جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/09 08:56
کد خبر: 17868

با این روش ویدیوهای اینستاگرامی را به راحتی آپلود کنید

حتما برای‌تان پیش آمده که گاهی اوقات حین آپلود یک فیلم برای استوری خود در اینستاگرام، با ارور مواجه شده باشید. چندین بار با انتخاب گزینه retry آپلود را امتحان می‌کنید، اما نتیجه هیچ تغییری نمی‌کند. در این مطلب می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه این مشکل را حل کنید و بدون دردسر به آپلود ویدیو در استوری بپردازید.

تقریبا همه به اندازه کافی با ویژگی استوری اینستاگرام آشنایی دارند. روزانه هزاران استوری مختلف از کاربران بر روی این شبکه اجتماعی قرار می‌گیرد و همین موضوع محبوبیت بالای این ویژگی را در اینستاگرام نشان می‌دهد. آپلود نشدن ویدیو در استوری یکی از مشکلاتی است که توسط عده زیادی گزارش شده است.

برای این که مشکل آپلود نشدن ویدیو در استوری‌ اینستاگرام را برطرف کنید، مواردی را که در ادامه توضیح داده‌ایم، دنبال کنید.

اپ را آپدیت کنید

شاید باورتان نشود، اما بسیاری از مشکلات اینستاگرام با نصب جدیدترین نسخه آن، برطرف می‌شود. اگر با آپلود کردن ویدیو در بخش استوری خود مشکل دارید و مدام با پیغام خطای آپلود آن مواجه می‌شوید، از آپدیت بودن اینستاگرام خود مطمئن شوید. در صورتی که از نسخه قدیمی آن استفاده می‌کنید، حتما برنامه را آپدیت کنید.

کش اپ را پاک کنید

زیاد بودن فایل‌های کش اینستاگرام معمولا مشکلات زیادی را برای‌تان ایجاد می‌کند و یکی از آن‌ها می‌تواند ایجاد اختلال در آپلود ویدیوهای استوری باشد. دقت کنید پس از این که با پیغام خطا در آپلود مواجه شدید، گزینه Delete را بزنید تا تلاش برنامه برای آپلود متوقف شود. پس از آن برنامه را به طور کل ببندید و از منوی تنظیمات وارد Apps شوید. اینستاگرام را در این صفحه پیدا کنید و از منوی Storage گزینه Clear Cache را برگزینید.

فرمت ویدیو خود را چک کنید

اینستاگرام تقریبا با اکثر فرمت‌های ویدیویی به جز mov و mp4 مشکل دارد؛ بنابراین دقت کنید فرمت فیلمی که می‌خواهید آپلود کنید، یکی از این دو مورد باشد. همچنین فاکتورهای دیگری مثل بیت‌ریت بالا، رزولوشن‌های بیشتر از فول‌اچ‌دی و دیگر موارد این‌چنینی، ممکن است دلایل آپلود نشدن ویدیو شما در اینستاگرام باشند. اگر فیلم شما هریک از این مشکلات را داشت، می‌توانید با استفاده از برنامه‌های تبدیل ویدیو، آن‌ها را به صورت یک فرمت معمولی برای آپلود در استوری قرار دهید.

کیفیت اینترنت‌تان را چک کنید

آخرین فاکتوری که احتمالا می‌تواند دلیلی برای به مشکل‌ خوردن آپلود ویدیو شما باشد، کیفیت اینترنت‌تان است. شاید از اینترنت کم‌سرعت استفاده می‌کنید و همین موضوع باعث آپلود نشدن فایل ویدیویی شود. اگر از سرعت خود مطمئن هستید، یک بار مودم یا داده‌ اینترنت خود را خاموش و روشن کنید و پس از آن سراغ آپلود ویدیو خود بروید.

در آخر اگر با روش‌های بالا مشکل‌تان برطرف نشد، بهتر است بدانید گاهی اوقات مشکل آپلود نشدن ویدیو‌ در استوری اینستاگرام، از خود سرویس و یا سرورهای آن بوده که معمولا خیلی سریع توسط اینستاگرام رفع می‌گردد. در این صورت شما کار خاصی نمی‌توانید انجام دهید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3woj65