پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/25 01:25
کد خبر: 18735

حمله سحر زکریا به پرستو صالحی/شما برو با پول مردم در ترکیه خوش بگذرون!

رصدورزشی: داستان گلایه از مهران مدیری و حمایت از وی همچنان ادامه دارد. پرستو صالحی که مدتی است مهاجرت کرده است در لایوی با حمایت از مهران مدیری، سخنان سحر زکریا را دروغ دانست.

سحر زکریا بازیگر جنجالی این روزهای اینستاگرام است. سحر زکریا بیشتر او را با بازی در سریال های مهران مدیری می شناسیم. این روزها سحر زکریا دل پری از اهالی سینما دارد . سحر زکریا چندی پیش با پست های جنجالی حسابی بر سر زبان ها افتاده بود.این روز ها دوباره سحر زکریا با مصاحبه ای پراز حاشیه و جنجال وایرال شده است.

به گزارش رصدورزشی، زکریا نیز در پست زیر جواب صالحی را داد و انتقاداتی به عملکرد وی در انتخابات و پس از آن داشت.

او چنین نوشت: «خانم پرستو صالحی، خط فکریه شما که اصلا معلوم نیست، یک زمانی تا ۱۴۰۰ میزدید بعد پاک کردید شدید اپوزوسیون، مردم حافظه‌شان کوتاه مدت است بنده یادم نرفته، بعدم میتونم بپرسم چند تا کار با مهران مدیری کردی؟

حالا در لایوی به زودی جواب چند نفر منجمله شما را خواهم داد، شما ۱۴۰۰رو پاک کردی ادای دیگری گرفتید نمیدانم با چند کلاس سواد! وسئوالم اینست من دروغ می‌گویم گیتی معینی، سعید پیر دوست.

آقای سعید سهیلی کارگردان سینما و آقای پرستویی هم دروغ از ایشان گله کردند وبعد شما که سر مردم رو شیره مالیدید فالوور جمع کردید وشروع به تبلیغات گرفتید و پول‌ها رو جمع کردید وبه هوای سیاسی بودن از ایران رفتید که یک دروغ محض بود، حالا با پولهای مردم در ترکیه خوش بگذرونید.

اصلا خط فکریه شما چرا باید برای ما مهم باشد شما تکلیفتان با خودتان روشن نبود میگویم پست ۱۴۰۰تان را فراموش نمی‌کنم، ومهران مدیری را با فردین مقایسه نکنید، فردین کجا واین آقا کجا؟

باز میگویم چند کار با ایشان کردی؟ پس خودتان میخواهید که سکوتم را بشکنم باشد خاطره خوشتان از آقای مدیری را در لایوم خواهم گفت، فعلا در ترکیه با سرمایه مردم خوش باشید»

منبع: آخرین خبر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ke75v