پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/01/10 02:42
علی دایی | همسران علی دایی | مهریه همسر علی دایی
کد خبر: 19384

فخر فروشی دختر علی دایی با ثروت پدرش | دختر علی دایی ازدواج کرد ؟

دختر علی دایی تصاویر جدیدی از خودش منتشر کرد .

علی دایی بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال و پرسپولیس است . علی دایی سابقه بازی در بایرن مونیخ را نیز دارد . علی دایی دوبار ازدواج کرده است او در دختر علی دایی عکس های جدیدی از خودش را منتشر کرد.علی دایی اسطوره فوتبالی است. دختر علی دایی چند وقتی است پست های مختلف از زندگی شاد و لاکچری اش در لندن منتشر می کند . در ادامه عکس های دیده نشده از دختر او را مشاهده می کنید . برخی بر این باورند که این عکس ها برای فخر فروشی منتشر شده است . 

علی دایی

پست معنادار بهاره رهنما با تنها عشق زندگیش | طلاق بهاره رهنما از حاجی در اینستاگرام لو رفت ؟ 

علی دایی

علی دایی

علی دایی فعالیت های انسان دوستانه زیادی انجام داده است. همین امر باعث شد که ایده جالبی برای پاسداشت علی دایی در دنیای شیلات انجام شود. یک ماهی به تازگی کشف شده است که نام علی دایی را بر آن نهاده اند. در ادامه جریان ماهی علی دایی را بخوانید.

. دنیز هم به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که در کنار درخت کریسمسی زیبا ایستاده است. او دختری ورزشکار و خوش پوش و اهل رقص حرفه ای نیز می باشد.

علی دایی

ثبت نام یک ماهی به نام علی دایی

یک ماهی به نام علی دایی ثبت جهانی شده است.

در قالب یک تیم تحقیقاتی ایرانی و آلمانی و به سرپرستی عضو هیات علمی دانشگاه گیلان، گونه جدید ماهی کشف و ثبت جهانی شد و به نام علی دایی افتخار فوتبال ایران نامگذاری گردید.

نتایج هشت سال تحقیقات مستمر یک گروه تحقیقاتی بین المللی متشکل از محققین ایرانی و آلمانی بر روی ماهیان خانواده سیسوریده در حوضه آبریز رودخانه های دجله و فرات در کشورهای ایران، ترکیه، سوریه و عراق در قالب یک مقاله با کشف گونه های ناشناخته از این خانواده منتشر شد.

علی دایی

عضو هیئت علمی گروه شیلات دانشکده منابع طبیعی دانشگاه گیلان گفت: با عنایت به پراکنش این ماهیان در رودخانه های استان های غربی و جنوب غربی کشور، نام علمی یک گونه از این ماهیان که در رودخانه سیمره زیست می کند، به پاس فعالیت های انسان دوستانه و میهن پرستانه فوتبالیست و مربی پرآوازه ایران بعد از زلزله کرمانشاه به افتخار وی کت فیش علی دایی (Glyptothorax alidaeii) نامگذاری شده است.

علی دایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5jxk