پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/14 00:15
کد خبر: 18065

اظهارات جنجالی قلعه نویی در موردبهترین تیم آسیا

قلعه نویی گفت: از سازمان لیگ خواهش می‌کنم قرارداد همه تیم‌ها از جمله گل گهر را اعلام کند. اگر شد تصویر آن قراردادها حتی برای منِ قلعه‌نویی را به مطبوعات بدهند که همه بدانند ما با یک بودجه معمولی که شاید از ۳، ۴ تیم ۴۰ درصد هم کمتر باشد، این فوتبال خوب را بازی می‌کنیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری بعد از دیدار با سپاهان در مورد پیروزی تیمش اظهار داشت: به فوتبال ایران، تیم سپاهان و باشگاه گل گهر به خاطر این بازی تبریک می‌گویم. سال ها طول می کشد تا یک بازی تاکتیکی را مشاهده کنیم. در این چند سال فوتبال به این زیبایی ندیده بودم. اول در مورد سپاهان حرف می‌زنم. اعتقاد من این است که باشگاه سپاهان بهترین تیم آسیا است. به این نتیجه نگاه نکنید، فوتبال فراز و نشیب‌های زیادی دارد.

سرمربی گل گهر ادامه داد: بازیکنان خودم را هم ستایش می‌کنم. هرچه در توان داشتند را گذاشتند. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. این تیم را آنالیز کردیم، نه این که به خاطر برد بگویم، آن‌ها هم می‌توانستند برنده بازی باشند. داور هم به سرعت بازی خیلی کمک کرد. ما تا جایی که توانستیم ارتباط خط هافبک و مهاجمان سپاهان را قطع کردیم، کناره‌ها را تا حدودی بستیم، به غیر از چند مورد که منجر به گل شدند.

او اضافه کرد: بچه‌ها همان چیزهایی را که گفته بودیم انجام دادند. اگر پنالتی گل می‌شد شاید نتیجه برعکس می‌شد. یکی از مشکلاتی که داریم، این است که باید بازیکنان نگرششان را بزرگ‌تر کنند، این بچه‌ها از نظر فنی لیاقت‌های زیادی دارند، خدا را شاکر هستیم.

قلعه نویی در ادامه بیان کرد: از سازمان لیگ خواهش می‌کنم قرارداد همه تیم‌ها از جمله گل گهر را اعلام کند. اگر شد تصویر آن قراردادها حتی برای منِ قلعه‌نویی را به مطبوعات بدهند که همه بدانند ما با یک بودجه معمولی که شاید از ۳، ۴ تیم ۴۰ درصد هم کمتر باشد، این فوتبال خوب را بازی می‌کنیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qawqj