شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/20 06:01
سود سهام عدالت | یارانه
کد خبر: 19326

آخرین یارانه واریز شد | منتظر سود 600 هزار تومانی باشید

یارانه اسفند ۱۴۰۰ به حساب سرپرستان خانواده‌های مشمول واریز شد. این صد و سی و سومین مرحله اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌هاست. طبق سنوات قبلی مبلغ این یارانه‌ها به ازای هر فرد ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. شنیده‌ها نیز حاکی از آن است که سود سهام عدالت از فردا واریز می‌شود.

 به گزارش رصدورزشی : آخرین مرحله یارانه نقدی سال ۱۴۰۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. این صد و سی و سومین مرحله واریزی یارانه پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌هاست.

همانند سنوات گذشته به ازای هر فرد مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت نقدی صورت گرفت. در این مرحله خانوار تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی مشمول افزایش حداقل مستمری نیز شدند.

بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برحسب مصوبه ستاد ملی کرونا بیست و یکمین بخش از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی مرحله اول وام کرونا، از یارانه نقدی بهمن سال جاری سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد.

سایر واریزی‌ها که تا عید انجام خواهد شد، مربوط به سهام عدالت است.

 

 

واریز سود سهام عدالت از فردا

در رابطه با پرداخت سود سهام عدالت نیز پیش از این وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که این سود تا عید به حساب مشمولان واریز می‌شود.

گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا نیز حاکی از آن است که روز پنجشنبه اطلاعات مشمولان سهام عدالت به بانک‌ها ارسال شد و از فردا واریز سود به حساب دارندگان سهام انجام می‌شود.

در واقع از روز شنبه، ۲۱ اسفند، سود سهام عدالت بیش از ۴۹ میلیون نفر پرداخت می‌شود و افرادی که دارای سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هستند، مبلغی معادل ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

همچنین رقم‌های اعلام‌شده برای پرداخت سود سهام عدالت حاکی از افزایش دو برابری سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qapg