چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/11/30 08:29
اخلاق
کد خبر: 18989

از همه مردم ایران عذرخواهی می کنم

معراجی نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی «نمور» ضمن عذرخواهی از مردم ایران گفت: اگر با سوتفاهمی این مسئله را به جامعه القا کردم از تمامی مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم همه شما بدانید که من مثل همه شما پایند به اصول اخلاقی هستم.

عشق زمانی ارزشمند است که در چارچوب اصولی مبتنی بر اخلاق و شرع باشد. در دین اسلام بسیار به اخلاق و حفظ روابط شرعی میان زن و مرد توصیه شده است. همچنین اخلاق ایرانی آنچنان در جامعه رونق دارد که افراد را از هرگونه بی بند و باری بر حزر می کند. سلبریتی ها مروج اخلاق ایرانی- اسلامی هستند یا در مقابله با آن؟

نوشین معراجی در پی حواشی ایجاد شده در نشست خبری این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر با انتشار صوتی از خود، گفت: من نوشین معراجی نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی «نمور» هستم که در جشنواره چهلم فجر پخش شد. در رابطه با حواشی این جشنواره و در طول نشست خبری این فیلم جمله‌ای از من در فضای مجازی پخش شد که باعث حواشی فراوانی شد.

نویسنده فیلمنامه نمور در همین راستا ادامه داد: فقط می‌خواستم خدمت شما عرض کنم که این جمله بدون قصد و غرض قبلی بیان شده و تحت فشار سوال و پاسخ‌های آنروز و در واقع جوی که داخل نشست خبری بود این جمله را بیان کردم، من مثل همه مردم ایران و همه مردم کشورم به ضوابط اخلاقی و شرعی ایمان داشته و پایبند اصول اخلاقی هستم و به عقد و ارائه خطبه عقد پایبند هستم و اینکه هیچ قصدی برای اشاعه فضای ناشایستی که در فضای مجازی بیان می‌شود، نداشتم.

معراجی ضمن عذرخواهی از مردم ایران خاطرنشان کرد: اگر با سوتفاهمی این مسئله را به جامعه القا کردم از تمامی مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم همه شما بدانید که من مثل همه شما پایند به اصول اخلاقی هستم./منیبان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qaqv9