جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/29 14:45
چگونه پولدار شویم | سرمایه گذاری
کد خبر: 17586

بهترین روش سرمایه گذاری با سود نجومی

بر خلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال، قیمت تتر همواره ثابت است؛ به این معنا که شما می توانید در هر زمانی، تتر را با پرداخت یک دلار آمریکا خریداری کنید. به همین دلیل است که این پرسش برای بسیاری از معامله گران پیش آمده است که تتر بخریم یا دلار؟

هر دوی این ارزها می توانند گزینه های خوبی برای سرمایه گذاری و افزایش ارزش دارایی های شما باشند؛ اما تتر نسبت به دلار مزیت هایی دارد که باعث شده بسیاری از افراد خرید تتر را به دلار ترجیح بدهند.

امروزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری تا حد زیادی گسترش پیدا کرده و تنوع بسیار زیادی دارند. به همین دلیل بسیاری از فعالان این بازار می خواهند بدانند که بهترین مکان برای سرمایه گذاری کجا است؟ پاسخ این سوال با ظهور ارزهای دیجیتال مختلف مبهم تر شده است؛ به همین دلیل در این مقاله می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که تتر بخریم یا دلار؟ کدام یک از این ارزها احتمال موفقیت و رشد بیشتری خواهند داشت؟

از کجا تتر بخریم؟

یکی از چالش هایی که در زمان مقایسه تتر با دلار پیش می آید این است که افراد نمی دانند تتر را باید از کجا تهیه کنند. این در حالی است که دلار به وفور در صرافی های سطح شهر وجود دارد و افراد می توانند به راحتی با مراجعه به این مکان ها دلار را خریداری کنند.

برای خرید تتر نیاز به استفاده از خدمات یک صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال دارید؛ اما باید دقت کنید که این صرافی معتبر باشد تا بتوانید با خیال راحت معامله های خود را در آن انجام دهید. اکس نوین یکی از معتبرترین و بهترین صرافی های آنلاین ایرانی است که با استفاده از آن می توانید هم تتر و هم ده ها ارز دیجیتال دیگر را خرید و فروش کنید.

با استفاده از خدمات اکس نوین دیگر نیازی نیست که برای انجام خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف نگران نباشید؛ زیرا در این پلتفرم همه معامله ها به صورت خودکار انجام می شوند. به علاوه شما می توانید موجودی خود را به صورت آنی و به تومان برداشت کرده و یا آن را به حساب بانکی خود واریز کنید. اگر می خواهید از پاداش های اکس نوین هم بهره مند شوید؛ می توانید این پلتفرم را به دوستان خود هم پیشنهاد دهید.

اگر بخواهید از دید کارشناسی به این موضوع نگاه کنید؛ بدون شک در پاسخ سوال تتر بخریم یا دلار؟ برنده بازی تتر خواهد بود. از اصلی ترین مزیت های تتر نسبت به دلار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- امنیت بالا

یکی از مواردی که باعث شده بسیاری از معامله گران، به جای دلار تتر را خریداری کنند؛ امنیت بالا برای نگهداری آن است. در زمانی که شما دلار را خریداری می کنید؛ در بهترین حالت می توانید آن را در حساب های ارزی خود نگه دارید تا بتوانید امنیت ان را حفظ کنید. اما همین شیوه نگهداری هم می تواند در هنگام برداشت وجه و جایجایی آن، دارایی شما را به خطر اندازد.

این در حالی است که برای نگهداری از تتر نه نیازی به گاوصندوق است و نه نیاز به سیستم های ضد سرقت پیشرفته دارید. زیرا تتر وجود فیزیکی ندارد و برای نگهداری از آن تنها نیاز به یک کیف پول ارز دیجیتال دارید. این کیف پول ها امنیت بسیار خوبی دارند و می توانند حجم بالایی از سرمایه تتر را در خود نگهداری کنند.

2- قیمت ثابت

همان طور که گفتیم تفاوت عمده تتر با دیگر ارزهای دیجیتال این است که دچار نوسان های قیمتی نمی شود؛ قیمت این ارز دیجیتال همواره ثابت و برابر یک دلار آمریکا است. به همین دلیل افرادی که پیش از این در بازار خرید و فروش دلار کار کرده اند؛ می توانند به راحتی با تتر ارتباط برقرار کنند.

3- اعتبار بالا

یکی دیگر از دلایلی که شما باید در دو راهی تتر بخریم یا دلار؟ به سراغ تتر بروید؛ اعتبار بالای این ارز دیجیتال است. تتر یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتال است که از سال 2012 راه اندازی شده است. قدرت بالای تیم توسعه دهنده تتر نشان می دهد که این ارز دیجیتال دارای پشتوانه خوبی است و در نتیجه نیازی نیست که بایت تغییرات قیمتی آن نگران بود.

از سوی دیگر اگر نگاهی به حجم معاملات روزانه تتر در اکس نوین یا دیگر پلتفرم های معاملاتی بیندازید؛ خواهید دید که تتر یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در دنیا است. بنابراین اگر زمانی قصد فروش دارایی تتر خود را کردید؛ نیازی نیست که از بابت نقدینگی آن نگران باشید. زیرا افراد زیادی تمایل به خرید این ارز دیجیتال دارند.

4- استفاده گسترده در سیستم های پرداخت

یکی دیگر از دلایلی که باعث محبوبیت تتر در سیستم های معاملاتی شده است، این است که بخش قابل توجهی از حواله های بین المللی با استفاده از آن انجام می شود. تتر بر خلاف دیگر ارزهای دیجیتال مشکل تفاوت قیمت در زمان ارسال و دریافت را نخواهد داشت؛ به همین دلیل است که در بسیاری از معاملات مالی مورد استفاده قرار می گیرد.

5- سرعت بالای انتقال

افرادی که با شرکای خارجی در ارتباط هستند و یا معاملات روزانه خود را به دلار انجام می دهند؛ می دانند که انتقال دلار برای انجام یک معامله با استفاده از این سیستم بانکداری، تا چه حد طول می کشد. این در حالی است که همین انتقال با استفاده از تتر می تواند در کسری از ثانیه انجام شود. به همین دلیل است که پاسخ ما به سوال تتر بخریم یا دلار؟ بدون شک تتر خواهد بود.

6- مستقل بودن

یکی از مواردی که باعث ایجاد تورم در جامعه می شود؛ این است که اختیار پول به دست صاحبان قدرت است. زمانی که دلار آمریکا به عنوان پول بین المللی شناخته شد؛ آمریکا از این فرصت استفاده کرده و تحریم هایی را علیه دولت ها و حتی تاجران اعمال کرد. این در حالی است که تتر یک ارز دیجیتال مستقل است و دولت ها هیچ قدرتی بر روی آن ندارند.

به عبارت بهتر غیر متمرکز بودن تراکنش های تتر باعث شده که این ارز دیجیتال مستقل بوده و تحت تاثیر تصمیم های شخصی قرار نگیرد. به همین دلیل است که احتمال بلوکه شدن دارایی های تتری شما نزدیک به صفر خواهد بود.

البته این در صورتی است که از خدمات صرافی های آنلاین ایرانی معتبر مانند اکس نوین به جای صرافی های آنلاین خارجی استفاده کنید. زیرا برخی از صرافی های خارجی خدمات خود را برای ایرانیان محدود کرده اند؛ با این حال برخی از معامله گران ایرانی با ترفندهایی مانند تغییر آی پی، در این صرافی ها فعالیت می کنند. اما نکته ای که باید بدانید این است که اگر صرافی متوجه این دور زدن شود؛ می تواند دارایی شما را بلوکه کند.

7- کارمزد پایین معاملات

اگر به افرادی که می پرسند تتر بخریم یا دلار؟ توصیه می کنیم که تتر را بخرند؛ به این دلیل است که معامله تتر نسبت به دلار کارمزد بسیار کمتری دارد. برای انجام حواله های دلاری نیاز به پرداخت کارمزد زیادی دارید؛ اما اگر خرید و فروش تتر را در اکس نوین انجام دهید، این کارمزد تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. هرچه تعداد معامله های شما در طول روز بیشتر باشد؛ مقدار کارمزد هم کاهش خواهد یافت. بیشترین کارمزد در اکس نوین برابر 0.33 درصد ارزش معاملات است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9x8o