پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/15 10:03
پیکه و شکیرا
کد خبر: 20290

خیانت پیکه به شکیرا لو رفت | جدایی بعد 12 سال

شکیرا و پیکه به خاطر خیانت بازیکن معروف فوتبال در حال جدایی هستند.

پیکه و شکیرا از هم جدا شده اند اما فعلا پیکه و شکیرا برای حفظ ظاهر با هم در انظار عمومی دیده می شوند!! این تیتری بود که سایت انتشار اخبار سلبریتی ها با لحنی نامطمئن منتشر کرد و پیکه و شکیرا به خاطر خیانت بازیکن معروف فوتبال در حال جدایی هستند. در ادامه به جزئیات جدایی پیکه و شکیرا می پردازیم.

نشریه اسپانیایی ال پرودیکو مدعی شد جراد پیکه به همسر خواننده اش شکیرا خیانت کرده وبه زودی این زوج معروف جدا خواهند شد.

پیکه و شکیرا

طلاق شکیرا از همسرش پیکه!

برای اولین بار سال گذشته بود که وقتی برخی از هواداران جرارد پیکه را تنها در خیابان دیدند به فکر احتمال جدایی او از همسر خواننده اش افتادند ، از قرار معلوم تکرار تنها دیده شدن او در انظار عمومی کمی شک برانگیز شده بود که موضوع جدایی شکیرا و پیکه مطرح شد.

پیکه و شکیرا

حدس و گمان هایی در مورد جدایی شکیرا و جرارد پیکه

شایعات مختلفی درباره جرارد پیکه و همسرش شکیرا به گوش می رسد که براساس آنها مدتی است که ازهم جدا شده اند اما هنوز برای حفظ ظاهر با هم در مراسم و مجالس حاضر می شود . این خبر که توسط وب سایت های انتشار اخبار روز سلبریتی ها با عنوان نامطمئن و در هاله ای از ابهام بیان شده است به هیچ وجه تا به امروز تایید نشده .

این دو سلبریتی با دیدن عکسهایی که لوگوی جدایی و تنهایی روی آن حک شده بود هیچ عکس العملی نشان نداده اند تا شک و شبهه ها پایان یابد برای همین نمی توان در این مورد مطمئن بود.

پیکه و شکیرا

بر اساس گزارش celebdirtylaundry دیگر تعهدی به هم ندارند و وجه مشترک آنها اکنون فقط دو پسرشان است که به هم قول داده اند با کمک یکدیگر آنها را بزرگ کنند.

و در جای دیگر در میان مصاحبه ای از شکیرا این صحبت به چشم می خورد که :جرارد به دلیل شغلی که دارد اکثر اوقات در اردو و تمرین به سر می برد برای همین گاهی من مجبور هستم به تنهایی برای انجام کارها به بیرون از خانه بروم و این دلیل مناسبی برای انتشار این خبر نیست. البته خانم خواننده هالیوودی با این جمله نه مسئله جدایی اش از پیکه را تایید و نه رد کرد .

پیکه و شکیرا

در آخر باید بگوییم که بعد از بررسی دهها وب سایت معتبر مربوط به سلبریتی ها هیچ خبر قطعی در مورد جدایی شکیرا و جرارد پیکه هنوز منتشر نشده است و همچنان عنوان طلاق انها با شک و تردید همراه است.

خواننده سرشناس و معروف جهان، شکیرا با نام اصلی شکیرا ایزابل مبارک ریپل از سال 1990 کار خود را در زمینه موسیقی آغاز کرده است. او خواننده ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است که در کلمبیا و آمریکای لاتین در اوایل دهه 1990 ظهور کرد. او در شهر بارانکیا در کلمبیا به دنیا آمد و بزرگ شد. او اجرا را در مدرسه آغاز کرد و توانایی های خود را در سبک های راک اند رول، لاتین و عربی همراه با رقص عربی معروف خود، نشان داد. زبان مادری او اسپانیایی است و همچنین او مسلط به زبان‌های انگلیسی، پرتغالی، ایتالیایی،فرانسه و کانالانی است. خانواده شکیرا نقش پررنگی در پرورش استعداد او داشتند.

شکیرا در شهر بارانیکای کلمبیا چشم به جهان گشود. پدر و مادر او ویلیام مبارک چادید و نیدیا دل مارمن ریپل نورادو هستند، و تک فرزند خانواده است. جالب است بدانید که پدربزرگ و مادربزرگ شکیرا اهل لبنان هستند اما بعدها به نیویورک مهاجرت کردند و فرزندشان، یعنی پدر شکیرا را در نیویورک به دنیا آوردند. اما زمانی که پدرش 5 ساله شد به کلمبیا مهاجرت کردند. اما خانواده مادری اش اجداد کاتالانی، اسپانیایی و ایتالیایی دارند.

وقتی شکیرا 4 ساله بود همراه پدرش به یک رستوران محلی در خاورمیانه رفت و با ساز گابلت درام آشنا شد. این یک ساز عربی است که همراه با رقص شکم همراه می شود. او هم روی میز شروع به رقصیدن مانند آنها کرد و از همانجا متوجه شد به رقص و موسیقی علاقه دارد.

درست است که شکیرا تک فرزند است اما از پدر قبلی خود 8 خواهر و برادر بزرگتر دارد. او دوران جوانی خود را در شهر بارانکیا گذرانده که در سواحل شمالی کارائیب قرار دارد. شکیرا اولین ترانه خود را با عنوان گل رز بلوری (La Rosa De Cristal) در سن 4 سالگی نوشت! در همان دوران کودکی به ادبیات و داستان نویسی پدرش با ماشین تایپ شد. پدرش وقتی متوجه علاقه او شد برای کادوی کریسمس شکیرا یک ماشین تایپ خرید. او از 7 سالگی ترانه های خود را با ماشین تایپ نوشت. سرانجام این ترانه ها به آهنگ تبدیل شدند. 

وقتی شکیرا 2 ساله بود یکی از برادران ناتنی او از پدر قبلی اش در یک تصادف رانندگی کشته شد. بنابراین 6 سال بعد از این واقعه، اولین ترانه خود را با عنوان عینک تاریک تو (Tus gafas oscuras) را نوشت. این ترانه بخاطر استفاده پدر شکیرا از عینک تیره برای مخفی کردن غم از دست دادن پسرش نوشته شده است.

شکیرا در سال 2000 با آنتونیا دلا روآ، که وکیل آرژانتینی و پسر رییس جمهور سابق آرژانتین بود، ارتباط داشت. اما بعد از 11 سال از یکدیگر جدا شدند. سپس از سال 2010 تاکنون با فوتبالیست اسپانیایی، جرارد پیکه ازدواج کرد. آنها دارای 2 فرزند با نام های میلان (فرزند اول شکیرا) متولد 2013، و ساشا (فرزند دوم شکیرا) متولد 2015 هستند.

می توان گفت شکیرا از همان دوران خردسالی و کودکی وارد عرصه موسیقی شده است. او در مدرسه کاتولیک درس میخواند و به خواندن برای همکلاسی ها و معلمان خود و حتی برای راهبه ها لذت می برد. اما در کلاس دوم ابتدایی در گروه کر مدرسه انتخاب نشد زیرا صدای او ویبراتور زیادی داشت. معلم شکیرا به او گفت صدایش شبیه بز است! او را به خاطر اختلال ADHD (حواس پرتی و بیش فعالی) که داشت از کلاس بیرون می کردند. بچه های مدرسه او را با نام دخترک رقاص شکم می شناختند.

در سنین 10 تا 13 سالگی کم کم در منطقه خود شناخته شد. او با تهیه کننده محلی تئاتر آشنا شد. خانم مونیکا آریزا متوجه استعداد کشیرا شد و به او کمک کرد تا در لابی هتل چند نفری برای دیدن اجرای شکیرا حضور پیدا کنند. در این رویداد شکیرا بسیار مورد توجه قرار گرفت. آنها فیلم ضبظ شده را برای تهیه کننده شرکت سونی ارسال کردند اما مورد توجه قرار نگرفت. سرانجام در بوگوتا اجرایی دیگر برای شکیرا ترتیب دادند و 3 مجری از شرکت سونی را دعوت کردند. شکیرا نیز سه ترانه را برای آنها اجرا کرد و آنها برای ضبط سه آلبوم با شکیرا قرارداد بستند. این اولین قرار شکیرا بوده است.

شکیرا در کنار خوانندگی، همزمان به کار نوازندگی، رقص، تهیه کنندگی موسیقی، دوبله و بازیگری هم مشغول است. البته فعالیت بازیگری و دوبلوری او بیشتر بخاطر شهرت و صدای زیباش می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rajow