سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/22 00:27
مهران غفوریان/ مهران غفوریان و دخترش/ تولد دختر مهران غفوریان
کد خبر: 18279

انگشتر خاص همسر مهران غفوریان جنجالی شد + عکس

انگشتر خاص زن مهران غفوریان توجه کارببران فضای مجازی را به خود معطوف کرد.

یکی از بازیگران طناز سینما و تلویزیون مهران غفورریان است. مهران غفوریان بازیگر پرکار و بدون حاشیه سیاسی است. مهران غفوریان چندی قبل سر صحنه فیلمبرداری از خطر مرگ نجات یافت. مهران غفوریان بازیگر و کارگردان محبوبی است و همواره علاقه اش به خانواده اش را نشان می دهد. مهران غفوریان ازدواج کرده و یک دختر به نام هانا دارد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان

شروع بازیگری مهران غفوریان

اولین بار سال ۱۳۷۳ در ۲۰ سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی ۳۹ به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.مهران غفوریان عکسی از خودش در کنار بابک حمیدیان منتشر کرده است که بابک حمیدیان یک ژنرال روس است که ایران را اشغال کرده اند.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌ مهران مدیری هستند.به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

مهران غفوریان

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxwnm