پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/01/16 02:29
تعویق دوباره مبارزه به دلایل نامشخص
کد خبر: 19404

آیا هالک ایرانی همه را سر کار گذاشته؟

ماجرای مبارزه بین مارتین فورد و سجاد غریبی یک پایان قابل پیش بینی داشت و آن هم لغو این رقابت بود.

مارتین فورد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزه او با سجاد غربیی در اواخر ماه جاری میلادی برگزار نمی‌شود. 
مارتین فورد و سجاد غریبی قرار بود در تاریخ 30 آوریل به مصاف یکدیگر بروند. این در حالی است که تاریخ اصلی رقابت این دو نفر هفته گذشته بود که یک ماه به تعویق افتاد. 
اما حالا فورد با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد که این دیدار بار دیگر به تعویق افتاده و قرار نیست در پایان این ماه نیز برگزار شود. 
مارتین فورد با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی اینستاگرامش گفت:« این بیانیه‌ای است که دوست نداشتم آن را منتشر کنم اما متاسفانه مبارزه من به تعویق افتاده است. اما مسابقات برگزار خواهد شد و این موضوع تنها درباره مبارزه من است. این مسابقات بر اساس برنامه انجام شده و افراد در آن مبارزه خواهند کرد. متاسفانه من یکی از آنها نیستم.»
او درباره دلایل این اتفاق اظهار داشت:« متاسفانه دلایلی که باعث شد این اتفاق رخ دهد در کنترل من نبودند. اشاره کردن به آنها کار هوشمندانه‌ای نیست. من نمی‌خواهم وارد مسیر صحبت کردن بیش از حد در این باره شوم، انرژی و زمان بسیاری به هدر خواهد رفت.»
این رزمی‌کار همچنین درباره احتمال برگزاری این مبارزه اضافه کرد:« من همچنان به سختی تمرین خواهم کرد. بالاخره یک بازی اول برگزار خواهد شد. مبارزه‌ای در کار خواهد بود. من فقط صددرصد مطمئن نیستم که با چه کسی، چه زمانی و چرا اما این اتفاق رخ خواهد داد.»
فورد همچنین در پستی که منتشر کرده نوشت:« طبیعتا بسیار ناامید هستم که مبارزه‌ام با هالک ایرانی دیگر برگزار نخواهد شد، خصوصا با توجه به این واقعیت که زمان زیادی را صرف این برنامه تمرینی کردم و هرکاری کردم تا مطمئن باشم که در بهترین شرایط ممکن در این مبارزه حضور پیدا خواهم کرد.»

او در ادامه از حمایت‌هایی که در این مدت از او شد تشکر کرده و اظهار داشت:« دست دارم از تمام هوادارانم به خاطر حمایتی که از من داشتند تشکر کنم و امیدوارم که در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانم بار دیگر به رینگ برگردم.»
شاید خیلی ها از یک ماه قبل که سجاد غریبی به آن شکل عجیب مقابل فورد زمین خورد، پیش بینی می کردند که چنین مبارزه ای برگزار نشود. وقتی ماجرا عجیب تر پیش رفت که در فیلم لو رفته بعد از نشست خبری خود با یکدیگر برخورد صمیمانه ای داشتند و به نظر همه این سروصدا چیزی جز یک نمایش برای سرگرم کردن مشتریان اینستاگرامی هر دو ورزشکار نبود . 
دو چهره‌ای که حالا اصالت مبارزه و کری‌هایشان زیر سئوال است اگرچه طرف ایرانی با 400 هزار فالوئر بیشتر صحنه را ترک می‌کند.ظاهرا این منوال به هردو خوش آمده و به همین دلیل نمایش ادامه دارد!

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399dex