پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/08 00:20
تجاوز جنسی / تجاوز / تجاوز و فریب / تعرض
کد خبر: 17792

تجاوز جنسی در لویزان | تجاوز جنسی در باغ خانوادگی به دختر 19 ساله

پسری که دختری آسیب‌دیده و تنها را مورد تجاوز جنسی در باغ خانوادگی قرار داده بود، به شلاق محکوم شد.

تجاوز جنسی در لویزان اتفاق افتاد. تجاوز جنسی در باغ خانوادگی به دختر 19 ساله توسط پسر 25 ساله شیطان صفت رخ داد. دختر 19 ساله از پسر شیطان صفت به خاطر فریب و تجاوز جنسی شکایت کرد. بعد از بررسی های پرونده دختر 19 ساله حکم تجاوز جنسی صادر شد.

شلاق؛ مجازات آزار دختر جوان در خانه ویلایی

پسری که دختری آسیب‌دیده و تنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به شلاق محکوم شد.  متهم از تنهایی دختر و مشکلات روحی‌اش استفاده کرد و وقتی فرصت را برای آزار او فراهم دید، وی را مورد تعرض قرار داد. رسیدگی به این پرونده از مدتی قبل به‌دنبال شکایت دختری ۱۹‌ساله به نام مهسا آغاز شد.

این دختر که به پلیس آگاهی رفته بود، از پسر ۲۵‌ساله‌ای به نام آرشام شکایت کرد. دختر جوان گفت: مدتی قبل ازطریق یکی از دوستانم با آرشام آشنا شدم و چندبار در غیاب خانواده‌اش به خانه او رفتم. چون پدر و مادرم معتاد بودند، او از من حمایت می‌کرد. به‌همین‌خاطر به او اعتماد داشتم.

قرار بود با‌هم ازدواج کنیم اما پس از چند‌ماه متوجه شدم او سابقه‌دار است. آرشام چند‌بار از کارت عابر‌بانکم پول برداشت کرده و مرا کتک زده بود. به‌همین‌دلیل رابطه‌ام را با او تمام کردم و به او گفتم قصد ازدواج ندارم. شاکی ادامه داد: پس از این ماجرا یک‌روز آرشام مرا به خانه ویلایی پدرش در لویزان دعوت کرد.

من به آنجا رفته بودم تا با او صحبت کنم اما او یک‌باره بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد. می‌خواستم از آنجا فرار کنم که تهدیدم کرد خانه را به آتش می‌کشد. به‌دنبال شکایت این دختر، پسر جوان ردیابی و بازداشت شد اما ادعا کرد با میل دختر جوان با او رابطه برقرار کرده است. متهم گفت: پدر و مادر مهسا معتاد بودند، به‌همین‌سبب من به او و مادرش کمک مالی می‌کردم.

تجاوز جنسی

من بارها از این دختر حمایت کردم اما نمی‌دانم چرا چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده و تهمت زده است. من قبلا او را صیغه کرده بودم‌. متهم بعد از طرح این ادعا در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه دختر جوان برای آرشام مجازات خواست و گفت: او بعد از اینکه مرا آزار داد، تهدیدم کرد در این‌باره به پلیس حرفی نزنم. من به‌خاطر آزار و اذیت، جرح عمدی ناشی از کتک‌زدن من و تهدید و فریب از او شکایت دارم و می‌خواهم موضوع پیگیری شود.

دختر 19‌ساله خطاب به قضات ادامه داد: این پسر وقتی فهمید من دیگر قصد ازدواج با او را ندارم، مرا به خانه ویلایی پدرش کشاند و آزارم داد. به‌همین‌خاطر برایش اشد مجازات را می‌خواهم. این پسر به من تهمت می‌زند و می‌گوید با هم صیغه کرده بودیم، درحالی‌که این‌طور نیست. من قبلا ازدواج نکرده بودم و امکان صیغه برای من وجود ندارد. این پسر چنین دروغ‌هایی می‌گوید تا خودش را نجات دهد. او و خانواده‌اش مدتی است دنبال رضایت هستند و من رضایت نداده‌ام. اگر صیغه آرشام بودم، چه دلیلی داشت که او دنبال رضایت باشد. وقتی پسر جوان روبه‌روی قضات ایستاد، اتهام تعرض را نپذیرفت و گفت: من مهسا را صیغه کرده بودم و به‌همین‌خاطر با او رابطه برقرار کردم‌ اما حالا صیغه‌نامه را گم کرده‌ام.

احتمالا صیغه‌نامه پیش خود مهسا‌ست، چون او می‌خواست حتما صیغه‌نامه داشته باشد تا در آینده مشکلی برایش پیش نیاید. من به‌ خاطر اعتمادی که داشتم، کپی نگرفتم. وقتی قضات از این پسر خواستند تا اگر واقعا با مهسا ازدواج موقت کرده، محضری که در آنجا صیغه کرده را معرفی کند، او نتوانست پاسخی بدهد. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، پسر جوان را به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم کردند. همچنین پرونده برای رسیدگی به سایر اتهامات به دادگاه عمومی ارسال شد. با اعتراض به این حکم، پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و این حکم در شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور تأیید و قطعی شد.

در ادامه به حوادث دیگری که رخ داده است می پردازیم:

تاجر بزرگ اینستاگرام، کلاهبردار از آب درآمد

شرق: مجرم اینترنتی که با وعده تجارت بزرگ اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد. شخصی به پلیس فتای پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد قصد سرمایه‌گذاری در تجارت‌های بزرگ در فضای مجازی را داشت که مورد کلاهبرداری قرار گرفت. شاکی در اظهاراتش توضیح داد: مدتی قبل در یکی از شبکه‌های اجتماعی مشغول جست‌وجو بودم که با فردی ناشناس آشنا شدم. این فرد که بسیار خوش‌صحبت بود، خود را از اشخاص بانفوذ معرفی کرد و مدعی بود با یک سرمایه‌گذاری مطمئن و بدون ریسک می‌تواند سرمایه‌ام را در چند روز چندین برابر کند.

شاکی در ادامه اظهار کرد: پس از مدتی که از آشنایی من و این فرد گذشت، او پیشنهاد سرمایه‌گذاری در پروژه تجارت بزرگ اینستاگرامی را داد و من هم به‌‌دلیل اعتمادی که به او پیدا کرده بودم، مبلغ پنج میلیارد ریال به حساب او واریز کردم، اما پس از واریز پول تلفن همراهش را خاموش کرد و دیگر خبری از او به‌ دست نیاوردم و متوجه شدم از من کلاهبرداری کرده است. بعد از تشکیل این پرونده، بررسی موضوع کلاهبرداری به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارشناسان با تحقیقات صورت‌گرفته و اقدامات خاص پلیسی موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند. بعد از معلوم‌شدن اطلاعات هویتی این کلاهبردار اینترنتی برای پلیس و پس از تشریفات قضائی، متهم در یکی از مناطق جنوبی تهران ازسوی تیم عملیات پلیس فتای پایتخت دستگیر شد.

این مجرم پس از مواجهه با ادله دیجیتال، ضمن پذیرفتن جرم خود، در اعترافاتش به مأموران گفت: با هویت‌های جعلی و جست‌وجو در فضای مجازی سوژه‌های خود را انتخاب می‌کردم و بعد از صمیمی‌شدن با آنها و صحبت‌های اغناکننده، این افراد را ترغیب به سرمایه‌گذاری می‌کردم و پس از کلاهبرداری از فضای مجازی محو می‌شدم. سرهنگ داوود معظمی‌گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران، به شهروندان توصیه کرد: به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و قبل از سرمایه‌گذاری از‌طریق فضای مجازی، شناخت کافی از طرف مورد معامله داشته باشند.

منبع: شرق


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wo8gx