پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/13 02:04
مهدی صباغی
کد خبر: 20257

علت فوت ناگهانی مهدی صباغی لو رفت | آخرین فیلم از مهدی صباغی

مهدی صباغی بازیگر رادیو و تلویزیون شب گذشته ۱۲ خردادماه بر اثر سکته مغزی درگذشت.

مهدی صباغی در سال 1356 به دنیا آمده است. مهدی صباغی بازیگر سرشناس تهرانی می باشد و مهدی صباغی به دلیل دارا بودن استعداد های گوناگون هنری از همان ابتدای خردسالی در نمایش های تئاتر حاضر شد. مهدی صباغی هم اکنون یکی از بازیگران و کارگردانان پرنبوغ ایران محسوب می شود و در دانشگاه مرکزی علم و صنعت ایران به تدریس فنون کارگردانی تئاتر مشغول است.

مهدی صباغی در یک سال اخیر دچار بیماری آلزایمر شده بود و در بستر بیماری بود او چند ماهی بود که در هیچیک از برنامه‌های رادیویی و نمایشی نتوانسته بود حضور داشته باشد.

همسر این بازیگر درباره درگذشت بیان کرد: او دیروز حالش نامساعد شد، به بیمارستان شریعتی ماهدشت کرج بردیم و در بیمارستان بر اثر سکته مغزی درگذشت.

صباغی بازیگر مشهدی است که در فیلم و سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته بود که از جمله سریال‌های او می‌توان به «راه بی پایان» به کارگردانی اسعدیان و «پلیس جوان» ساخته سیروس مقدم اشاره کرد.

مهدی صباغی

بیوگرافی مهدی صباغی

مهدی صباغی (زاده ۱۳۳۰ – مشهد) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران بود. ایشان علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون در رادیو نیز کار می کرد. اولین کار وی بازی در فیلم گریز از شهر بود. مهدی صباغی بازیگر رادیو و تلویزیون شب گذشته ۱۲ خردادماه بر اثر سکته مغزی درگذشت.

مهدی صباغی

همسر مهدی صباغی

متاسفانه درباره همسر و فرزندان ایشان اطلاعات دقیقی در دست نیست.

فیلم شناسی مهدی صباغی

مرز خوشبختی (۱۳۹۶)

آسمان هشتم (۱۳۸۹)

زنان ونوسی، مردان مریخی (۱۳۸۹)

مهدی صباغی

مهتاب روی سکو (۱۳۸۹)

آخرین نقش (۱۳۸۶)

راننده تاکسی (۱۳۸۵)

مهدی صباغی

عاشق (۱۳۸۵)

ستاره‌ها (جلد ۲: ستاره است) (۱۳۸۴)


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdjqd