دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/12 04:04
عمو پورنگ | داریوش فرضیایی | ازدواج عمو پورنگ
کد خبر: 20249

سیاه پوش شدن عمو پورنگ | عمو پورنگ و داغ بر دل نشسته

عمو پورنگ مجری خوب کشورمون عزادار شد. تسلیت به عمو پورنگ

به گزارش رصد ورزشی: داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ مجری خوب و با سابقه برنامه کودک ایران است. عمو پورنگ به دنیا آمده در یک خانواده پر جمعیت است وی خودش فرزند ششم خانواده است. عمو پورنگ متولد اول مرداد ماه 1352 در تهران است. عشق و علاقه وصف ناپذیر عمو پورنگ به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته98% بیننده را به خود اختصاص دهد. عمو پورنگ در پی اتفاقات اخیر و ریزش ساختمان متروپول خود را عذادار مردم محترم ایران از جمله آبادان اعلام کرد با انتشار فیلم و عکسی در پیج اینستاگرام خودش.

عموپورنگ

زندگی شخصی  عمو پورنگ

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است.

 مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.

وی در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش هایی را در فضای مجازی برانگیخت.

عموپورنگ

عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته98% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

داریوش فرضیایی در سفر حج:

عمو پورنگ به همراه بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا گلزار، حسام نواب صفوی الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی و همسرش عازم سفر حج شدن که در ادامه عکسی از آنها با لباس احرام در خانه کعبه را مشاهده میکنید.

عموپورنگ

فعالیت هنری داریوش فرضیایی عمو پورنگ

فرضیایی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها گل پسر و ننه بلقیس بود. با برنامه او ما و شما که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

او به همراه امیرمحمد در برنامه ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری وبازیگر ایفای نقش کرده است.

عموپورنگ

 این دو باز با هم در برنامه های دیگری چون بوستان دوستان پورنگ و هزار و شصت و شونزده و کتابخانه عمو پورنگ همکاری خود را ادامه دادند.در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیر محمد متقیان (نقش های امیر محمد ، گلدون خان ، آقا نگهدار و آقا ممنون) ، محمدرضا خوارزمی (نقش های جوجه ، دود دو) ، امیر سهیلی (نقش سلطان) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلون پنبه) و همکار بوده و با آنها خیلی موفق بوده است.

گروه برنامه ساز عموپورنگ در نوروز 1394 ویژه برنامهٔ عیدانه عموپورنگ را به مدت هفت روز با همکاری شهرداری منطقه5 تهران در بوستان جوانمردان ایران به روی آنتن بردند. همچنین محله گل و بلبل تنها برنامه ای است که بزرگترین دکور برنامه کودک را تا به الان با مساحت 1500 متر را داشته است؛ که با مشارکت شهرداری تهران در 90 قسمت 45 الی 60 دقیقه ای تولید و بر روی آنتن شبکه دو رفت.

گفتنی است که ایشان در سال 94 سابقه اجرای 2 برنامه را دارد.همچنین وی در برنامه سه ستاره که به معرفی برترین های سال 94 در ویژه برنامه نوروز 95 پرداخت به عنوان سومین مجری برتر سال 94 در کنار عادل فردوسی پور و رامبد جوان منتخب شد.

عموپورنگ

دلنوشته عمو پورنگ برای مادرش

داریوش فرضیایی با مادرش زندگی میکند و تقریبا همه اهالی دنیای هنر و مردم از علاقه ویژه او به مادرش آگاهند و در چندین برنامه تلویزیونی به همراه مادرش حضور داشت و از علاقه ویژه ای که به مادرش دارد صحبت کرد.

داریوش فرضیایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: هرگز فراموش نمیکنم با چه سختی و مشقتی ماها رو بزرگ کردی ، در یک اتاق کوچک مستاجری همه مون رو زیر بال و پرت میگرفتی تا مبادا گزندی بهمون برسه.

از تی کشیدن پله های خونه مردم گرفته تا شنیدن صدای فریاد زن صاحب خونه که میگفت :چرا پله ها خوب تمیز نشده !! خیلی زجر کشیدی مادر اما نذاشتی ما احساس کمبود بکنیم ، عمر و جوونیت رو بپای ما گذاشتی حالا هم که پیر شدی کسالت و بیماری اومده سراغت ، از خدا میخوام تا زمانیکه نفس دارم خدمتگزارت باشم مادر عزیزم...

عموپورنگ

تو باارزشترین دارایی من در دنیایی ... تو تنها و تنها دلخوشی من در این دنیایی .... دوستت دارم مادر...

داریوش فرضیایی در یکی از برنامه های محله گل و بلبل با حضور مادرش ترانه زیبایی برای مادرش خواند و لحظات احساسی را در برنامه رقم زد.

این مجری جوان کشورمان در برنامه خندوانه به همراه مادرش حاضر شد و با شوخی های همیشگی که با مادرش دارد لحظات خوبی را در خندوانه رقم زد.

اگر سری به صفحه شخصی داریوش فرضیایی بزنید از علاقه ویژه عمو پورنگ به مادرش مطلع خواهید شد و میتوانید عشق مادر و فرزندی را به همراه شوخی های عمو پورنگ با مادرش را در این صفحه مشاهده کنید.

عموپورنگ


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36er67