پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/27 02:28
اخبار ارز دیجیتال | رمز ارز | ارز دیجیتال | بیت کوین
کد خبر: 17539

بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارز

بیت‌کوین بیش از ۱۱ درصد ریزش کرده و به زیر ۶۰ هزار دلار رسیده است. در بازار رمزارزها وقتی بیت‌کوین ریزش می‌کند بازار رنگ خون می‌گیرد اما این بار ارزهای دیجیتال مرتبط با فناوری متاورس خلاف جهت بازار حرکت کردند.

با اینکه قیمت بیت‌کوین به زیر ۶۰ هزار دلار ریزش کرد اما ارزهای دیجیتال مرتبط با فناوری متاورس و بازی‌های بلاکچین سودهای دو رقمی حاصل کردند.

ارزهای دیجیتالی مانند دیسنترالند و سندباکس سودهای دورقمی حاصل کردند.

توکن مانا در رشد اخیر خود وارد کانال ۳ دلار شد و در هفته گذشته ۲۳ درصد رشد کرده و حالا ۳/۲۲ دلار است. سندباکس دیگر ارز مرتبط با فناوری متاورس عملکرد بهتری داشته و در هفته گذشته ۳۵ درصد رشد کرده و ۳/۳۳ دلار است.

بیت‌کوین در هفته گذشته بیش از ۱۱ درصد ریزش کرده و به زیر ۶۰ هزار دلار رسیده است. در بازار رمزارزها وقتی بیت‌کوین ریزش می‌کند بازار رنگ خون می‌گیرد اما این بار ارزهای دیجیتال مرتبط با فناوری متاورس خلاف جهت بازار حرکت کردند.

علاوه بر این دو ارز یک پلتفرم تبادل دارایی در سراسر جهان که با نماد wax شناخته می‌شود هم در هفته گذشته ۶۱ درصد رشد داشته است.

Wax یک بلاکچین کربن است که به بازی‌ و NFT اختصاص دارد. بازی Alien worlds که روی این پلتفرم کار می‌کند روزانه بیش از ۲۵۰۰۰۰ بازیکن دارد.

پروژه‌های مرتبط با فناوری متاورس زمانی که فیسبوک به متا تغییر نام داد در بازار مطرح شدند و ارزهای دیجیتال مانا و سندباکس از آن زمان تا به امروز بیش از ۳۰۰ درصد رشد کردند.

علاوه بر این بازی‌های بلاکچین در ماه اکتبر کاربران بیشتری پیدا کردند. بر اساس گزارش‌ها بیش از ۱/۱۹ میلیون کیف پول فعال به بازی‌های بلاکچین‌های متاورس متصل شدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oaxyg