جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/18 13:40
پخش زنده فوتبال | پخش زنده | پخش زنده دیدار تیم
کد خبر: 19314

پخش زنده فوتبال لیون و پورتو | چهارشنبه 18 اسفند

جزئیات پخش زنده فوتبال لیون و پورتو را در این صفحه ببینید .

 به گزارش رصدورزشی : پخش زنده فوتبال لیون و پورتو دیداری است که امشب برگزار می شود .شما می توانید پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را در این سایت ببینید . پخش زنده فوتبال پورتو با بازی مهدی طارمی برای ایرانیان جذاب است . در ادامه جزئیات کامل از پخش زنده فوتبال را می خوانید .

پخش زنده بازی تیم های پورتو و لیون در چارچوب دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ اروپا امشب چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ جریان می یابد.

 

گفتنی است؛ بازی پورتو و لیون از ساعت ۲۱:۱۵ به صورت زنده از رصدورزشی پخش خواهد شد.

 

پخش زنده رصدورزشی

بدون شک تماشای مسابقات فوتبال از تلویزیون آسان ترین روش ممکن برای تماشای پخش زنده فوتبال است اما همیشه به تلویزیون دسترسی نیست و یا گزارشگر شبکه های تلویزیونی مورد اقبال مخاطبان نیستند؛ هرچند دسترسی به اینترنت پرسرعت هم چندان سهل نیست اما رصدورزشی تلاش دارد تا امکان پخش زنده و تماشای آنلاین بازی پورتو و لیون را متناسب با سرعت اینترنت کاربران فراهم کند.

 

شبکه بین اسپورت

گزارشگرهای عربی هیجان بازی های فوتبال را دو چندان می کنند؛ شبکه بین اسپورت با چند کانال HD پخش همزمان دیدارهای مهم فوتبال جهان را پوشش می دهد اما تماشای مسابقات از این شبکه به صورت آنلاین نیازمند خرید اشتراک است.

 

شبکه اسکای اسپورتس

همین ابتدا باید بگوییم که شبکه اسکای اسپورتس هم مانند بین اسپورت برای پوشش ماهواره ای و اینترنتی بازی های فوتبال اشتراک ویژه ارائه می دهد و تماشای مسابقات از این شبکه هزینه بر خواهد بود؛ اگر تمکن مالی دارید [و مقیم کشورهای اروپا یا آمریکا هستید] و می خواهید دیدارهای فوتبال را با کیفیت اچ دی تماشا کنید این شبکه گزینه خوبی است.

 

برنامه پخش زنده بازی تیم های پورتو و لیون

اگر هنگام پخش زنده دیدار پورتو و لیون ، به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را آنلاین تماشا کنید، دیلی فوتبال این امکان را برای شما فراهم کرده است؛ بازی پورتو و لیون به صورت زنده در وب سایت رصدورزشی  پخش می شود.

همچنین در نظر داشته باشید، نتیجه زنده بازی تیم های پورتو و لیون در لیگ اروپا را می توانید در لینک زیر دنبال کنید.

 

نتیجه بازی رفت پورتو و لیون در یک هشتم نهایی لیگ اروپا

تنها دقایقی پس از اتمام مسابقه پورتو و لیون نیز فیلم خلاصه بازی این دیدار بارگذاری می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9w8o