پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/24 01:00
متین ستوده | همسر متین ستوده
کد خبر: 17442

اعتیاد خانم بازیگر لو رفت + عکس

به تازگی عکسی از متین ستوده در صحنه تئاتر در حال سیگار کشیدن به اشتراک گذاشته شده است.

متین ستوده بازیگر تئاتر و سینما ایران است . متین ستوده  دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است . متین ستوده همسر  علی زند است . در ادامه عکس متین ستوده را می بینید.

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده بازیگر زن ایرانی

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت سال 1364 در شهر تهران است و هم اکنون 33 سال سن دارد. او بازیگر ایرانی است و دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است.

متین ستوده در خرداد سال 1400 در یک پست اینستاگرامی خبر ازدواجش با علی زند را اعلام کرد. اطلاعات زیادی از همسرش علی زند در دست نیست ولی گویا ایشان صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است که پاتوق سلبریتی ها است.

ازدواج متین ستوده

متین ستوده

مادر او معلم کلاس اول دبستان بود که هم اکنون بازنشسته شده است. او یک خواهر بزرگ تر از خودش به نام مریم و یک برادر بزرگ تر از خودش به نام مانی دارد.

شروع بازیگری

او از سنین کودکی و به تشویق پدرش وارد عرصه بازیگری شد. پدر او مدیر تصویربرداری فیلم و سریال های مختلف بود که بخش بیشت فعالیت های او مربوط به عرصه کودک و نوجوان بود. او در ابتدا به دلیل موقعیت پدرش وارد حرفه بازیگری شد و شاید اگر پدرش در کار هنر نبود او خیلی دیرتر وارد این عرصه می شد.

متین ستوده در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرد و تقریبا شروع بازیگری اش هم مصادف شد با حضور در سر همین کلاس ها.

او اولین بار در سریال سه دونگ سه دنگ ایفای نقش کرد و البته با بازی در سریال یادآوری توانست بیشتر دیده شود و بعد از این سریال هم با حضور در سریال لیسانسه ها معروف تر شد.

او در سریال سر دلبران که در ماه رمضان 97 پخش می شد ایفای نقش کرد.

مجموعه های تلویزیونی متین ستوده

متین ستوده

۱۳۸۹–۱۳۹۰ سه دونگ، سه دونگ

۱۳۷۰–۱۳۷۴ این خانه دور اسـت

۱۳۸۸ عملیات ۱۲۵

۱۳۹۱ زمانه

۱۳۹۲ یادآوری

۱۳۹۳ میکائیل

۱۳۹۳ فاخته 

۱۳۹۴ غیرعلنی 

۱۳۹۵ لیسانسه‌ها 

۱۳۹۵ در قصه‌ها زندگی می کنند

فیلم سینمایی متین ستوده

متین ستوده

زرد «مصطفی تقی زاده۱۳۹۵»

نرگس مست «جلال الدین دری۱۳۹۵»

خانه دیگری «بهنوش صادقی۱۳۹۴»

بخش از گفتگوی متین ستوده

- متین ستوده به لر بودنم افتخار می‌کنم

متین ستوده می گوید من اصالتاً و از طرف پدری لر خرم‌آباد هستم و هم اکنون نیز اقوام در خرم‌آباد سکونت دارند چنانکه عمویم در این شهر صاحب یکی از انتشاراتی‌های مطرح است.

متین ستوده به علاقه‌مندی زیادش به دیار لرستان مخصوصاً خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: تا جایی که فرصت به من اجازه داده و زمان یاری کند به لرستان سفر می‌کنم چرا که علاقه زیادی به این استان مخصوصاً زادگاه پدری‌ام خرم‌آباد دارم.

متین ستوده  طبیعت لرستان را زیبا و غیر قابل توصیف عنوان کرد و ادامه داد:لرستان جاهای دیدنی زیادی دارد و من تا کنون از مکان‌های دیدنی خرم‌آباد همچون آبشار نوژیان و مخملکوه دیدن کرده‌ام.

وی به خاطرات کودکی خود در لرستان اشاره و بیان کرد: بسیاری از خاطرات دوران کودکی من به روستای چم انجیر در خرم‌آباد بر می‌گردد چرا که مادربزرگم ساکن آن روستا است.

متین ستوده بابیان اینکه خرم‌آباد همیشه برای من دل‌نشین و نوستالژیک است، افزود: خرم‌آباد مرا به خاطرات شیرین کودکی و نوجوانی بازمی‌گرداند،لذا همواره سعی می‌کنم تصویری که از خرم‌آباد در ذهنم دارم تغییر نکند. با وجود دوری از زادگاه پدری‌ام حدود ۸۰ درصد به لهجه لری خرم‌آبادی مسلط هستم.

بهترین درسی که از زندگی گرفتی؟

متین ستوده

این را به همه میگم که مطمئن باش هیچ آدمی به اندازه پدر و مادرت از خوشحالی تو خوشحال نمی شن و به همون اندازه هم پدر و مادرت به اندازه غمگین بودن تو غصه نمی خورن، این را از متین ستوده همیشه به یادگار یه گوشه از قبلت بنویس.

خودت متین ستوده را چطوری تعریف می کنی اون هم در زندگی شخصی اش؟

یه اردیبهشتی احساساتی و خالص که بی نهایت به خانواده ام وابسته ام، حیوانات را خیلی دوست دارم، گل و طبیعت را خیلی دوست دارم، خیلی بیش از حد حساسم اما بیشتر سعی می کنم که با منطقم جلو برم. جوری که احساساتم به منطقم غلبه نکنه. بچه ها را خیلی دوست دارم چون معتقدم فرشته هایی هستند که مهربونی و راستی در بند بند وجودشون خلاصه شده، عین آب زلالند و مثل بهار زیبا و خواستنی. هر جوری که نگاهشون کنی خودِ خودِ زندگی هستند.

اگه قرار باشه متین ستوده فارغ از دنیای بازیگری کتاب زندگی اش را بنویسه درباره چی می نوشت، اسم کتاب را چی می ذاشت؟

امیدوارم که بابا حسین به این موضوع حسادت نکنه اما اگه بخوام کتابی بنویسم حتماً تقدیمش می کنم به مادرم و حتماً درباره او می نویسم و اسمش را می ذارم «هر چه که دارم برای مادرم». چون واقعاً هر چی که دارم و هر چی که ندارم به خاطر دعاهای مادرمه. اگه روزهای خوبی دارم به خاطر مهربونی اونه و اگه غم و غصه ای هم ندارم خدا را شکر باز هم به خاطر دعاهای اونه. پس حتماً درباره او و مهربونی هاش می نوشتم. وقتی همه چیزت را برای بچه هات می ذاری و همه وجودت را به خاطر بچه هایت فدا می کنی و خم به ابرو نمی یاری، هیچی ندارم بهت بگم که یک هزارم خوبی هات را جبران کنه جز اینکه بگم منو ببخش به خاطر همه مهربونی هات. دوستت دارم مامان مژگان خوبم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2razzy