پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/13 00:15
دربی | شهرآورد
کد خبر: 18004

کنایه جنجالی سرمربی استقلال پیش از دربی حاشیه ساز شد

فرهاد مجیدی گفت:آنجایی که نشست خبری در گذشته می‌رفتیم بالای یک بانک است و باید از بانک رد شوید تا به سالن نشست برسید. من یکبار وارد شدم، یک آقایی گفت باید نوبت بگیرید! گفتم می‌خواهم بروم بالای ساختمان!»

سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دربی پایتخت طعنه جالبی به ساختمان و مسئولان سازمان لیگ زد. او گفت: «از آقای نوری فر و مسئولان باشگاه برای برگزاری نشست خبری تشکر می‌کنم. آنجایی که نشست خبری در گذشته می‌رفتیم بالای یک بانک است و باید از بانک رد شوید تا به سالن نشست برسید. من یکبار وارد شدم، یک آقایی گفت باید نوبت بگیرید! گفتم می‌خواهم بروم بالای ساختمان!»

نشست خبری سرمربی استقلال قبل از دربی پایتخت با هماهنگی باشگاه آبی پوش پایتخت در هتل اسپیناس پایتخت برگزار شد و استقلالی‌ها برای نشست خبری به سازمان لیگ نرفتند.

مساله مهم برای برگزاری نشست خبری در محلی غیر از سازمان لیگ، بحث تبلیغات محیطی است که باشگاه استقلال تصمیم گرفت نشست را به محلی با اسپانسر‌های خودش ببرد. از این رو خبری از بنر‌های تبلیغاتی سازمان لیگ نبود و باشگاه بنری با اسپانسر‌های خودش را نصب کرد.

در این شرایط فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم طعنه جالبی قبل از کنفرانس مطبوعاتی دربی به سازمان لیگی‌ها زد. او گفت: «از آقای نوری فر و مسئولان باشگاه برای برگزاری نشست خبری تشکر می‌کنم. آنجایی که نشست خبری در گذشته می‌رفتیم بالای یک بانک است و باید از بانک رد شوید تا به سالن نشست برسید. من یکبار وارد شدم، یک آقایی گفت باید نوبت بگیرید! گفتم می‌خواهم بروم بالای ساختمان!»

این طعنه مجیدی در روز‌هایی که باشگاه استقلال به خاطر تبلیغات محیطی با سازمان لیگ درگیری‌های زیادی دارد، قابل توجه است و احتمالا شاهد ادامه دار بودن این ماجرا خواهیم بود.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش تغییرات زیادی در هر هفته در ترکیب خود دارد و هنوز به 11 بازیکن اصلی نمی رسد پاسخ داد:من فکر نمی کنم اینطور باشد، ما بر اساس سیستم تیم مقابل در این یکی دو هفته ترکیب را به صورت جزئی عوض کردیم. اینکه می گویید ترکیب ما تغییرات زیادی داشته را قبول ندارم.

مجیدی در خصوص جدال لفظی مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و اینکه ‌آیا این موضوع روی بازیکنان و کادر فنی دو تیم تاثیر دارد یا خیر گفت:من با بازیکنانم در طول هفته صحبت کردم. مهمترین مساله در این بازی تمرکز است. موردی که شما گفتید را به بازیکنانم گفتم که اصلا وارد این مسائل نشوند. از بازیکنانم خواستم اصلا به این مسائل ورود نکنند و خودم هم ورود نکردم..یعنی اگر شما در مورد جزئیات و صحبت های مدیران عامل دو باشگاه سوال کنید من هیچ اطلاعی  از آن ندارم و وارد جزئیاتش نشدم.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399b67