پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/02 07:10
پرسپولیس
کد خبر: 19055

پرسپولیس، شش قدم تا ششمین قهرمانی لیگ

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که شناخت کادر فنی سرخپوشان از بازیکنان، برگ برنده‌ای است که می‌تواند این تیم را به ششمین قهرمانی لیگ نزدیک کند.

عارف محمدوند درباره پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بازی سختی بود و آلومینیوم سعی داشت از جلو پرس و از رسیدن توپ به محوطه جریمه‌اش جلوگیری کند. البته بچه های پرسپولیس هم در این دیدار از شرایط فنی خوبی برخوردار بودند و با تجربه بالای بازیکنان‌ پرسپولیس سه امتیازی باارزش گرفتند. با وجود بازی بسته‌ای که آلومینیوم انجام می‌داد، اما پرسپولیس هم تا آخرین لحظه از تلاش برای رسیدن به گل خسته نشد و ثمره این کار هم با دو گل در نیمه دوم گرفت.

وی ادامه داد: نکته مهمی که در نیمه دوم بازی با آلومینیوم شاهد بودیم این بود که کادر فنی تعویض‌های خوبی انجام داد و پاکدل و اسدی گل زدند و شجاعی هم روی گل دوم تأثیرگذار بود. این موضوع نشان می‌دهد که گل‌محمدی و دستیارانش از بازیکنان شناخت پیدا کردند و می‌دانند چه زمانی باید از کدام بازیکن استفاده کنند، در واقع برگ برنده پرسپولیس در این فصل، شناختی است که یحیی از تیمش دارد که می‌تواند پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کند. البته انگیزه نفرات ذخیره تیم هم بالاست که باعث شده در تیم رقابت سالمی به وجود بیاید و پرسپولیس است که در نهایت از این رقابت سالم سود خواهد برد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد نخستین بازی رامین رضاییان پس از بازگشت به این تیم، تصریح کرد: به نظر من درباره بازیکنی که تازه به تیم اضافه شده است، نباید زود قضاوت کنیم و نظر بدهیم. رضاییان هم از این قاعده مستثنی نیست و باید به او فرصت بدهیم. البته رامین در همین بازی اول نشان داد که آمادگی بدنی خوبی دارد و شرایط فنی او اتفاق خوبی برای پرسپولیس و کادر فنی خواهد بود.

محمدوند درباره رقابت پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی خاطرنشان کرد: استقلال تا به اینجای فصل نتایج خوبی گرفته و بدون شکست پیش رفته است، ولی قطعاً تا پایان فصل این تیم امتیاز از دست خواهد داد. از سوی دیگر پرسپولیس هم با همه مشکلاتی که در پیش داشته توانسته است خوب خودش را حفظ کند و شانه به شانه استقلال پیش بیاید. رقابت سرخابی‌ها جذاب است، ولی به عقیده من پرسپولیس می‌تواند با ادامه این روند از استقلال پیشی بگیرد و راه ششمین قهرمانی متوالی‌اش را هموار کند./پرسپولیس نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxvxp