. در این حادثه همسر و فرزند حامد سلطانی از دنیا رفتند و 2 نفر نیز مصدوم داشته است.

حوادث

مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ام وی ام همسر و فرزند "حامد سلطانی" مجری برنامه تلویزیون در حادثه رانندگی جان باختند و ۲ نفر مصدوم شدند.

رضا رحمت افزود: این حادثه که ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله "حامد سلطانی" مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه ها در دم جان باختند.

وی گفت: ۲ مصدوم که "حامد سلطانی" ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

وی افزود: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

وضعیت نامطلوب جاده‌های بین شهری در شهرستان خور و بیابانک و خبرهای متعدد از تصادفات مرگبار در این جاده‌ها باعث نگرانی مردم شده است.

حوادث

متاسفانه امروز در محور خود اصفهان به طبس دچار سانحه رانندگی شده و همسر و فرزند خود را از دست داد این اتفاق که در کیلومتر ۷۰ اتوبان خور و بیابانک به سمت طبس رخ داده است متاسفانه باعث شد که دختر کوچک ۸ ساله او او در همان لحظه جان خود را از دست بدهد و همسرش بعد از انتقال به بیمارستان فوت کند

بعد از این اتفاق دلخراش ابتدا همسر ایشان به بیمارستان آفتاب هشتم خور و بیابانک منتقل شد اما به دلیل خونریزی بسیار زیاد همسرش فوت می کند و سپاس بیمارستان حشمتیه انتقال داده شد این اتفاق در ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح بامداد امروز رخداد که همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله این مجری جوان جان خود را از دست دادند .

حوادث

حامد سلطانی ۳۴ ساله بوده و سالهاست که در صدا و سیما فعالیت حرفه‌ای دارد همسر ایشان ۳۳ ساله بود که جان خود را از دست داد حامد سلطانی متولد ۱۳ آذر ۱۳۶۷ در تهران بوده که از جمله اجرا در زمینه طراحی و نویسندگی و کارگردانی و تهیه کنندگی و گرافیک فعالیت حرفه‌ای دارد.

او در فصل اول و دوم این برنامه به عنوان مجری حضور داشته و در کنار داوران همچون امیر شکوهی نیا و حمیدرضا موثقی به کسب تجربه پرداخته است

برنامه میدون با محوریت کسب و کار اولین برنامه ای است که با دعوت از کارآفرینان و نخبه های اقتصادی و تولیدی در کشور،به معرفی این افراد و محصولات آنها می‌پردازد و در پایان نیز به افراد برنده جوایزی اهدا میکند.

حامد سلطانی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیرعامل گروه هنری تـلویزیون و صداوسیمای مشهد می باشد.

او همچنین مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه عفاف و حجاب و اجرا در بسیاری از برنامه ها و مراسم های مختلف بوده است.

وی همچنین علاوه بر اجرا و طراحی گرافیک در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز دستی بر آتش دارد و کارگردانی مستند از بهشت تا بهشت را بر عهده داشته است.

حامد سلطانی اجرای مسابقه میدون شبکه سه را در کارنامه دارد. او در فصل اول مسابقه میدون و فصل دوم مسابقه میدون به عنوان مجری برنامه در کنار داورانی چون علیرضا یونچی و امیر شکوهی نیا و مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی حضور دارد.

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی با محوریت کسب و کار است که جوانان و شرکت کنندگان جوان کار آفرین و نخبه های اقتصادی و تولید کنندگان و صنعتگران و افرادی میخواهند تولید و محصول و صنعت خود را به مردم معرفی کنند در آن شرکت میکنند و جوایزی نیز دریافت میکنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5nln