پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 - 11 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/08 05:16
مستر تیستر
کد خبر: 19175

ببینید | ماجرای بیمه شدن معده مستر تیستر | فیلم

بیمه تعاون معده مستر تیستر را بیمه کرد.

تقریبا اکثر شکموها مستر تیستر را می شناسند. او کسی نیست جز حمید سپید نام که اسم مستعار مستر تیستر را برای خود برگزیده. مستر تیستر به رستوران ها و فست فودها می رود. او پیش غذاها، غذاهای اصلی و دسرها را امتحان می کند و در صورت رضایت به مردم پیشنهاد می دهد. مستر تیستر اصلا آشپز نیست و تمام پیشنهاداتش بر اساس ذائقه اش است.

شرکت بیمه تعاون که در تابلو زرد بازار پایه حضور دارد پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۸ آبان با نماد "وتعاون" در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی به عنوان صد و شصت و دومین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد.

بیمه تعاون ۳۰ مهر سال ۹۰ موافقت اصولی را از بیمه مرکزی دریافت کرد و در ششم دی سال ۹۱ بصورت شرکت تعاونی در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. ۲۷ اسفند سال ۹۰ پذیره‌نویسی سهام این شرکت مورد تایید بورس قرار گرفت و از یکم خرداد سال ۹۱ به مدت ۱۵ روز انجام شد. آخرین سرمایه شرکت ۱۵۰ میلیارد تومان است و موسسه اعتباری ملل با ۱۸.۰۵ درصد و بانک توسعه تعاون با ۱۴.۵ درصد در ترکیب سهامداری آن حضور دارند.

ماجرای بیمه تعاون و مستر تیستر چیست؟

کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن نشان داده می شود که معده آقای حمید سپیدنام (مستر تستر) توسط بیمه تعاون، بیمه شده است. در مراسم برترین های «مستر تیستر» که به منظور معرفی رستوران های برتر در هتل اسپینانس پالاس تهران برگزار شد با حضور نماینده بیمه تعاون معده حمید سپید نام (مستر تیستر) بیمه شد.

حمید سپید نام که حالا در فضای مجازی بیشتر او را به نام مستر تیستر می‌شناسند، در اقدامی معده خود را بیمه کرد. بیمه کردن معده حمید سپیدنام از سوی شرکت بیمه تعاون در حالی رخ داد که این شرکت زیر نظر وزارتخانه متولی امور محرومان و طبقات پایین جامعه فعالیت می‌کند. هرچند بیمه شدن معده مستر تیستر بر اساس آنچه در عرف دنیا وجود دارد، امری نامعقول نیست، اما سوال این است که چرا بیمه تعاون با تبلیغاتی فراوان دست به چنین کاری زده است؟ باید دید آیا روابط‌عمومی بیمه تعاون در آغاز هفته کاری نسبت به این حجم از انتقاد چه واکنشی نشان می‌دهد.

البته گفته می شود که بیمه نامه ای در دنیا وجود دارد که بخش های مختلف بدن سلبریتی های بیمه می شود که این بیمه نامه بیشتر برای سلبریتی های دنیای ورزش و هنر صادر شده است که از آن جمله می توان به بیمه صدای خواننده ها، انگشت پیانیست ها، لبخند هنرپیشه ها، پای فوتبالیست ها و .. اشاره کرد.

مستر تیستر کیست؟

حمید سپیدنام متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۶ در شهر منچستر انگلستان است. وی پس از ۵ سالگی به همراه خانواده اش به ایران برمی گردد. پدر مستر تیستر در انگلستان دکترای خودش را در رشته الکترونیک دریافت کرد و پس از بازگشت به ایران به تدریس در دانشگاه‌های ایران مشغول شد کاری که در حال حاضر هم به آن مشغول است. مستر تیستر (حمید سپیدنام) روزانه به رستوران‌های داخلی و بعضی اوقات خارجی سر می‌زند و پس از تست غذا در مورد کیفیت غذا، محیط رستوران، برخورد مدیریت و پرسنل و... نظر می‌دهد. این نظرات در قابل ویدئو در اینستاگرام او منتشر می‌شود. البته این تست‌ها خیلی موقع‌ها هزینه‌ای ندارد. بسیاری از رستوران‌ها برای معرفی کار و محصولات شان از او دعوت می‌کنند تا در قبال گرفتن هزینه، اقدام به تهیه گزارش کند.

شرکت بیمه تعاون که در بازار دوم معاملات فرابورس حضور دارد، روز چهارشنبه با رشد ۱.۳ درصدی قیمت سهام و داد و ستد ۱۱۹.۴ میلیون سهمی، در زمره معاملات مشکوک قرار گرفت، اما امروز با ۰.۲۶ درصد منفی در حال معامله است./ نبض بورس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488b5w