پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/06 04:41
نعیمه نظام دوست
کد خبر: 19508

واکنش تند نعیمه نظام دوست به زندانی شدن رضا رویگری در کهریزک | عکس

واکنش تند نعیمه نظام دوست به زندانی شدن رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک غوغا کرد.

نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است که در برنامه تلویزیونی شبکه دو در محله گل و بلبل با عمو پورنگ همکاری داشت. نعیمه نظام دوست متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. نعیمه نظام دوست دارای دیپلم علوم تجربی است و از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد. نعیمه نظام دوست مجرد است. شایعاتی در خصوص ازدواج نعیمه نظام دوست با عمو پورنگ چندی پیش به گوش می رسید.

واکنش نعیمه نظام دوست به زندانی شدن رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک غوغا کرد.

نظام دوست

وی در صفحه اینستاگرامش نوشت: آقایان مسئول این عاقبت یک هنرمند نیست به خدا قلبم درد گرفته و نمی دونم چیکار باید انجام بدم ولی باید کمک حال هنرمندان باشید. نگذارید هنرمند به این بزرگی ادامه زندگی اش را در خانه سالمندان باشه به خدا دارم دیونه میشم رضا رویگری هنرمند بزرگیه و هنوز می تونه کار کنه هنوز توانایی بازیگری داره حقش این نیست...پ

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام‌ دوست متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. او دارای دیپلم علوم تجربی است و از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد. سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد . نظام‌دوست به طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.

نعیمه نظام دوست

همسر نعیمه نظام دوست :

نعیمه نظام دوست در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. وی در مصاحبه ای گفته بود : من آدمی را سالهاست که دوسش دارم اما شاید یک دلیلی که هیچوقت یک اتفاق محکمی بینمون نیوفتاده همین مشکل چاقیمه.

نعیمه نظام دوست

خانواده نعیمه نظام دوست :

نعیمه نظام دوست چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده پدرش چند سال پیش فوت کرده است.

نعیمه نظام دوست

سابقه فعالیت نعیمه نظام دوست :

نعیمه نظام دوست بازیگر خوب کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را با علاقه از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد. وی از سن ۱۷ سالگی در کلاس های آموزش بازیگری شرکت کرد و از طریق همین کلاس ها به بازی در مجموعه نوروز ۷۲ دعوت شد. مجموعه نوروز ۷۲ اولین تجربه بازیگری وی در مقابل دوربین بود.” ساعت خوش” ساخته مهران مدیری اولین کار جدی خانم نظام دوست است که در سال ۱۳۷۳ از شبکه دو سیما پخش می شد. وی در این مجموعه علاوه بر بازیگری کارهای مربوط به منشی صحنه را نیز انجام میداد.

نعیمه نظام دوست  در سال ۱۳۸۲ به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه در فیلم سینمایی بر بوم زمان ساخته محمدتقی راوندی حضور داشت . وی با نقش آفرینی در فیلم توفیق اجباری ساخته محمدحسین لطیفی اولین تجربه سینمایی خود را کسب نمود. این بازیگر در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده و با کارگردانان مختلفی همکاری داشته است.

نعیمه نظام دوست در عید نوروز ۹۸ با یک سریال تلویزیونی به نام ن.خ و کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه یک سیما دیده خواهد شد.

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست در تلویزیون :

نوروز ۷۲ (۱۳۷۲)

ساعت خوش (۱۳۷۳)

شن های کف رودخانه (۱۳۷۴)

باغ شیشه ای (۱۳۷۵)

روزهای زندگی ( ۱۳۷۸-۱۳۷۷)

پلیس جوان (۱۳۸۰)

ریحانه (۱۳۸۴)

چاردیواری (۱۳۸۶)

روز حسرت (۱۳۸۷)

زیر هشت (۱۳۸۹)

لطفاً دور نزنیم  (۱۳۸۸)

ساختمان پزشکان  (۱۳۹۰)

کسی خوابه؟ (۱۳۹۱)

خانه اجاره ای (۱۳۹۱)

خانه اجاره ای ۲ (۱۳۹۱)

باغ سرهنگ (۱۳۹۲)

محله گل و بلبل (۱۳۹۴)

نعیمه نظام دوست در سینما :

بر بوم زمان (اپیزود اول) (۱۳۸۲)

بر بوم زمان (اپیزود دوم) (۱۳۸۲)

توفیق اجباری    (۱۳۸۶)

سن پترزبورگ (۱۳۸۸)

چراغ قرمز (۱۳۸۹)

کنسرت روی آب (۱۳۸۹)

ما خونه نیستیم (۱۳۸۸)

ساکن خانه چوبی (۱۳۹۱)

برج آرام (۱۳۹۱)

آذر، شهدخت، پرویز و دیگران ۱۳۹۲)

نعیمه نظام دوست

مشکل چاقی و عمل اسلیو نظام دوست : 

نعیمه نظام دوست در مصاحبه ای گفت که صورتش در گذشته سه بار پشت هم فلج شد و پس از آن مجبور شد آمپول کورتن استفاده کند. این آمپول موجب چاقی اش شد تا اینکه به مرز ۹۰ کیلو رسید و بالن معده گذاشت . اما به جای لاغر شدن ۳۵ کیلو مجدد به وزنش اضافه شد. در نهایت در سال ۱۳۹۶ تصمیم گرفت عمل اسلیو انجام دهد و وزنش را کاهش دهد. اکنون نتیجه مثبتی را از این عمل به دست آورد. پیشنهادش نسبت به این عمل این است که ابتدا ورزش و رژیم بعد در آخر اگر نشد می توان این عمل را انجام داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekx66