پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/07 10:55
عادل فردوسی پور
کد خبر: 19532

جنجال جدید عادل فردوسی پور | چهره جدید عادل فردوسی پور در اینستاگرام غوغا به پا کرد

فوتبال٣۶٠ تحت نظارت عادل فردوسی پور در اینستاگرام راه اندازی می شود.

عادل فردوسی‌ پور متولد 11 مهر 1353 در تهران، مجری ورزشی است.  عادل فردوسی‌ پور فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دانشجوی دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران می باشد عادل فردوسی‌ پور در شهر تهران متولد شده اما اصالتا اهل شهر رفسنجان کرمان می باشد، پدر عادل فردوسی‌ پور مهندس برق بود و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

عادل فردوسی پور

در دوروز گذشته تعدادی از صفحات ورزشی اینستاگرام ویدئویی تبلیغاتی منتشر کردند از «فوتبال٣۶٠» ، رسانه‌ای که مدت‌هاست تحت نظارت عادل فردوسی پور در اینستاگرام راه اندازی شده است.

«فوتبال ٣۶٠» نام رسانه‌ای است که عادل فردوسی‌پور پس از ناامیدی از بازگشت به تلویزیون و صدور مجوز ساخت برنامه‌‌ برای پلتفرم‌ها راه‌اندازی کرده است. رسانه‌ای ورزشی که در ماه‌های گذشته کار خود را در پایگاه خبری، صفحه اینستاگرام و پادکستی با همین عنوان آغاز کرده و توانسته مخاطبانی هرچند محدود برای خود به دست آورد.

عادل فردوسی پور

در روزهای گذشته اما صفحات ورزشی اینستاگرام ویدئویی منتشر کردند با کپشن «فوتبال برای همه؛ منتظر خبرهای خوب از فوتبال٣۶٠ باشید.» ویدئویی که صدای عادل فردوسی‌پور بر روی آن قرار گرفته بود و نزدیکان این برنامه‌ساز باسابقه می‌گویند قرار است برنامه‌ای جدید توسط او تولید شود.

گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور قرار است با گفت‌وگو با ستاره‌های فوتبال سبک جدیدی از برنامه‌سازی بر بستر اینستاگرام را کلید بزند. برنامه‌ای که احتمالا با محبوبیت بسیار بالای مردم مواجه خواهد شد.

عادل فردوسی پور

 

بنظر می‌رسد در این سایت و صفحات اجتماعی قراراست شاهد مصاحبه‌های جذابی از عادل فردوسی‌پور باشیم و بعد از مدت‌ها او دوباره به برنامه سازی توسط خودش روی آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekxl6