پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/18 14:50
کد خبر: 19315

آماده باش اسرائیل به ارتش | بیانیه سپاه پاسداران اسرائیل را بهم ریخت

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به حمله اخیر این رژیم به حومه دمشق که به شهادت دو تن از پاسداران مدافع حرم منجر شد در مرزهای شمالی آماده باش اعلام کرد.

 به گزارش رصدورزشی : مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد: روعی شارون، تحلیلگر نظامی شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به حمله اخیر به حومه دمشق که به شهادت دو ایرانی منجر شد، در مرزهای شمالی به حالت آماده‌باش درآمده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت دو تن از پاسداران رشید مدافع حرم در حمله جنایتکارانه موشکی رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در این اطلاعیه اعلام کرد: در پی جنایت صبح روز گذشته - دوشنبه - رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده های معظم شهدا و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان فی سبیل الله تاکید شده است: بی شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oam9g