پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/16 13:09
دنیز دایی
کد خبر: 20378

نام مادر اصلی دنیز دایی مهسا است | راز بزرگ علی دایی لو رفت

اخیرا علی دایی در پاسخ به فردوسی پور درخصوص ازدواجش گفت : من فقط یکبار ازدواج کرده ام.

دنیز دایی 18 سال سن دارد. نام اصلی مادر دنیز دایی طبق گفته خودش مهسا است. دنیز دایی در صفحه اینستاگرامش عکس مادرش را منتشر کرد. دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی است. دنیز دایی همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند.

اخیرا علی دایی در پاسخ به فردوسی پور درخصوص ازدواجش گفت : من فقط یکبار ازدواج کرده ام و دختر بزرگم 16 سال سن دارد که دنیز دایی با انتشار پستی پرده از این راز بزرگ برداشت و مادر خود را مهسا خطاب کرد.

علی دایی

دنیز این روزها در لندن به کلاس رقص می رود و به صورت حرفه ای آن را دنبال میکند

در پیج اینستاگرام این دختر عکس و فیلم های رقص او وجود دارد و فیلم و عکس های تمرینات رقص و ورزش منتشر می‌کند. و همینطور تصاویری با دوستان و پدرش علی دایی نیز در این میان دیده می‌شود.

علی دایی در سال ۱۳۸۴ با مونا فرخ آذری طراح جواهرات ازدواج کرد؛ مراسم عروسی در اردیبهشت ۸۴ یکی از مجلل‌ترین ازدواج‌ها آن زمان بود در باشگاه فرمانیه بود که بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خرج مراسم شد. که در ادامه تصاویر هر دو دختر علی دایی را می بینید.

Negar_۲۰۲۱۰۶۲۲_۱۰۳۲۴۳

مونا فرخ آذری همسر علی دایی است  که همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byaqe