سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/15 00:20
کد خبر: 18119

آتش اختلافات بین آبی‌ها بالا گرفت

آتش اختلافات میان پیشکسوتان استقلال و سرمربی آبی‌ها به این زودی‌ها فروکش نخواهد کرد هر چند که مدیرعامل استقلال برای تغییر این فضا تلاش بسیار زیادی کرد اما مجیدی کوتاه بیا نیست و حاضر نیست بپذیرد پیشکسوتان حق دارند نگران آینده این تیم باشند.

شکاف میان فرهاد مجیدی و پیشکسوتان باشگاه استقلال روز به روز بیشتر می شود.

مصطفی آجرلو از زمان انتخاب به عنوان مدیرعامل استقلال، به دنبال ایجاد وحدت و اتحاد میان پیشکسوتان باشگاه استقلال بوده اما گویا فرهاد مجیدی به نوعی از این اتفاق  هراس دارد و انتقاد وی از برخی پیشکسوتان در کنفرانس خبری پس از دربی هم از این موضوع نشات می گیرد. 

مجیدی که چندی قبل به هیچ وجه حاضر نشد در جلسه هم‌اندیشی با پیشکسوتان باشگاه شرکت کند و دعوت آجرلو را به بهانه همزمانی تمرین استقلال با این مراسم رد کرد، بعد از دربی پایتخت در گفت و گو با رسانه‌های خبری پیشکسوتان منتقد را فرگوسن‌های وطنی" توصیف کرد، اتفاقی که با واکنش تند پیشکسوتان رو به رو شد. گفته می‌شود برخی پیشکسوتان از طریق نزدیکان خود برای باشگاه استقلال پیغام فرستادند که از حالا به بعد قطعا رویه ما تغییر خواهد کرد و در خصوص ناکامی‌های کادر فنی صحبت کرده تا مشخص شود آیا ما فرگوسن هستیم یا آقای مجیدی کاپلو؟!

به نظر می‌آید آتش اختلافات میان پیشکسوتان استقلال و سرمربی آبی‌ها به این زودی‌ها فروکش نخواهد کرد هر چند که مدیرعامل استقلال برای تغییر این فضا تلاش بسیار زیادی کرد اما مجیدی کوتاه بیا نیست و حاضر نیست بپذیرد پیشکسوتان حق دارند نگران آینده این تیم باشند. اخلاق خاص فرهاد اجازه نمی دهد که وی حتی سایه افراد دیگری را هم در نزدیکی خود احساس کند و این ترس به نوعی بر روابط او با پیشکسوتان استقلالی هم تاثیرگذار بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5jmb