پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/27 04:21
ارز دیجیتال | بیت کوین | اتریوم | ارز دیجیتال شیبا اینو | رمز ارز
کد خبر: 17542

علاقه به NFTها بیشتر از اتریوم ،بلاک چین و دوج کوین

علاقه به NFTها از ابتدای سال جاری میلادی به‌طور چشم‌گیری افزایش یافته است. یکی از دلایل اصلی افزایش توجه به توکن‌های غیرمثلی، داغ‌شدن بازار NFTهای مجموعه ان‌بی‌ای تاپ شات (NBA Top Shot) از دی اَپر لبز (Dapper Labs) و NFTهای قدیمی شبکه اتریوم، از جمله مجموعه کریپتو پانکس (CryptoPunks) است.

داده‌های مربوط به جستجو کلمات کلیدی گوگل نشان می‌دهد که علاقه به توکن‌های غیرمثلی به‌طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است. ترافیک جستجوهای مرتبط با NFT اخیراً از بسیاری از ارزهای مطرح بازار، ازجمله ده ارز اول هم بیشتر بوده است.

داده‌های گوگل ترندز (Google Trends) نشان می‌دهد که علاقه به NFTها از ابتدای سال جاری میلادی به‌طور چشم‌گیری افزایش یافته است. یکی از دلایل اصلی افزایش توجه به توکن‌های غیرمثلی، داغ‌شدن بازار NFTهای مجموعه ان‌بی‌ای تاپ شات (NBA Top Shot) از دی اَپر لبز (Dapper Labs) و NFTهای قدیمی شبکه اتریوم، از جمله مجموعه کریپتو پانکس (CryptoPunks) است.

در ابتدا به‌ نظر می‌رسید حباب بازار NFTها کوتاه‌مدت باشد، چراکه حجم جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با توکن‌های غیرمثلی در پایان ژوئن (خرداد) حدود ۷۵ درصد کاهش یافته بود. با این حال آمار جستجوها در ژوییه (تیر) بهبود یافت و تا پایان اکتبر (مهر) به اوج خود رسید.

از آن زمان تاکنون، حجم جستجوهای گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با توکن‌های غیرمثلی به رشد خود ادامه داده و در سه ماه گذشته دو برابر شده است.

این جهش خیره‌کننده باعث شد تا کلمه کلیدی NFT بتواند سایر کلماتی کلیدی مرتبط با ارزهای دیجیتال را که برای مدت طولانی در صدر جستجوهای گوگل بودند، پشت سر بگذارد. دیفای (DeFi)، اتریوم (Ethereum) و حتی بلاک چین (Blockchain) از جمله کلمات کلیدی‌ای هستند که از نظر حجم جستجو پایین‌تر از NFT قرار گرفته‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2razw6