پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/23 06:18
سقوط پراید
کد خبر: 18685

سقوط پراید از ارتفاع 8 متری| راننده زنده ماند + عکس

پراید از بالای پل خبرنگار به پایین سقوط کرد.

به گزارش رصدورزشی:  در ساعت حدود ۲۰ شب گذشته پرایدی از  پل خبرنگار سقوط کرد و علت سقوط پراید عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده عنوان شده است.

سرهنگ همه خانی گفت: این خودرو که در مسیر بزرگراه رجایی - کرمی - پل خبرنگار در حال حرکت بوده پس از آنکه کنترل وسیله نقلیه از دست راننده آن بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خارج می‌گردد با ابتدا با گاردریل‌های کناری بشدت برخورد کرده و آن‌ها را از جای کنده و پس از آن از ارتفاع ۷ متری به پایین پل سقوط می‌نماید.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر رییس و سرکلانتر جنوبی پلیس و تیم کارشناسی منطقه ۲۰ پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی بیان داشت: خوشبختانه حال راننده خوب است و با حضور تیم‌های اورژانس در محل حادثه وی به بیمارستان انتقال داده شد.

سقوط پراید

سرهنگ همه خانی در انتها باز هم اشاره کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات ایمنی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم وی همچنین از رانندگان خواست هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی ننمایند و قبل از حرکت حتما استراحت کافی و لازم داشته باشند و در حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m89zy