پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/09 02:01
مهرداد میناوند/ مراسم ازدواج مهرداد میناوند/ همسر مهرداد میناوند
کد خبر: 17854

ماجرای آشنایی مهرداد میناوند و شبنم کمانگر | همسر مهرداد میناوند کیست؟ + عکس

ماجرای ازدواج مهرداد میناوند و همسرش شبنم کمانگر شنیدنی است، در ادامه با ما همراه باشید.

مهرداد میناوند سال گذشته در چنین روزی یعنی تاریخ 1399/9/9 با شبنم کمانگر ازدواج کرد. امروز اولین سالگرد ازدواج مهرداد میناوند و همسرش شبنم کمانگر است. سالگرد ازدواجی که مهرداد میناوند در خاک سرد آرمیده و همسرش به یاد اوست. سال 1399 سال شومی برای مهرداد میناوند و همسرش بود در چنین روزی مهرداد سر از پا نمیشناخت و با آواز برای عشقش جشنی ساده اما زیبا گرفته بود.

همسر دوم مهرداد میناوند که بود؟

مهرداد میناوند 9 آذر امسال در پستی اینستاگرامی از ازدواجش خبر داده بود و تصویری از کارت عروسی خود در استوری اینستاگرام منتشر کرد و رسما به جرگه متاهلین پیوسته بود. میناوند در روز تولدش داماد شده بود.

مهرداد میناوند با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر ازدواجش را با خانم شبنم کمانگر اعلام کرد. تاریخ ازدواج این زوج هم امروز یعنی 99.9.9 است!

مهرداد میناوند نوشت:

بنام آفریدگار عشقسلام به همه دوستان جان

امسال روز تولدم مصادف شد با یک رقم رویایی...تاریخی که سالها انتظارش را میکشیدم و همیشه در ذهنم یک رویداد منحصر به فرد تداعی میشد.مطمیٔن بودم اتفاق خاصی در این روز برای من رخ خواهد داد اتفاقی بینظیر...

مهرداد میناوند

بله انگار درست حدس زده بودم روز تولدم در ۹۹/۹/۹ به لطف خدا بینظیر رقم می خورد.این تاریخ برایم جاودانه شد و امیدوارم که جاودانه بماند.پس از فراز و نشیب های معمول زندگی در طول این سالها، امروز به آرامش رسیدم و با نام خدا و تکیه بر ایمان به او، فصلی نو در زندگیم آغاز شد.ازدواج من با دختری که عاشقانه دوستش میدارم، در این روز بینهایت لذتبخش است و بهتر از این نمیتوانست اتفاق بیافتد.سه سالی میشد که برای چنین روزی برنامه ریزی و لحظه شماری میکردم...خدا رو شکر میکنم که محقق شد.

مهرداد میناوند

شکر

شبنم کمانگر همسر میناوند

در فضای مجازی هیچ تصویری از شبنم کمانگرد همسر مهرداد میناوند وجود ندارد وپیج اینستاگرام او هم خصوصی است و فقط یک عکس از او به همراه میناوند منتشر شده که تصویر او در این عکس مشخص نیست.

در فضای مجازی هیچ تصویری از شبنم کمانگرد همسر مهرداد میناوند وجود ندارد وپیج اینستاگرام او هم خصوصی است و فقط یک عکس از او به همراه میناوند منتشر شده که تصویر او در این عکس مشخص نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4by5ld