جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/25 07:09
کد خبر: 18751

عمل های بازیگران زن لو رفت / عکس از ترفتند جذابیت خانم بازیگرها!

رصدورزشی: بازیگران ایرانی در زیبایی زبانزد هستند و با گذشت سن و به مرور زمان جوان تر هم می شوند. در این مطلب راز جذابیت روزافزون آنها برملا شده است.

بازیگران زن در سینما و تلویزیون ایران از معروفیت بسیاری برخوردارند. بازیگران زن در نقش های مختلفی بازی می کنند. بازیگران زن مورد توجه مردم هستند. برخی از بازیگران زن چهره معروف و جذابی دارند. در ادامه بازیگران زن را می بینید.

به گزارش رصدورزشی ،برخلاف تصور بسیاری از ما زیبایی ستاره‌های سینما نه ابدی است و نه همیشه مادرزادی. بسیاری از چهره‌های مشهور، علاوه بر فتوژنیک بودن، معمولا با گریم یا آرایش، چهره‌ای از خود به نمایش می‌گذارند که از واقعیت آن‌ها جذاب‌تر و زیباتر است.

در عین حال اغلب این چهره‌ها به دلیل همان ویژگی که در بالا ذکر شد و ظرفیتی که برای حالات و تغییرات دارند، در برابر گریم و پیرایش انعطاف بیشتری نشان می‌دهند؛ اما این همه ماجرا نیست.

نیکول کیدمن دلربا در سن ۵۵ سالگی همچنان می‌درخشد، جولیا رابرتز در همین سن بسیار برازنده به نظر می‌رسد یا برای نمونه، اسکارلت جوهانسون ۴۰ ساله را داریم که بسیار جوانتر از سن‌اش دیده می‌شود. مطمئن باشید که جادوی آن‌ها منحصر به رژیم‌های غذایی، گریم و آرایش نیست.

در سال ۲۰۲۱، بازیگران سریال فرندز یک بار دیگر دور هم جمع شدند و خاطرات را برای دوستداران پروپا قرص این سریال در سراسر جهان زنده کردند.

نکته‌ای که در این فیلم دورهمی چشمگیر بود، چهره‌های بشاش و البته اندام چاق شده و کمی خارج از فرم آن‌ها بود. پس از این تصاویر بود که دوباره توجه بسیاری از تماشاگران به جراحی‌های زیبایی بازیگران و بازسازی‌هایی جلب شد که آن‌ها روی چهره‌شان انجام داده بودند.

عمل‌های پرطرفدار در میان ستاره‌ها

کشیدن پوست، تزریق چربی و انواع عملیات جوان‌سازی، ترفند‌هایی هستند که کمک می‌کنند تا افراد خود را جوان‌تر نشان دهند. افتادگی پلک به عنوان یکی از عارضه‌هایی که با بالا رفتن سن ایجاد می‌شود، تاثیر مستقیمی بر چهره می‌گذارد.

پلک‌های افتاده فرد را خسته‌تر و پیرتر نشان می‌دهد و با کوچک کردن چشم‌ها از تاثیر و نقش این اعضای سحرانگیز صورت کم می‌کنند.

به همین دلایل، جراحی رفع افتادگی پلک از عمل‌های پرطرفدار در میان ستاره‌های سینما و تلویزیون است. ستاره‌هایی که باید با چشم‌هایشان حرف بزنند و با مخاطب ارتباط برقرار کنند و سلبریتی‌هایی که زیبایی‌شان زبانزد است. اما این جراحی چقدر می‌تواند جوانی از دست رفته را بازگرداند؟

بهاره رهنما

همین چند هفته قبل بود که بهاره رهنما از چهره جراحی شده‌اش پرده برداشت و از جراحی افتادگی پلکش نوشت. بهاره رهنما از آن بازیگر‌هایی است که با وجود اضافه وزن در دوره‌های مختلف زندگی، به پوست کشیده و تناسب اعضای چهره‌اش مشهور بوده و یکی از دلایل محبوبیت و توی بورس ماندنش را باید در همین نکته دانست.

بهاره رهنما با توجه به وزنش، همیشه پوستی جوان و شاداب را به نمایش گذاشته و این باعث شده که تا همین سال‌های اخیر بتواند مدام نقش دختر دم‌بخت و عروس مقبول سینما را بازی کند.

اگر توجه کنید که بهاره رهنما متولد سال ۵۲ است و یکی دو سال دیگر پنجاه سالگی را رد خواهد کرد، متوجه خواهید شد که چهره‌اش او را چقدر متفاوت نشان می‌دهد.

با نگاهی به تصاویر پیش و پس از جراحی افتادگی پلک بهتر متوجه می‌شویم که چشمان او چقدر تغییر کرده‌اند و پس از این جراحی تا چه اندازه جوان‌تر به نظر می‌رسد.

بهاره رهنما پیش و پس از جراحی افتادگی پلک

نیکی کریمی

زیبایی او همیشگی به نظر می‌رسد. نیکی کریمی بازیگر توانای سینما که امروز به کسوت کارگردانی درآمده، همیشه چهره‌ای برازنده داشته و کم نیستند کسانی که می‌گویند بالا رفتن سن و جا افتادن چه بسا او را زیباتر هم کرده است.

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ است و حالا دیگر وارد ۵۰ سالگی شده.

او که با فیلم «عروس» به سینمای ایران معرفی شد، تا سال‌ها نقش دختر جوان و خوش‌چهره را ایفا می‌کرد و هنوز هم نامش می‌تواند بینندگان را به تماشای فیلم یا سریال دعوت کند.

تصاویری که می‌بینید نشان می‌دهد او هم در مرحله‌ای از زندگی جراحی افتادگی پلک را تجربه کرده و این عمل تاثیرات قابل‌توجهی بر چهره او داشته.

نیکی کریمی قبل و بعد از جراحی افتادگی پلک

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه با سریال‌های پرطرفدار «در پناه تو» و «در قلب من» به تماشاگران تلویزیون معرفی شد و با همان اولین کار‌ها برای همیشه جای خود را در قلب مخاطبان باز کرد. چهره مهربان و چشم‌های روشن لعیا زنگنه در اوایل دهه هفتاد می‌توانست نمایی از زن زیبا و محجوب ایرانی را نمایندگی کند.

لعیا زنگنه متولد ۱۳۴۴ است و طبیعی است که با بالا رفتن سن، نقش‌هایی که به او پیشنهاد می‌شد دیگر همان دختران فریبای زمان جوانی نبود. اما همین حالا هم می‌توانید ببینید که با وجود نزدیک به سه دهه از آغاز بازیگری، چهره لعیا زنگنه نشانی از پیری ندارد.

کتایون ریاحی

درباره بانو کتایون ریاحی و موجی که پس از سریال «حضرت یوسف (ع)» راه افتاد، زیاد نوشته شده. نکته درباره خانم ریاحی هم این بود که او معروفترین نقش‌اش را در میان‌سالی بازی کرد.

دهه هشتاد و زمانی که کتایون ریاحی با نقش زلیخا تبدیل به سوپراستار رسانه‌های تصویری شده بود، بیش از ۴۰ سال از عمرش می‌گذشت. کتایون ریاحی متولد ۱۳۴۰ است،

اما امروز با دیدن عکس‌های او کمتر کسی می‌پذیرد که ۶۰ سال از تولدش گذشته باشد. خانم ریاحی در همه این سال‌ها پوست درخشانی داشته و بعدتر با جراحی پلک، کاری کرده که از درخشش چشم‌هایش هم کم نشود.

کتایون ریاحی قبل و بعد از عمل

افسانه بایگان

افسانه بایگان که پیش از انقلاب تا یک قدمی تبدیل شدن به دختر شایسته ایران پیش رفته بود، پس از انقلاب و با آثار سینمایی و تلویزیونی دهه شصت، تبدیل به سوپراستار زمان خود شد. کسانی که دوران جنگ و سال‌های پس از انقلاب را تجربه کرده‌اند به یاد دارند که خانم بایگان با نقش «ترکان خاتون» در سریال «سربداران» چه غوغایی به پا کرده بود.

افسانه بایگان سال‌ها در سینما یکه‌تازی کرد و نقش‌هایی از یاد نرفتنی آفرید. او حالا و در آغاز دهه هفتم زندگی همچنان مثال‌زدنی است.

با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد او حتی در جوانی هم پلک‌هایی کمی افتاده داشته که البته به زیبایی و افسونگری‌اش می‌افزود. اگرچه بعد‌ها جراحی پلک مانع از این شد که افتادگی اولیه، چهره او را پیر و چروکیده نشان دهد.

افسانه بایگان قبل و بعد از جراحی

شیلا خداداد

برای یک بازیگر خوش‌چهره چه شانسی بزرگتر از این که شوهرش جراح زیبایی و جراحی زبردست باشد.

شیلا خداد بازیگر قدرتمند سینمای ایران این شانس بزرگ را داشته و تردید نکنید که داشتن چنین متخصصی به عنوان شریک زندگی، به او کمک کرده تا کمترین نقائص و ایرادات چهره‌اش را خیلی سریع برطرف کند. شاید برای همین هم هست که خانم خداداد حالا در ۴۱ سالگی از همیشه جذابتر به نظر می‌رسد.

شیلا خداداد متولد سال ۱۳۵۹ در تهران است، کارش را در سینما با فیلم «اعتراض» مسعود کیمیایی شروع کرده و با سریال «مسافری از هند» به اوج شهرت رسیده. تصاویری که می‌بینید نشان می‌دهد که او هم با ترفند جراحی افتادگی پلک توانسته چهره‌ای دلنشین‌تر پیدا کند و همچنان ستاره بماند.

شیلا خداداد قبل و بعد از جراحی زیبایی

منبع: وقت صبح


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488rza