دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/25 07:22
قیمت دلار
کد خبر: 18336

آخرین قیمت دلار در بازار امروز 25 آذر | قیمت دلار صعودی شد

امروز (پنجشنبه 25 آذر ماه) آخرین قیمت دلار و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت دلار در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود و در کانال 27 هزار تومانی در رفت و برگشت بود. قیمت دلار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در نوسان است. نقش دلالان بر قیمت دلار بی تاثیر نیست و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد داشته باشند. قیمت دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۷,۲۱۷ (بیست و هفت هزار و دویست و هفده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴ درصدی داشته است.

قیمت دلار

قیمت دلار در صرافی ملی امروز

در بازار امروز دلار در صرافی ملی نسبت به روز قبل بدون تغییر، ۲۷,۴۲۱ (بیست و هفت هزار و چهارصد و بیست و یک ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۴,۰۷۴ (سی و چهار هزار و هفتاد و چهار ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با کاهش ۰.۹۷ درصدی، از ۴۰,۳۲۳ (چهل هزار و سیصد و بیست و سه ) تومان به ۳۹,۹۳۷ (سی و نه هزار و نهصد و سی و هفت ) تومان رسید.

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

همچنین درهم امارات (حواله) با کاهش ۰.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۲۵۰ (هشت هزار و دویست و پنجاه ) تومان معامله شد.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۳,۵۲۸ (بیست و سه هزار و پانصد و بیست و هشت ) تومان قیمت خورد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنجشنبه ۲۵ آذر با 1 تومان افزایش، 27,412 تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، 27,422 تومان بیشترین قیمت و 27,406 تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴,۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت دلار

بر اساس اعلام بانک مرکزی قیمت هر دلار آمریکا امروز _ پنجشنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰_ بدون تغییر ۴۲ هزار ریال و قیمت دلار در بازار آزاد ۲۷۴ هزار ۱۱۰ ریال است. همچنین نرخ رسمی هر یورو ۴۷ هزار و ۲۸۷ ریال و نرخ آن در بازار آزاد ۳۰۸ هزار و ۸۹۰ ریال و نرخ رسمی هر پوند انگلیس به قیمت ۵۵ هزار و ۴۷۸ ریال و نرخ آن در بازار آزاد ۳۹۸ هزار و ۸۷۰ ریال است.

علاوه بر این فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۳۶۲ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۶۰۳ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۶۲۳ ریال، کرون دانمارک شش هزار و ۳۵۹ ریال، روپیه هند ۵۵۰ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۴۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۳ هزار و ۵۷۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۶ هزار و ۸۹۶ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۳۸۳ ریال و هر ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۵۱۲ ریال است.

از طرف دیگر دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۲۷۴ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۵۹۲ ریال، لیر ترکیه دو هزار و ۸۳۶ ریال، روبل روسیه ۵۶۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۸۷۸ ریال، یکصد دینار عراق دو هزار و ۸۷۹ ریال، لیر سوریه ۱۷ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۸۳۰ ریال، ریال عربستان سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۶۷۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۳۶ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا دو هزار و ۷۹ ریال، کیات میانمار (برمه) ۲۴ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۳۲۹ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ یکصد درام ارمنستان هشت هزار و ۶۲۷ ریال، دینار لیبی ۹ هزار و ۱۱۲ ریال، یوان چین شش هزار و ۵۹۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۵ هزار و ۶۰۱ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۹۳۰ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۳۰۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۵۹۱ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۵۷۱ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی دو هزار ۹۲۸ ریال، افغانی افغانستان ۴۰۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۶۸۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار ۶۷۸ ریال، سومونی تاجیکستان سه هزار و ۷۱۸ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۰ ریال قیمت گذاری شد.

عباد محمدولی در رابطه با آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اظهار کرد: هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۹۲ هزار و ۲۰۰ تومان و انس جهانی طلا با ۰۰۸ درصد افت به هزار و ۷۵۹ دلار و ۴۶ سنت رسید.

وی افزود: همچنین قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۳ میلیون و ۲۷۹ هزار تومان، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۲ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، هر عدد نیم سکه به قیمت شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، هر عدد ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۸۷۰ هزار تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت دو میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسید.

اکنون نرخ رسمی هر دلار آمریکا بدون تغییر چهار هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت آن در بازار آزاد ۲۷ هزار ۴۱۱ تومان است. همچنین قیمت هر یورو ۳۰ هزار و ۸۸۹ تومان و هر پوند ۳۹ هزار و ۹۸۷ تومان است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5le7