چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/29 09:07
سهام عدالت
کد خبر: 18825

سهام عدالت باز هم کاهش یافت| ارزش سهام عدالت من (۲۸ دی ماه)

امروز نیز مانند روزهای گذشته ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۹درصد کاهش یافته است.

به گزارش رصد ورزشی:  هر روز شاهد کاهش ارزش سهام عدالت در تالار شیشه ای هستیم و امروز نیز مانند روزهای گذشته ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۹درصد کاهش یافته است. حال دارندگان سهام عدالت باید برای هفته آینده چشم به تالار شیشه ای بدوزند تا شاید با مثبت شدن شاخص کل، سهام عدالت نیز افزایش یابد.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۹درصد کاهش یافت و ارزش سهام عدالت ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۸۰هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۶۲۹هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۴۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، رزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۸۸هزار تومان رسیده است.

سهام عدالت

و این در حالی است که در پایان معاملات روز گذشته  تالار شیشه ای، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۲۲هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۲۷۲هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۹۶۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع در روز گذشته ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۳هزار تومان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36eka9